Obstarávanie

Analytický servis, kontrola a nastavenie dávkovania chemických produktov v kotlových vodách v budove energocentra AOS.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
28 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
32 000,00
Zaplatené:
111.11%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
65120000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Vykonávanie servisu, kontrola a nastavenie dávkovania chemických produktov vrátane ich dodania v mesačnom intervale v energocentre objednávateľa.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
FINECON, s.r.o. 1 32 000,00 Neuvedené EUR 30. Jún 2016 54972

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Súbory
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy 30.09.2017 30. Október 2017 30. Október 2017
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 8. Júl 2016 8. Júl 2016
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy 28.9.2018 23. Október 2018 23. Október 2018
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverjnení zmluvy 8. Júl 2016 8. Júl 2016
Správa o zákazke Správa o zákazke 11. Júl 2016 11. Júl 2016
Súťažné podklady Súťažné podklady 18. Marec 2016 18. Marec 2016
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 8. Júl 2016 8. Júl 2016
Iný dokument k zákazke Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy 8. Január 2019 8. Január 2019
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 11. Január 2018 11. Január 2018
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 8. Jún 2016 8. Jún 2016
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy 7.- 9. 2016 18. Október 2016 18. Október 2016
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy december 2016 19. December 2016 19. December 2016
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia za rok 2016 31. Január 2017 31. Január 2017
Zápisnica Zápisnica z vyhodnotenia ponúk 8. Júl 2016 8. Júl 2016
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy marec 2018 4. Jún 2018 4. Jún 2018
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia pdomienok účasti 8. Júl 2016 8. Júl 2016
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy január - marec 2017 24. Apríl 2017 24. Apríl 2017
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy 12.12.2017 18. December 2017 18. December 2017
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy 30. 06. 2018 4. Jún 2018 4. Jún 2018
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Plnenie zmluvy apríl - jún 2017 18. Júl 2017 18. Júl 2017

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×