Obstarávanie

Pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej, kancelárskej a telekomunikačnej techniky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 800 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
4 000 000,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50300000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 9 % Kritérium č. 8: Cena ročného paušálneho poplatku v EUR s DPH za servis ostatných zariadení
  • 7 % Kritérium č. 5: Cena za 1 hodinu servisnej práce v EUR s DPH pri kombinovanom servise serverov
  • 6 % Kritérium č. 4: Cena za 1 hodinu servisnej práce v EUR s DPH pri kombinovanom servise ostatných zariadení
  • 6 % Kritérium č. 2: Cena za 1 hodinu servisnej práce v EUR s DPH pri servise na zavolanie pre zariadenia definované v prílohe č. 1 časti B.1 v bodoch 7.- 9. a 11
  • 5 % Kritérium č. 10: Cena za 1 hodinu servisnej práce v EUR s DPH pri poskytovaní špecializovaných služieb
  • 30 % Kritérium č. 9: Súčet ceny ročného paušálneho poplatku v EUR s DPH za servis serverov
  • 2 % Kritérium č. 6: Celková cena v EUR s DPH za vybrané náhradné diely a spotrebný materiál
  • 14 % Kritérium č. 7: Súčet ceny ročného paušálneho poplatku v EUR s DPH za servis telekomunikačnej techniky
  • 11 % Kritérium č. 3: Cena za 1 hodinu servisnej práce v EUR s DPH pri kombinovanom servise telekomunikačnej techniky
  • 10 % Kritérium č. 1: Cena za 1 hodinu servisnej práce v EUR s DPH pri servise na zavolanie pre zariadenia definované v prílohe č. 1 časti B.1 v bodoch 1.- 6. a 10

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej, kancelárskej a telekomunikačnej techniky prevádzkovaných v rámci informačného systému verejného obstarávateľa (ústredie a pobočky vrátane vysunutých pracovísk) formou poskytovania požadovaných servisných služieb a súvisiacich dodávok spotrebného materiálu a náhradných dielov. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch, časť B.1 Opis predmetu zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DATALAN, a.s. 4 4 800 000,00 20% EUR 8. Október 2015 67158

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 9. Október 2015 9. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231900/content/849197/download","filename":"Zoznam subdodávateľov.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia - rok 2017 1. Marec 2018 1. Marec 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/949747/content/703899/download","filename":"Suma uhrad.pln. - pozáruč.servis KVT.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - Kritériá 30. Júl 2015 30. Júl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231885/content/849176/download","filename":"Informácia-par.41-Kritériá.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Atos IT Solutions and Services s.r.o. 12. Október 2015 12. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231873/content/849163/download","filename":"Ponuka č. 2.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 25. Január 2017 25. Január 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/769720/content/534920/download","filename":"Zoznam subdodávateľov.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov - rok 2017 8. Január 2018 8. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/922442/content/685819/download","filename":"Zoznam subdodávateľov-pozáručný servis výpočt.kanc.a telekom.tech.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 16. September 2015 16. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231888/content/849179/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 15. Jún 2015 15. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231861/content/849139/download","filename":"Sutazne_podklady.pdf"}]
Zmluva Zápis č. 2 o zmene prílohy č. 1 – Zoznam zariadení výpočtovej, kancelárskej a telekomunikačnej techniky, ktoré sú predmetom vykonávania pozáručného autorizovaného servisu realizovaného formou servisu na zavolanie k zmluve na pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej, kancelárskej a telekomunikačnej techniky 19. Október 2018 19. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3001129/content/839642/download","filename":"Zápis č. 2.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 9. Október 2015 9. Október 2015 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 9. Október 2015 9. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231897/content/849193/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zoznam subdodávateľov - rok 2018 7. Január 2019 7. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3016892/content/900283/download","filename":"Zoznam subdodávateľov-pozáručný servis výpočt.kanc.a telekom.tech.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 9. Október 2015 9. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231903/content/849205/download","filename":"Zápisnica-otváranie-Ostatné.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231903/content/849206/download","filename":"Zápisnica-otváranie-Kritéria.pdf"}]
Ponuky uchádzačov AutoCont SK, a.s. 12. Október 2015 12. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231870/content/849159/download","filename":"Ponuka č. 1.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 9. Október 2015 9. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231867/content/849156/download","filename":"Zápisnica-vyhodnotenie ponúk EA.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231867/content/849157/download","filename":"Zápisnica-vyhodnotenie ponúk po EA1.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 9. Október 2015 9. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231864/content/849147/download","filename":"Zápisnica splnenie podmienok-Ostatné1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231864/content/849148/download","filename":"Zápisnica splnenie podmienok-Ostatné2.pdf"}]
Zmluva Zmluva 9. Október 2015 9. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231891/content/849182/download","filename":"Zmluva.pdf"}]
Ponuky uchádzačov DATALAN, a.s. 12. Október 2015 12. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231876/content/849167/download","filename":"Ponuka č. 3.pdf"}]
Zmluva Zápis č. 1 o zmene prílohy č. 1 – Zoznam zariadení výpočtovej, kancelárskej a telekomunikačnej techniky, ktoré sú predmetom vykonávania pozáručného autorizovaného servisu realizovaného formou servisu na zavolanie k zmluve na pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej, kancelárskej a telekomunikačnej techniky 19. Október 2018 19. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3001128/content/839640/download","filename":"Zápis č. 1.pdf"}]
Ponuky uchádzačov zeom, s.r.o. 12. Október 2015 12. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231879/content/849171/download","filename":"Ponuka č. 4.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 14. Marec 2017 14. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/788918/content/639359/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia – 2016.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - Ostatné 13. Júl 2015 13. Júl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231882/content/849174/download","filename":"Informácia-par. 41-Ostatné.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.