Obstarávanie

Úprava a rozšírenie funkcionality IS APV SOFTIP PROFIT


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 025,00
Konečná suma(Bez DPH):
166 025,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Súčasťou predmetu zákazky je dodávka licencií APV SOFTIP PROFIT - HR Portál. Štátne rozpočtové a príspevkové organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva kultúry SR sú z hľadiska svojho pôsobenia rôznorodé čo do veľkosti spracovávanej agendy, počtu zamestnancov či množstva projektov. V rámci zvyšovania efektivity štátnej správy je nevyhnutné centralizovať a zefektívňovať vybrané agendy hlavne u menších organizácií a ušetriť tak náklady na podporné procesy. Projekt Centralizácie výpočtu miezd spracovávaných v APV SOFTIP PROFIT reaguje na potrebu MK SR na zjednotenie personálnych a mzdových postupov v organizáciách rezortu v personálnej a mzdovej agende spracovávanej v APV SOFTIP PROFIT ako aj výstupy zo spracovaných údajov. Úpravou funkcionality APV SOFTIP PROFIT sa : Rozšíri funkcionalita APV SOFTIP PROFIT ( SOFTIP Human Resources HR Portál), ktorá umožní centralizované spracovanie miezd a personalistiky pre vybrané organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti MK SR Rozšíri funkčná časť Personalistika o možnosť vytvorenia elektronického archívu dokumentov k zamestnancovi a elektronickej komunikácie s pracovníkmi; Vytvorí intranetové používateľské rozhranie na prezeranie vlastných personálnych údajov zamestnanca s aktualizáciou požadovaných údajov (HR Portál ). Nevyhnutnosť úprav, prínosy a výhody nasadenia úprav APV SOFTIP PROFIT pre centralizované spracovanie výpočtu miezd a personalistiky: Zavedenie nevyhnutnej jednotnej metodiky personálnych a mzdových postupov pre všetky organizácie rezortu z dôvodu zapájania sa do projektov EU; Zníženie nákladov: Priama úspora nákladov - spracovanie miezd a personálnej agendy zamestnancov zvládne nižší počet pracovníkov a vhodnou lokalizáciou sa môžu ušetriť mzdové a režijné náklady; Špecializácia tímu menšie náklady na školenia, udržanie vysokej profesionality v uvedenej oblasti, zastupiteľnosť, eliminácia chýb spracovania, garancia jednotných postupov; Rast efektivity práce, zjednodušenie pracovných postupov; Automatizované spracovanie mzdových a personálnych údajov; Priame a jednotné riadenie a kontrola príslušným útvarom MK SR; Možnosť exportov do MIS agendy; Možnosť vyňať agendu spojenú s výpočtom miezd mimo organizácie vedúce k zjednodušeniu komunikácie, schvaľovacích procesov, práce s dátami v APV SOFTIP PROFIT. Súčasťou zákazky sú aj všetky služby súvisiace s podporou licencií (call centrum, centrum podpory zákazníka, legislatívne úpravy).

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SOFTIP, a. s. 1 166 025,00 0% EUR 28. Júl 2015 68063

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 31. Júl 2015 31. Júl 2015 []
Zmluva Zmluva 31. Júl 2015 31. Júl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/514721/content/176945/download","filename":"MK-33_2015_M.pdf"}]
Zmluva Dodatok č.1 k zmluve č.MK-33/2015/M 14. Február 2018 14. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/944399/content/768170/download","filename":"dodatok_1_k_zmluve_o_dielo_2018.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Dodatok č.1 k zmluve č.MK-33/2015/M 14. Február 2018 14. Február 2018 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.