Obstarávanie

Personálny autorizačný systém ÚPSVAR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 477 714,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 064 761,66
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je implementácia a poskytovanie služieb Personálneho Autorizačného Systému (P.A.S.) ako aj podporných a konzultačných služieb pre potreby riadenia bezpečnosti v oblasti autentifikácie a riadenia prístupu používateľov v súlade s platnou legislatívou v zmysle nasledovného členenia: a) Dodávka služieb spojených s riadením bezpečnosti a analýzy metodiky pre projekt P.A.S., musí pokrývať: Služby koncepcie riadenia bezpečnosti v oblasti autentizácie a riadenia prístupu používateľov. Služby analýzy prostredia a klasifikácie informačných aktív. Služby metodiky riadenia informačnej bezpečnosti a aktualizácie smerníc v oblasti autentizácie a riadenia prístupu používateľov. Požadovaný rozsah služieb koncepcií, analýzy a metodiky je popísaný v ďalšom texte súťažných podkladov. b) Dodávka služieb a implementácie služieb softvérového riešenia pre projekt P.A.S., ktoré musia obsahovať: Služby vo forme Informačných systémov s príslušnými licenciami potrebnými na prevádzkovanie dodaných SW komponentov ako služby Služby implementácie (inštalácia, konfigurácia a prípadné úpravy) dodaných služieb IS, sú bližšie definované v súťažných podkladoch. Služby podpory integrácie prostredníctvom zverejnenia rozhraní tých IS služieb, ktoré budú využívať IS organizácie v pôsobnosti ÚPSVAR, pričom rozsah je bližšie definovaný v súťažných podkladoch. c) Dodávka hardvéru, softvérových licencií ako služieb infraštruktúry pre P.A.S., ktorá musí pokrývať: Potreby softvérového riešenia v oblasti štandardných SW licencií, serverov, diskového priestoru, sieťovej infraštruktúry, monitorovania, technickej podpory a príslušných implementačných prác, potrebných pre realizáciu služieb PKI, ako aj služieb fyzických prístupov a prístupov do IS. Služby bezpečnostnej infraštruktúry a riešenia na všetkých vrstvách. d) Dodávka služieb pre: Inštaláciu a konfiguráciu informačných systémov organizácií v pôsobnosti ÚPSVAR s pre komunikáciu s ostatnými IS cez rozhrania a bezpečný komunikačný kanál, pričom rozsah je bližšie definovaný v súťažných podkladoch. e) Služby projektového riadenia v súlade s metodológiou PRINCE 2 zahrňujúce aj služby monitoringu projektu, riadenia dodávok služieb a finančné riadenie. f) Poskytnutie záruky na služby v trvaní: 36 mesiacov na HW komponenty 24 mesiacov na čítačky kariet 24 mesiacov na SW komponenty g) Vypracovanie komplexnej dokumentácie riešenia. Verejný obstarávateľ požaduje spracovanie a odovzdanie nasledovných manuálov/príručiek: užívateľská dokumentácia (príručka), administrátorská dokumentácia (príručka), technická dokumentácia, prevádzková dokumentácia. h) Vypracovanie základných smerníc a metodických pokynov v spolupráci s obstarávateľom (zodpovednými osobami ÚPSVR).

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
InterWay, s.r.o. 2 2 477 714,00 20% EUR 18. November 2015 65941

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady 21. September 2015 21. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542818/content/195685/download","filename":"Upravené_súťažné_podklady_PAS.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zverejnení oznámenia o doplnení/úprave súťažných podkladov 21. September 2015 21. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542814/content/195626/download","filename":"Oznámenie o zverejnení oznámenia o zmene_doplneni súťažných podkladov.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 9. September 2015 9. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542799/content/195623/download","filename":"Súťažne podklady PAS.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Prílohy k súťažným podkladom 9. September 2015 9. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542805/content/195790/download","filename":"Príloha č. 2 - Potvrdenie o poskytovaní služby - vzor.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542805/content/195791/download","filename":"Príloha č. 3 - Zoznam Objektov Odberateľa .pdf"}]
Iný dokument k zákazke Opis predmetu zákazky 9. September 2015 9. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542802/content/195687/download","filename":"Opis predmetu zákazky.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Návrh zmluvy 9. September 2015 9. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542808/content/195837/download","filename":"Zmluva o poskytovaní služieb P.A.S..pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o doplnení/úprave súťažných podkladov 21. September 2015 21. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542811/content/195895/download","filename":"Oznámenie_o_doplnení_úprave_súťažných_podkladov.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní 29. Október 2015 29. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542824/content/195785/download","filename":"Otváranie KRITÉRIÁ.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní 5. Október 2015 5. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542821/content/195737/download","filename":"INO 1.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.