Súčasťou predmetu zákazky je dodávka licencií APV SOFTIP PROFIT - HR Portál. Štátne rozpočtové a príspevkové organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva kultúry SR sú z hľadiska svojho pôsobenia rôznorodé čo do veľkosti spracovávanej agendy, počtu zamestnancov či množstva projektov. V rámci zvyšovania efektivity štátnej správy je nevyhnutné centralizovať a zefektívňovať vybrané agendy hlavne u menších organizácií a ušetriť tak náklady na podporné procesy. Projekt Centralizácie výpočtu miezd spracovávaných v APV SOFTIP PROFIT reaguje na potrebu MK SR na zjednotenie personálnych a mzdových postupov v organizáciách rezortu v personálnej a mzdovej agende spracovávanej v APV SOFTIP PROFIT ako aj výstupy zo spracovaných údajov. Úpravou funkcionality APV SOFTIP PROFIT sa : Rozšíri funkcionalita APV SOFTIP PROFIT ( SOFTIP Human Resources HR Portál), ktorá umožní centralizované spracovanie miezd a personalistiky pre vybrané organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti MK SR Rozšíri funkčná časť Personalistika o možnosť vytvorenia elektronického archívu dokumentov k zamestnancovi a elektronickej komunikácie s pracovníkmi; Vytvorí intranetové používateľské rozhranie na prezeranie vlastných personálnych údajov zamestnanca s aktualizáciou požadovaných údajov (HR Portál ). Nevyhnutnosť úprav, prínosy a výhody nasadenia úprav APV SOFTIP PROFIT pre centralizované spracovanie výpočtu miezd a personalistiky: Zavedenie nevyhnutnej jednotnej metodiky personálnych a mzdových postupov pre všetky organizácie rezortu z dôvodu zapájania sa do projektov EU; Zníženie nákladov: Priama úspora nákladov - spracovanie miezd a personálnej agendy zamestnancov zvládne nižší počet pracovníkov a vhodnou lokalizáciou sa môžu ušetriť mzdové a režijné náklady; Špecializácia tímu menšie náklady na školenia, udržanie vysokej profesionality v uvedenej oblasti, zastupiteľnosť, eliminácia chýb spracovania, garancia jednotných postupov; Rast efektivity práce, zjednodušenie pracovných postupov; Automatizované spracovanie mzdových a personálnych údajov; Priame a jednotné riadenie a kontrola príslušným útvarom MK SR; Možnosť exportov do MIS agendy; Možnosť vyňať agendu spojenú s výpočtom miezd mimo organizácie vedúce k zjednodušeniu komunikácie, schvaľovacích procesov, práce s dátami v APV SOFTIP PROFIT. Súčasťou zákazky sú aj všetky služby súvisiace s podporou licencií (call centrum, centrum podpory zákazníka, legislatívne úpravy).
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
SOFTIP, a. s. | 1 | 166 025,00 | 0% | EUR | 28. Júl 2015 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy | 31. Júl 2015 | 31. Júl 2015 | [] | |
Zmluva | Zmluva | 31. Júl 2015 | 31. Júl 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/514721/content/176945/download","filename":"MK-33_2015_M.pdf"}] | |
Zmluva | Dodatok č.1 k zmluve č.MK-33/2015/M | 14. Február 2018 | 14. Február 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/944399/content/768170/download","filename":"dodatok_1_k_zmluve_o_dielo_2018.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Dodatok č.1 k zmluve č.MK-33/2015/M | 14. Február 2018 | 14. Február 2018 | [] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.