Obstarávanie

Poskytovanie pozáručného servisu lineárneho urýchľovača a RTG simulátora v prevádzke Národného onkologického ústavu.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
207 600,00
Konečná suma(Bez DPH):
207 600,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50421000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

1.1) Zariadenie: Lineárny urýchľovač SYNERGY PLATFORM Sériové číslo:151669 ŠPECIFIKÁCIA ZARIADENIA A KONFIGURÁCIA: Pozícia/Počet/Systémový komponent: 1/1/Lineárny urýchľovač SYNERGY Platform v.č. 151669, 2/1/Gantry urýchľovača, 3/1/Mnoholamelový kolimátor MLCi v. č. 141407, 4/1/Portálový zobrazovač iViewGT v. č. 131794, 5/1/Pacientsky stôl Precise v. č. 125774, 6/6/Sada elektrónových aplikátorov, 7/3/Laserové zameriavače LAP AS-KR, 8/1/Stabilizátor napätia s kabelážou TS CLAUDE LYONS, 9/1/Riadiaci počítač DesktopPro MK3 v. č. 136540, 10/2/Stanica plánovacieho systému PrecisePlan (Linux) v.č.:CZC8054D1V, CZC8054D1T, 11/1/WRAP prídavná plánovacia stanica k plánovaciemu systému PrecisePlan (Windows). Poskytovanie služieb v rámci úkonov prehliadok a kontroly zahŕňa: 1.1.Plánované servisné prehliadky a preventívna údržba 4 - mesačná 8 - mesačná ročná Obsah jednotlivých plánovaných servisných prehliadok a preventívnej údržby je určený výrobcom a je uvedený v servisných manuáloch k jednotlivým častiam zariadenia. 1.2).Plnenie údržby: - kontrola mechanickej a elektrickej bezpečnosti, kontrola ochranných prostriedkov proti ionizujúcemu žiareniu, pravidelná údržba podľa pokynov výrobcu, - informácie o stave zmluvného Zariadenia z hľadiska bezpečnosti, ako aj o prípadných nevyhnutných opravách, kontrola funkčnosti, - vykonanie technických zmien, ktoré Zhotoviteľ považuje za nevyhnutné, alebo ktoré sú potrebné z bezpečnostných dôvodov, - vykonanie činností na predchádzanie škodám, ktoré pozostávajú z čistenia technických zariadení, premazanie, - kalibrácia a nastavovania a doplnenia pomocných látok. 1.3).Plnenie opravy: - práca, čas strávený na ceste a cestovné spojené s odstraňovaním porúch, - diagnostika a odstránenie porúch, - dodávka a montáž potrebných náhradných dielov, dodávka a montáž vákuových prvkov, .- nástup na opravu v pracovných dňoch najneskôr do 24 hodín od preukázateľného - písomného nahlásenia poruchy, - update hardwaru a softwaru nevyhnutný k udržiavaniu zariadenia v prevádzkyschopnom stave v súlade s aktuálnymi odporúčaniami výrobcu (povinné a doporučené FCO), dodávky príslušenstva (interkom - sledovanie pacienta, tlačiarne, záložné zdroje). 1.4).Zvlášť účtované výkony: - náhrada za premeškaný čas zavinený objednávateľom, - odstránenie porúch, ktoré boli spôsobené neodbornou manipuláciou, úmyslom alebo nedbalosťou, zásahy tretích osôb, vyššej moci nebo vonkajšími okolnosťami, ako napr. nedodržanie predpísaných podmienok prostredia, nefunkčnou klimatizáciou alebo opakovanými výpadkami elektrického prúdu (opravy porúch Zariadenia, ktoré prípadne vzniknú v dôsledku jednorazového výpadku elektrického prúdu sa vykonávajú v rámci paušálnej ceny servisu. 2.1) Zariadenie:RTG simulátor Simulix Evolution Sériové číslo:1757 ŠPECIFIKÁCIA ZARIADENIA A KONFIGURÁCIA: Poz/Systémový komponent/ks: 1/Gantry RTG simulátora v.č.1757/1, 2/Pacientsky stôl v. č. 2175/1, 3/RTG generátor Epsilon EPS 50RF v.č.2146/1, 4/Ovládacia konzola generátora v. č. 2054/1, 5/Laserové zameriavače/3, 6/Central Cabinet v. č. ML082701069/1, 7/Pracovná stanica simulátora Simulix + software + monitor/1, 8/Prehliadacia stanica simulátora Oncentra Cone Beam+ software + monitor/1, 9/Pracovná stanica Oncentra Cone Beam-Advanced + software +monitor/1, Poskytovanie služieb v rámci úkonov prehliadok a kontroly zahŕňa: 2.2).Povinné servisné prehliadky: Povinné servisné prehliadky vyplývajú z pokynov výrobcu zariadenia a vykonávajú sa v pravidelných intervaloch 3-krát ročne, každé 4 mesiace. Obsah jednotlivých plánovaných servisných prehliadok a preventívnej údržby je určený výrobcom a je uvedený v servisných manuáloch k jednotlivým častiam zariadenia. 2.3)Plnenie údržby: - kontrola mechanickej a elektrickej bezpečnosti, kontrola ochranných prostriedkov proti ionizujúcemu žiareniu, pravidelná údržba podľa pokynov výrobcu, - informácie o stave zmluvného zariadenia z hľadiska bezpečnosti, ako aj o prípadných nevyhnutných opravách, - kontrola funkčnosti s preskúšaním prevádzkových údajov, - vykonanie technických zmien, ktoré zhotoviteľ považuje za nevyhnutné, alebo ktoré sú potrebné z bezpečnostných dôvodov, - vykonanie činností na predchádzanie škodám, ktoré pozostávajú z čistenia technických zariadení, premazanie, kalibrácia a nastavovania a doplnenia pomocných látok. 2.4).Plnenie opravy: - práca, čas strávený na ceste a cestovné spojené s odstraňovaním porúch, - diagnostika a odstránenie porúch, - dodávka a montáž potrebných náhradných dielov (bez RTG žiariča a bez Flat Panel Detektora), - nástup na opravu v pracovných dňoch najneskôr do 24 hodín od preukázateľného - písomného nahlásenia poruchy, - uvedenie zariadenia do prevádzkyschopného stavu do 48 hodín od nástupu na opravu pri dostupnosti náhradného dielu. V prípade, že náhradný diel nie je u výrobcu okamžite k dispozícii bude zhotoviteľ informovať objednávateľa o predpokladanom termíne dodania náhradného dielu, ako aj o spôsobe zaistenia prevádzky schopnosti zariadenia. 2.5)Doplnkové činnosti: - update hardwaru a softwaru nevyhnutný k udržiavaniu zariadenia v prevádzkyschopnom stave v súlade s aktuálnymi odporúčaniami výrobcu (povinné a doporučené FCO). 2.6) Zvlášť účtované výkony: - náhrada za premeškaný čas zavinený objednávateľom, - odstránenie porúch, ktoré boli spôsobené neodbornou manipuláciou, úmyslom alebo nedbalosťou, zásahy tretích osôb, vyššej moci nebo vonkajšími okolnosťami, ako napr. nedodržanie predpísaných podmienok prostredia, nefunkčnou klimatizáciou alebo opakovanými výpadkami elektrického prúdu (opravy porúch Zariadenia, ktoré prípadne vzniknú v dôsledku jednorazového výpadku elektrického prúdu sa vykonávajú v rámci paušálnej ceny servisu. Dodávka všetkých náhradných dielov bude priebežne odsúhlasovaná, čo zabezpečí dostatočnú transparentnosť servisnej činnosti.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TRANSKONTAKT spol. s r.o. 1 207 600,00 0% EUR 30. Október 2015 66287

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 6. November 2015 6. November 2015 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. November 2015 6. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/446863/content/363357/download","filename":"NOU-2015-16-NZ-PRK-servis LU-RTG-sprava o zakazke-par21.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 6. November 2015 6. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/446860/content/363319/download","filename":"NOU-2015-16-NZ-PRK-servis LU-RTG-zapisnica z rokovania.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.