Obstarávanie

Sanácia zosuvu cesty III/2211 Hrboltová v km 1,345 – 1,393


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 300,00
Konečná suma(Bez DPH):
95 300,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Sanácia zosuvu cesty III/2211 Hrboltová v km 1,345 1,393. Realizácia opatrení na znižovanie rizík ohrozenia, činnosti nevyhnutné na zamedzenie šírenia a pôsobenia následkov mimoriadnej udalosti a opatrenia na záchranu života, zdravia a majetku za účelom stabilizácie svahových deformácií postihnutého cestného telesa realizovaním rekonštrukčných prác na cestnom telese so spevnením krajníc proti zosúvaniu sa násypu dolu svahom k železnici s vybudovaním zvodidiel, ktoré budú osadené do prahov podopierané rúrovými mikropilótami.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
14. September 2016
Vestník:
179/2016
Predpoklad uzatvorenia v:
14. September 2016
Typ:
Práce
Odhadovaná suma:
95 300,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
HASTRA s.r.o.
IČO:
31606296

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 116 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 113 a 114 alebo

Vysvetlenie:

Na základe vyhlásenia mimoriadnej situácie v zmysle ust. § 15 ods. 1 písm. j) zákona č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov Mestom Ružomberok, v súvislosti so vznikom mimoriadnej udalosti živelnej pohromy na území mesta Ružomberok, mestskej časti Hrboltová, pri ktorej došlo k porušeniu horninového masívu a následnej svahovej deformácii cestného telesa cesty, ktorá je v správe verejného obstarávateľa, je nevyhnutné zrealizovať opatrenia na znižovanie rizík ohrozenia, činnosti nevyhnutné na zamedzenie šírenia a pôsobenia následkov mimoriadnej udalosti a opatrenia na záchranu života, zdravia a majetku za účelom stabilizácie svahových deformácií postihnutého cestného telesa realizovaním rekonštrukčných prác na cestnom telese so spevnením krajníc proti zosúvaniu sa násypu dolu svahom k železnici s vybudovaním zvodidiel, ktoré budú osadené do prahov podopierané rúrovými mikropilótami.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
HASTRA s.r.o. 1 95 300,00 Neuvedené EUR 14. September 2016 54752

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva ZoD č. 114/2016 19. September 2016 19. September 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/712778/content/495398/download","filename":"ZoD + rozpočet.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia ZoD č. 144/2016 15. December 2016 15. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/745075/content/395927/download","filename":"FA.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy ZoD č. 116/2016 19. September 2016 19. September 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/712791/content/495415/download","filename":"ZoD + rozpočet.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z priameho rokovacieho konania 19. September 2016 19. September 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/712781/content/495403/download","filename":"Zapisnica-PRK-Hrboltová.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia PRK 19. September 2016 19. September 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/712785/content/495407/download","filename":"Zdôvodnenie použitia PRK.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Preberací protokol 6. December 2016 6. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/745101/content/396015/download","filename":"Preberací protokol.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.