Obstarávanie

Celoročná nápravná údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 598 981,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 598 981,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50410000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nápravná údržba (servis, oprava) a kalibrácie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie v kontrolovaných pásmach V1, A1, TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO a FS KRAO a v areáli jadrových zariadení v nasledovnom rozsahu : -stabilné monitorovacie systémy plynných a kvapalných výpustí vo ventilačných komínoch a na kanáloch odpadových vôd, -stabilné monitorovacie systémy dávkových príkonov a objemovej aktivity aerosólov, -celotelové monitory povrchovej kontaminácie osôb, monitory kontaminácie rúk a nôh v kontrolovaných pásmach, na hygienických slučkách a na vrátniciach areálu JAVYS, -prenosné prístroje radiačnej kontroly na meranie dávkových príkonov, povrchovej kontaminácie a objemovej aktivity aerosólov, -systém elektronickej operatívnej dozimetrie - SEOD a RADOS, -systém výdajných automatov filmových dozimetrov - DPD, -prenosné systémy výdaja elektronických dozimetrov - kufríkové -systémy osobnej dozimetrie na meranie dávok z vonkajšieho ožiarenia a vnútornej kontaminácie : -gama kamera, -monitory hmotnostnej aktivity na prenos materiálu cez hygienické slučky, -monitorovacie systémy na uvoľňovanie spod administratívnej kontroly, -laboratórne spektrometrické zariadenia, -pasívny dozimetrický systém RADOS, -prenosné spektrometrické prístroje a veľkoplošné monitorovacie zariadenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
CANBERRA - PACKARD, s.r.o. 1 2 598 981,00 0% EUR 31. December 2014 58557

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.