Obstarávanie

Pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 601 208,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 601 208,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50300000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pozáručný servis výpočtovej techniky a výkon správy zariadení pre centrálny chod, vrátane súvisiacich dodávok náhradných dielov alebo materiálu a likvidácie súvisiaceho odpadu podľa potreby. Predmet zmluvy zahŕňa nasledovné služby: a)služby pozáručného servisu a služby správy zariadení na vyžiadanie, b)pravidelné služby pozáručného servisu a služby správy zariadení (ďalej tiež pravidelné služby pozáručného servisu), c)špeciálne servisné služby na vyžiadanie. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
JUDr. Mgr. Tatiana Štulrajterová 3 1 601 208,00 Neuvedené EUR 21. Apríl 2016 62007

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača DATALAN, a.s. 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684412/content/486684/download","filename":"Ponuka - DATALAN, a.s..pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača AutoCont SK a.s. 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684411/content/486681/download","filename":"Ponuka - AutoCont SK a.s..pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 ZVO - Pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky 11. Február 2016 11. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542887/content/857241/download","filename":"Informacia_tykajuca_sa_splnenia_povinnosti_podla_§_41_ods_1_ZVO.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke - Pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky 27. Apríl 2016 27. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/654170/content/455579/download","filename":"Sprava_o_zakazke - Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica z vyhodnotenia časti ponúk označenej ako „Kritériá“ č. 2 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684446/content/486911/download","filename":"Zapisnica - vyhodnotenie K c. 2 - Servis HW.pdf"}]
Zmluva Rámcová servisná dohoda na pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky č. 368/OI/2016 22. Apríl 2016 22. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/650551/content/436550/download","filename":"Rámcová servisná dohoda na pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky č. 316_OI_2016.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk a otvárania a vyhodnotenia časti ponúk označenej ako „Ostatné“ 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684438/content/486863/download","filename":"Zapisnica - otvaranie a vyhodnotenie O - Servis HW.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Atos IT Solutions and Services s.r.o. 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684409/content/486674/download","filename":"Ponuka - Atos IT Solutions and Services s.r.o..pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z vyhodnotenia časti ponúk označenej ako „Kritériá“ č. 1 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684443/content/486901/download","filename":"Zapisnica - vyhodnotenie K c. 1 - Servis HW.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 4. Január 2016 4. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542884/content/857233/download","filename":"SP_Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542884/content/857234/download","filename":"RD_Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542884/content/857235/download","filename":"Prilohy_1_2_5_6_k_ RD_Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542884/content/857236/download","filename":"Priloha_c_3_k_RD_Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542884/content/857237/download","filename":"Priloha_c_4_k_RD_Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk - Pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky 29. Marec 2016 29. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/638142/content/644716/download","filename":"Informacia_o_vysledku_vyhodnotenia_ponuk - Pozarucny_autorizovany_servis_zariadeni_vypoctovej_a_kancelarskej_techniky.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania časti ponúk označenej ako „Kritériá“ 4. Júl 2016 4. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/684441/content/486875/download","filename":"Zapisnica - otvaranie K - Servis HW.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 ZVO - Pozáručný autorizovaný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky 23. Február 2016 23. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/626022/content/791434/download","filename":"Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 ZVO.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.