Obstarávanie

Rozšírená integrovaná platforma pre VV projekty ako podpora vedeckého výskumu, špecializovaného spracovania a distribúcie dát v oblasti veterinárskych vied a farmácie a vybudovanie IKT pokročilého pracoviska biomedicínskej analytiky.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 197 736,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 664 780,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48820000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

1) Rozšírená integrovaná platforma pre VV projekty ako podpora výskumu, spracovania a distribúcie dát v oblasti veterinárskych vied a farmácie. Projekt má za úlohu stimulovať skvalitnenie špičkovej vedeckej infraštruktúry pre účely ďalšej vedecko-výskumnej činnosti modernizáciou a investíciou do technického, prístrojového a laboratórneho vybavenia. S tým úzko súvisí s cieľom opatrenia 1.1, pretože priamo podporí vedecko-výskumnú činnosť výskumno-vzdelávacích kolektívov ako aj lokálnu infraštruktúru výskumu a vývoja. Rozšíreným integrovaným riešením pre vedecko výskumné projekty a ich riadenie bude možné zabezpečiť komunikáciu výskumných tímov v rámci univerzity, ale aj s externými partnerskými subjektami. Integrované riešenie umožní riadiť výskum, organizáciu ľudí, rozšíri možnosti získavania údajov z výskumu a rozšíri možnosti rýchleho spracovania a analýzy dát pre ďalšie VV projekty. Cieľom je implementácia sady technických a programových nástrojov (HW a SW vybavenie), ktoré zabezpečí kvalitatívne zlepšenie technickej infraštruktúry pre potreby podpory výkonu vedeckého výskumu špecializovaných pracovísk prostredníctvom komplexného systému pre poskytovanie služieb dynamického vedecko výskumného prostredia ako sofistikovaného technologického celku prostredníctvom vybudovania, rekonštrukcie a modernizácie hmotnej infraštruktúry (priestorov, technického a prístrojového vybavenia). Vedecká a výskumná platforma bude zabezpečovať vykonávanie výskumných a vývojových úloh za použitia tak reálnych ako i simulovaných dát, generovanie a prácu so simulovanými dátami pri použití multiplatformových zdrojov z rôznych významných vedeckovýskumných inštitúcii skúmajúcich údaje relevantné pre danú oblasť, synergické a komplementárne zameranie obsahu a rozsahu vedeckých a výskumných aktivít, koordináciu aktivít a zabezpečenie kvality výstupov vedeckých a výskumných pracovísk, resp. laboratórií. Pre tento účel systém poskytne prostredníctvom unifikovaného, používateľsky jednoduchého rozhrania sadu nástrojov, postupov, metód pre výkon výskumu ako napr. teoretického, špeciálneho a štatistického spracovania, počítačových simulácií, numerických výpočtov, spracovania rozsiahlych datasetov a pod. a to službami: - dynamické vytvorenie vedecko-výskumného prostredia - riadenie životného cyklu prostredia - dynamické prideľovanie (zmena rozsahu a parametrov) zdrojov, technologických prostriedkov a kapacít - riadenie súvisiacich procesov - prípravu (import/transfer/sprístupnenie) dát, resp. dataset objektov pre vytvorené prostredie Základné procesy, ktoré musí komplexný systém pokryť sú: - plánovanie, riadenie a dynamické poskytovanie vedecko-výskumného prostredia, - sledovanie a vyhodnocovanie evidencia a reporting využívania prostredí a ich zdrojov jednotlivými užívateľmi alebo tímami - zabezpečenie ochrany obsahu. Súčasťou dodávky systému sú nevyhnutné technologické prostriedky pre potreby zabezpečenia prevádzky samotného systému a potrebná komunikačná infraštruktúra pre potreby sprístupnenia služieb systému vedeckým pracovníkom a študentom. Realizáciou má vzniknúť komplexná dynamická vedecko-výskumná platforma pre potreby poskytovania služieb technologického zabezpečenia výkonov vedeckej činnosti zdieľanej na základe okamžitých výskumných požiadaviek (On Demand). 2) Vybudovanie inovatívneho univerzitného nástroja pre sprístupňovanie informačného fondu univerzity Vytvorenie digitalizačného pracoviska Digitalizačné pracovisko bude zabezpečovať digitalizáciu viazaných a neviazaných dokumentov a ich postprocessing. V rámci postprocessing je vhodné dokumenty orezať, vyrovnať, potlačiť presvity a geometricky vyrovnať zahnuté texty. Následne sa vykoná optické rozpoznanie znakov, ktoré vytvorí k digitalizovaným dokumentom štruktúrované indexy, potrebné pre plno textové vyhľadávanie v rámci digitálnej knižnice. Ideálnou kombináciou je obstaranie manuálneho a robotického skenera na viazané dokumenty, ktoré sú doplnené skenerom pre skenovanie voľných listov a skenerom pre skenovanie dokumentov z rozmerom A2+. Vzhľadom na nároky moderných používateľov by mali všetky obstarávané skenery podporovať skenovanie v rozlíšení min 400 DPI. Vytvorenie kompletne vybaveného digitalizačného pracoviska (hardvér, softvér, infraštruktúra) pre účely konverzie analógových archívnych informácií do ich digitálnej podoby, následného post-processingu, archivovania, sprístupňovania a zverejňovania digitálneho dokumentu prostredníctvom portálového aplikačného vybavenia. Z toho dôvodu je potrebné zabezpečiť jeden plošný skener a jeden knižný skener. Pre potreby ukladania, archivovania, sprístupňovania a zverejňovania digitálnych dokumentov je potrebné vybudovať v priestoroch knižnice potrebnú infraštruktúru (štruktúrovaná kabeláž, elektronická požiarná signalizácia) a technické vybavenie, ktoré bude zabezpečovať dostačujúci výpočtový výkon a diskovú kapacitu aj počas udržateľnosti projektu. Sprístupňovanie digitálneho obsahu v priestoroch univerzity bude zabezpečovať 6 ks pracovných staníc, ktoré budú prístupné pre bádateľské a výskumné činnosti. Sprístupnenie digitalizovaných dokumentov Samotnú konverziu analógových dokumentov, ktorá zahrňuje výber a prípravu dokumentov na digitalizáciu, prípadné očistenie dokumentov, vytvorenie digitalizačných sérií, samotné skenovanie dokumentov, následný post-processing (grafická úprava, popis metadát), vytvorenie derivátov a ich ukladanie do dátového úložiska. Naplnenie uvedeného špecifického cieľa bude mať prínos vo viacerých oblastiach: Vytvorením vernej digitálnej kópie sa zabezpečí vytvorenie štruktúrovaných a neštruktúrovaných informácií k ich obsahu, čím sa zabezpečí bezproblémový prístup i k najžiadanejším dokumentom. Komplexná digitalizácia všetkých dokumentov pod jedným systémom a ukladaním informácií na server. Cieľom je digitalizovať vybrané objekty, pretože sa ich kvalita z roka na rok znižuje. Strategickým (dlhodobým) opatrením je formovať a budovať jednotný informačný systém pre sprístupňovanie informácií. Zvýšenie komfortu vyhľadávania údajov, sprístupňovanie digitálneho archívu na internete a intenzívnejšie sfunkčnenie služieb univerzity prostredníctvom on-line dostupného využitia poznatkov a digitálneho obsahu. Full-textovým vyhľadávačom bude umožnené bádateľom a všetkým iným vyhľadať ďalšie údaje o zdigitalizovaných objektoch, ktoré doteraz nebolo možné zistiť. Univerzita sprístupní digitálny obsah vytvorený digitalizáciou vlastných zbierok ako novú formu informačných služieb, ktoré umožnia prístup a získavanie informácií hlavne študentom a pedagogickým pracovníkom. Digitalizované dokumenty budú po spracovaní sprístupnené v rámci digitálnej knižnice, ktorá by mala poskytovať nasledovné služby : - zobrazenie ultra veľkých digitálnych obrazov v intuitívnom a užívateľsky príjemnom prostredí webového prehliadača. - zobrazovanie digitálnych obrazov naraz, čo umožňuje rýchlu navigáciu medzi jednotlivými obrazmi/stranami. - rýchle zoomovanie na ľubovoľnú časť digitálneho obrazu pre zobrazenie úplných detailov. - prezeranie zbierok podľa, dátumu, typu a kategorizácie dokumentov. - extrahovanie textu a obrázkov priamo zo zobrazených dokumentov. - On-line prekladu extrahovaného textu. - Plno textové vyhľadávanie v rámci všetkých zbierok a dokumentov so zvýraznených nájdených výrazov priamo na zobrazenom dokumente. - pokročilé vyhľadávanie (boolovské výrazy, príbuznosť slov, filtrovanie podľa metaúdajov, ...). - podpora facetov. - automatická detekcia potenciálnych názvov kapitol - vytváranie poznámok a ich zdieľanie s ostatnými používateľmi. - vytvárania vlastných používateľských knižníc. - vytvárania zbierok z obrazov patriacich k rôznym dokumentom. - výberu textových a obrázkových zón a ich spojenie v rámci novo - vygenerovaného PDF dokumentu, ktorý je možné následne stiahnuť alebo odoslať emailom.. - on-line generovanie PDF dokumentov z jednotlivých strán alebo skupín strán. - linkovanie na existujúce bibliografické metaúdaje. - plná kontrola nad funkciami používateľského rozhrania - vytvárania skupín používateľov a prideľovanie skupinových prístupových práv. - filtrovanie prístupu na základe IP adresy. - používateľské rozhranie dostupné v rôznych jazykových mutáciách. . - podpora úpravy popisných, technických a štruktúrnych metaúdajov počas celého procesu nasadzovania. - neobmedzená možnosť vytvárania kategórií - možnosť parametrizácie používateľského rozhrania (logo, pozadie, farby ). - podpora autentifikácie cez LDAP a AD. 3) Vybudovanie a konfigurácia IKT sieti Štruktúrovaná kabeláž Štruktúrovaný kabelážny systém je navrhnutý na vytvorenie integrovaného káblového systému, ktorý spĺňa súčasné požiadavky užívateľa a umožňuje maximálnu flexibilitu v prípade akýchkoľvek zmien v budúcnosti. Ide o kabeláž, ktorá slúži ako prenosové médium pre hlasové a dátové prenosy doplnená o aktívne prvky siete. Inštalovaný kabelážny systém musí spĺňať požiadavky medzinárodnej normy pre oblasť štruktúrovanej kabeláže ISO/IEC 11801 Generic Cabling for Customer Premises Cabling a normy STN EN 50173:2002 Informačné technológie Univerzálne kabelážne systémy. Ďalej potom ISO/IEC 11801:2002. Riešenie rozvodov je navrhnuté štruktúrovaným kabelážnym systémom. Je navrhnuté použitie tienených komponentov kategórie 5E (vrátane všetkých prípojných šnúr, konektorov, prepojovacích káblov, modulov a pod.), eventuálne komponentov vyššej kategórie schválených v čase realizácie. Káble sú navrhnuté v kategórii 5E. Do všetkých vytypovaných miestností bude zavedený integrovaný káblový rozvod (štruktúrovaná kabeláž) telefónne a dátové siete. Integrovaný káblový rozvod je jednoducho rozšíriteľný s otvorenou architektúrou umožňujúcou pripojenie koncových zariadení prakticky ľubovoľného výrobcu. Tým nie je zákazník viazaný na nákup koncových zariadení od určitého výrobcu. Tento druh káblového rozvodu je založený na modulárnom princípe, čo dovoľuje veľmi jednoducho vytvárať najrôznejšie sieťové topológie pre vzájomné prepojenie výpočtovej techniky. Obsluhu a réžiu sietí je možné pritom urobiť centrálne z jedného miesta, čím je obmedzený nežiaduci zásah do celého systému. Aktívna časť siete LAN Aktívne prvky LAN siete slúžia na prepínanie a smerovanie komunikácie medzi ostatnými zariadeniami, ktoré využívajú funkcionality samotnej siete LAN. Medzi takéto zariadenia patria napríklad koncové stanice - osobné počítače užívateľov, servery, dátové úložiská a podobne. Ako LAN aktívne prvky budú použité prepínače s potrebným počtom portov s minimálnou prenosovou rýchlosťou 100 Mbps/port. Z dôvodu zmeny počtu a spôsobu pripojenia jednotlivých prepínačov do existujúcej siete LAN, bude potrebná úprava existujúceho dokumentu Low Level Design, konfigurácia nových aj existujúcich prepínačov siete UVLF. V aule v pavilóne 34 bude prostredníctvom LAN prepínačov zabezpečený potrebný počet prípojných bodov pre pripojenie WiFi prístupových bodov, set-top boxov pre obrazovky a podobne. Na vyhradených prípojných bodoch bude aj podpora PoE technológie, ktorá umožňuje napájanie zariadení cez Ethernet. Pre pavilón 34 bude taktiež zabezpečený potrebný počet prípojných bodov pre pripojenie zariadení iných technológií, ktoré budú využívať pripojenie prostredníctvom prepínačov LAN siete. Pre pavilón 35 bude prostredníctvom LAN prepínačov zabezpečený potrebný počet prípojných bodov pre pripojenie WiFi prístupových bodov, ktoré budú zároveň poskytovať funkciu PoE. IPTV - Systém nahrávania a streamovania prednášok Systém bude zabezpečovať nahrávanie a živé streamovanie obrazu aj zvuku z priebehu prednášok alebo iných udalostí konaných v Aule UVLF. Záznam bude ukladaný na server, z ktorého bude následne možné tieto záznamy alebo aj živé prenosy streamovať do siete a premietať na digitálnych nástenkách v rámci areálu UVLF. Taktiež bude možné tieto záznamy prezerať pomocou SW klienta na PC a NB pripojených do siete LAN UVLF. Okrem uvedenej funkcionality systém umožní aj riadenie zobrazovania prezentácií a video obsahu na LCD monitoroch v Aule. Systém bude umožňovať paralelný záznam a prenos obrazu a zvuku zo štyroch kamier umiestnených v AULE. Uvedený systém bude integrovaný do existujúceho systému digitálnych násteniek, čo rozšíri možnosti ich využitia vo vzdelávacom procese. Digitálne nástenky Je systém digitálnych násteniek, ktorý je komplexným riešením uverejňovania, spravovania a publikovania prezentácií a dynamického obsahu na zobrazovacích zariadeniach LCD. V rámci projektu rieši rozšírenie existujúceho systému digitálnych násteniek o ďalšie zobrazovacie LCD panely do miestnosti auly, na chodbe pred vstupom do auly a tiež na pracoviská réžie a správy IT. Wifi Pre rozšírenie WiFi siete do pavilónov 7, 34 a 35 bude vybudovaná infraštruktúra pozostávajúca z prístupových bodov a LAN aktívnych prvkov. Prístupové body budú väčšinou podporovať 802.11 a budú riadené centrálne. Prístupové body v pavilóne 7 budú riadené jestvujúcim kontrolérom. V pavilónoch 34, 35 a ich posluchárňach budú prístupové body riadené z kontrolérov ktoré sú integrované v nových prepínačoch. Počet voľných licencií na jestvujúcich kontroléroch je dostatočný. Súčasťou jestvujúceho WiFi riešenia je aj managementový systém, ktorý bude upgradovaný o RAM na 2 fyzických serveroch. Pre predpokladanú vysokú hustotu klientskych zariadení v Aule UVLF (P34) a Posluchárni PCH (P35) bude v týchto miestnostiach špeciálne navrhnuté rozmiestnenie väčšieho množstva prístupových bodov. EPS Pre systém EPS musí byť použitá programovateľná ústredňa EPS s adresovateľnými inteligentnými slučkami pre komunikáciu s adresovateľnými analógovými hlásičmi a adresovateľnými modulmi. Ústredňa musí využívať ku komunikácii so zariadeniami na slučke moduláciu šírkou impulzu s veľkou odolnosťou proti rušeniu. Slučka musí podporovať pripojenie automatických, tlačidlových hlásičov, zvukovooptických signalizačných zariadení ( sirén ) a rozširujúcich modulov, ako sú napr. vstupno výstupné moduly. Zariadenia, ako tlačidlové hlásiče bude možné pre rýchlu odozvu definovať ako prioritné zariadenia. Zariadenia musia byť zoskupovateľné v zónach definovaných programovými prostriedkami a ústredňa musí indikovať ich stav vstavanými indikátormi. K doplneniu základných informácií o stave zón musí byť panel vybavený LCD displejom. Konfiguráciu systému možno vytvoriť a meniť priamo z klávesnice panelu. Ústredňa musí byť vybavená sériovým rozhraním RS232 pre pripojenie tlačiarne, sieťovým rozhraním ethernet a RS485 pre komunikáciu s podružnými ovládacími a zobrazovacími panelmi. Na detekciu dymu sa musia použiť opticko-dymové adresné hlásiče. Automatické hlásiče musia byť montované na špeciálnych montážnych základniach, ktoré budú umožňovať jednoduchú údržbu. Manuálne tlačidlové hlásiče sa nainštalujú do výšky cca 1,4 m od podlahy. Ústredňa musí byť zálohovateľná akumulátormi 12V/18Ah tak, aby v pohotovostnom režime bola schopná prevádzky 24 hod, v poplachovom režime 30 min. Všetky rozvody EPS sa musia inštalovať tienenými káblami s medeným jadrom s minimálnym prierezom 0,8 mm2 JE-H(St)H-R 2x2x0,8. Kabeláž bude vedená v rastri stropu. Montáž kabeláže a zariadení EPS môžu vykonávať len osoby vlastniace oprávnenie. Ozvučenie, kongresový systém Pre zvukovú reprodukciu je nutné vybudovať kongresový a ozvučovací systém. Systém musí umožňovať reprodukciu hovoreného slova a zvuku z viacerých zdrojov. Pre distribúciu a riadenie hovoreného slova je potrebné dodať kongresový systém. Systém sa bude skladať z centrálnej riadiacej jednotky a hovorových jednotiek. Systém musí umožňovať pripojenie min. 8 ks hovorových jednotiek. Ovládanie systému bude prostredníctvom SW dodaného k jednotke a PC užívateľa. Ku kongresovému systému bude pripojený aj systém bezdrôtových mikrofónov. Systém bude napojený do réžie, kde bude umiestnená digitálna zvuková riadiaca jednotka so zosilňovačom a mixážnym pultom. Riadiaca jednotka bude ovládaná cez PC. Bude umožňovať prostredníctvom pribaleného SW prednastavenie ľubovoľných užívateľských nastavení. Pre vernú reprodukciu, potlačenie spätnej väzby a úpravu zvuku bude systém doplnený digitálnym zvukovým procesorom DSP, ktorý bude ovládateľný cez PC. Výstup zo zosilňovača bude napojený na 4 ks reproduktorov. Reproduktory budú umiestnené na betónových pilieroch auly. Technológia bude umiestnená v miestnosti réžie. Ovládacie prvky, mixpult, PC a pod. bude umiestnený na stole obsluhy. V mieste obsluhy bude osadená aktívna štúdiová reprosústava. K všetkým zariadeniam bude dodané príslušenstvo, držiaky, stojany, nabíjacie zariadenia, prepojovacie káble a inštalácia. Projektor, videoprojekcia Základným prvkom pre projekciu obrazu bude projektor. Projektor bude umiestnený pomocou stropného držiaka na strope auly. Projektor je potrebné umiestniť tak, aby bolo zabezpečené čo najlepšie zobrazenie daného obrazu prezentácie. Obraz bude premietaný na stenu auly. Túto časť steny je potrebné zarovnať a namaľovať bielym reflexným náterom. Je potrebné použiť projektor s vysokým kontrastom a svietivosťou. Projektor musí podporovať technológiu HD BaseT. Technológia umožňuje riadiť, vysielať a prijímať obrazový signál z viacerých obrazových zdrojov. Na prepínanie medzi jednotlivými vstupmi je potrebné použiť maticový HDMI prepínač. Požaduje sa prepínanie video signálov z troch rôznych zdrojov. Dva prevodníky budú umiestnené na stole prednášajúceho a hostí. Budú umožňovať pripojenie HDMI a VGA signálov zo zdrojov ako sú napr. notebook alebo osobný počítač. Prepínanie je možné riešiť prostredníctvom tlačidla na prevodníku. Hlavná riadiaca matica HDMI bude umiestnená v réžii. V réžii bude umiestnený aj prevodník, ktorý musí podporovať pripojenie niekoľkých rôznych zdrojov videa, prostredníctvom rozhraní ako sú HDMI, VGA, kompozitné video, VHS, RGB. Systém musí umožňovať projekciu prostredníctvom HDMI až do rozlíšenia 1080p. Ovládanie systému je možné cez PC prostredníctvom RS232, resp. RS485. Pre napájanie projektora a zariadení v réžii je potrebné vybudovať NN prívody, ukončené zásuvkou 230V. Slaboprúdové rozvody bude riešiť časť štruktúrovanej kabeláže. 4) Vybudovanie IKT učebne biomedicínskej analytiky v pavilóne P3 Jednotlivé komponenty Učebne biomedicínskej analytiky umožnia nasadenie senzorov pre snímanie stavu prostredia a regulátorov pre ovplyvňovanie stavu prostredia. Ďalšie komponenty učebne biomedicínskej analytiky potom zaistia na základe vyhodnocovacej logiky riadenie/reguláciu daného prostredia, analýzu získaných dát a odvodenie ďalších informácií a poznatkov, prepojenie týchto dát s databázami poznatkov, umožnia študentom tvorbu prediktívnych modelov správania sa, rôzne simulácie vývoja prostredia a študijných pokusov, a predikovanie výsledkov ich študijných úloh. Učebňa a jej technické vybavenie zaistí ukladanie takýchto dát a odvodených informácií a tým bude tvoriť bázu dát pre budúce študijné úlohy a projekty študentov a doktorandov a pokročilú prediktívnu analýzu.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LYNX - spoločnosť s ručením obmedzeným Košice 2 3 197 736,00 20% EUR 29. Jún 2015 56088

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 30. Jún 2015 30. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7867/content/2677/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-otvaranie-zapisnica-ostatne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7867/content/2678/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-otvaranie-zapisnica-kriteria.pdf"}]
Ponuky uchádzačov AutoCont SK a.s. 30. Jún 2015 30. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7864/content/2776/download","filename":"AutoContSK-ponuka.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 30. Jún 2015 30. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7873/content/2706/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-sprava_o_zakazke.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 30. Jún 2015 30. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7858/content/2704/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-zapisnica-PU.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 22. Január 2015 22. Január 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7852/content/2639/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-SP-web.pdf"}]
Ponuky uchádzačov LYNX - spoločnosť s ručením obmedzeným Košice 30. Jún 2015 30. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7861/content/2737/download","filename":"LYNX-ponuka.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 12. Apríl 2016 12. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/644165/content/765154/download","filename":"Suma skutočného plnenia.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 30. Jún 2015 30. Jún 2015 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 20. Marec 2015 20. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7855/content/2671/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-informacia o vyhodnoteni ponuk.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 30. Jún 2015 30. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7870/content/2738/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-vyhodnotenie-zapisnica_1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7870/content/2739/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-vyhodnotenie-zapisnica_2.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/7870/content/2740/download","filename":"UVL KE-2014-02-NZ-US-IKT-5.1.5-1.1.2-vyhodnotenie-zapisnica_3.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy-FA 12. Apríl 2016 12. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/644162/content/765041/download","filename":"FA-LYNX s.r.o..pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.