Obstarávanie

Rozšírenie SW vybavenia FE zariadení pre sledovanie, riadenie, vyhodnocovanie prevádzky a SLA podpory FE zariadení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská pošta, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
400 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
400 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom dodávky je implementácia potrebných úprav existujúceho SW vo forme modulov/agentov do samoobslužných zariadení, ktoré budú zabezpečovať: používanie FE zariadení v zmenovom konaní, doplnenie komponentov pre zabezpečenie rozšírený monitoring doplnenie neexistujúcich modulov pre systém vzdialenej správy. Požadovaný obsah prác je smerovaný na: -Rozšírenie kategorizovaného systému logov vrátane popisov na strane FE zariadení zohľadňujúce potrebu obstarávateľa vyhodnocovať všetky stavy FE zariadení pre zabezpečenie vysokej dostupnosti služby eKolok. -Vytvorenie SW rozhrania (wsdl) pre prenos vybraných logov do centrálneho dashboardu -Realizovať úpravy SW FE zariadenia pre možnosť vizuálneho overenia správnej funkčnosti/ identifikácie chyby FE zariadenia v prípade straty konektivity, vrátane stavu nominálov -Zabezpečiť z prostredia centrálneho modulu monitoringu FE zariadení : monitoring HW častí kioskov: Monitoring stavov FE zariadení (v poriadku, varovanie, chyba, servis, nedostupnosť) Monitoring cash manažmentu vrátane individuálneho nastavovania hraničných hodnôt pre jednotlivé FE zariadenia, sledovanie pohybu nominálov za jednotlivé transakcie Monitoring servisných metrík vrátane sledovania jednotlivých typov hraničných hodnôt Zasielanie notifikácií monitoring SW častí kioskov: Aktuálnych verzií číselníkov (strom služieb) Monitoring profylaktických parametrov Aktuálnych verzií obslužného SW FE zariadenia Zaznamenávanie priebehu jednotlivých transakcií po ich ukončení Informácia o prenesených/neprenesených transakčných logoch a uzávierkach, počet nezosynchronizovaných kolkov Sledovanie stavu komunikácie s FO z pohľadu FE zariadenia vytváranie chybových hlásení na základe logov z wsdl jednotlivých FE zariadení prehľady na sledovanie stavov a relevantných informácií jednotlivých FE zariadení -Rozšírenie SW vybavenia FE zariadení o: vzdialenú správu FE zariadení aktiváciu/deaktiváciu FE zariadenia na diaľku aktualizácia SW kiosku prostredníctvom jednotlivých alebo hromadných akcií vrátane časového naplánovania aktualizácií a flexibilnej tvorby aktualizovaných FE zariadení možnosť zobrazenia aktuálnej obrazovky FE zariadenia, vrátanie prevzatia jej kontroly sledovanie systémových parametrov OS FE zariadení -Vytvorenie systému oprávnení rôznych úrovní pre prístup do jednotlivých modulov monitoringu a vzdialenej správy (administrátor, užívateľ, ...) -Vytvorenie vyhodnocovacích prehľadov na základe zadefinovaných požiadaviek objednávateľa (zoznam online/offline zariadení, zoznam incidentov, zoznam udalostí, počet a obrat kartových/cash operácií, počet transakcií FE zariadenia, ...) -Vytvorenie vhodných integračných rozhraní monitoringu ( HP SM, ...) -Zabezpečenie FE zariadení prostredníctvom piatich systémových úrovní zabezpečenia: Rozhranie pre Cash Management Úroveň Bezpečnostná nadstavba Úroveň OS Heslá aplikácií Úroveň BIOS minimálne dvoch užívateľských úrovní zabezpečenia: Administrátor Užívateľ vhodných kritérií zabezpečenia: Dynamická klávesnica Sila hesla Inicializačné heslá

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Surf Point Media, s.r.o. 1 400 000,00 0% EUR 9. Jún 2015 56090

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 22. Jún 2015 22. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/553238/content/198609/download","filename":"sprava o zakazke s.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z priameho rokovacieho konania 16. December 2016 16. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/750710/content/429391/download","filename":"Zápisnica z rokovania 27 04 2015.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka_Surf point media 16. December 2016 16. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/750716/content/429403/download","filename":"ponuka_Surf point media.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 14. Máj 2015 14. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/553232/content/198601/download","filename":"Informacia o výsledku vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 16. Jún 2015 16. Jún 2015 []
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 16. December 2016 16. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/750687/content/429342/download","filename":"zapisnica z vyhodnotenia ponuky.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.