Obstarávanie

Odstránenie mimoriadnej situácie - zabezpečenie núdzového bývania.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
65 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44211200-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, poskytnutie služby a uskutočnenie stavebných prác. 1. Dodanie 10 ks obytných kontajnerov, 2 ks kontajnerov s hygienickým zázemím 2. Inžinierska činnosť 3. Stavebné práce, príprava staveniska 4. Vybudovanie prípojok inžinierskych sietí, elektrická energia, voda, kanalizácia

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
9. November 2016
Vestník:
218/2016
Predpoklad uzatvorenia v:
8. November 2016
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
65 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
PeHaeS, s.r.o.
IČO:
31627943

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 116 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 113 a 114 alebo

Vysvetlenie:

Mesto Žilina dňa 19.10.2016 o 10.00 hod. vyhlásilo mimoriadnu situáciu po požiari obytného domu na ul. Bratislavská 505/54 a 56. Bola vykonaná evakuácia 93 osôb s dočasným umiestnením v ZŠ Hollého 66, Žilina. Osoby sa ocitli bez základných životných potrieb. Z uvedeného dôvodu mesto podľa § 15 ods. 1 písm. j) zákona č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane vyhlásilo mimoriadnu situáciu. Z dôvodu klimatických podmienok, je nutné v zmysle uznesenia mimoriadneho zastupiteľstva Mesta Žilina, zabezpečiť núdzové ubytovanie pre občanov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PeHaeS, s.r.o. 1 65 000,00 Neuvedené EUR 9. November 2016 55075

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva o dielo 850/2016 10. November 2016 10. November 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/736937/content/473071/download","filename":"Zmluva 850.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.