Obstarávanie

Odborné prehliadky, kontroly, pozáručny servis požiarnych systémov na ZŠ O. Nepelu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
120 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50413200-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb - odborné prehliadky, kontroly, pozáručný servis požiarnych systémov na ZŠ O. Nepelu (zimný štadión Ondreja Nepelu), v členení, rozsahu a lehotách stanovených podľa vyhlášky č. 726/2002 Z.z., STN EN 12 845 a Vyhlášky MV SR č.169/2006 Z.z., podľa § 11 vyhlášky č. 478 / 2008 Z.z., podľa §13 vyhlášky č. 121/2002 Z.z a vyhlášky 591/2005 Z.z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MV SR č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii, podľa zákona NR SR č. 314/2001 Zb. Požiarne uzávery. Rozsah odborných prehliadok, kontrol: 1.Odborné prehliadky a skúšky Elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) mesačne, štvrťročne, ročne podľa vyhlášky č. 726/2002 Z.z., 2. Odborné prehliadky a skúšky domáceho evakuačného rozhlasu 1 x ročne podľa vyhlášky č. 726/2002 Z.z., 3.Vykonávanie štvrťročných a ročných kontrol systému SSHZ (stabilného hasiaceho zariadenia sprinklerového) podľa STN EN 12 845 a Vyhlášky MV SR č.169/2006 Z.z., 4.Vykonávanie kontrol požiarnotechnického zariadenia - protipožiarnych bezpečnostných dverí a požiarnych uzáverov otvorov podľa § 11 vyhlášky č. 478 / 2008 Z.z., 5.Ročné kontroly požiarnotechnického zariadenia odvodu dymu a tepla podľa § 13 vyhlášky č. 121/2002 Z.z. a vyhlášky 591/2005 Z.z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MV SR č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii - FK plastics 160 strešná klapka 36 ks - Dymový úsek : DÚ1, DÚ2, DÚ3, 6.Ročné kontroly a zariadení na odvod dymu a tepla podľa zákona NR SR č. 314/2001 Zb. a vyhlášky č. 121/2002 Z.z. - Požiarne uzávery - Dymové rolety 6 ks. Predmetom zákazky je aj výmena a oprava vadných zariadení, ako aj jeho doplnenie o nevyhnutné prvky, čo vyplynie z pravidelných kontrol a údržby požiarnych systémov a s tým súvisiacej demontáže vadného zariadenia a dodávky a montáže nového zariadenia alebo opraveného zariadenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
COFELY a.s. 1 120 000,00 0% EUR 21. Marec 2016 53640

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 22. Marec 2016 22. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636319/content/598339/download","filename":"hpsc252.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Iný dokument k zákazke - ostatné 22. Marec 2016 22. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601966/download","filename":"02_Identifikacne udaje.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601967/download","filename":"03_Cestne vyhlasenie_zmena adresy.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601968/download","filename":"04_Cestne vyhlasenie_splnenie podmienok ucasti.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601969/download","filename":"05_Vseobecne informacie o uchadzacovi.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601970/download","filename":"06_Cestne vyhlasenie_porozumenie sutaznych podkladov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601971/download","filename":"07_Navrh zmluvy o kontrolnej cinnosti a pozarucnom servise.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601972/download","filename":"08_Priloha c.1 -Zmluvy o kontrolnej cinnosti a pozarucnom servise.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601973/download","filename":"09_Priloha c.3 -Zmluvy o kontrolnej cinnosti a pozarucnom servise .pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636469/content/601974/download","filename":"10_Priloha č.5 - Doklad o poisteni.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 2. Marec 2016 2. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/628915/content/479001/download","filename":"informacia_§44.pdf"}]
Iný dokument k zákazke oznámenie 11. Január 2016 11. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/489539/content/371957/download","filename":"Starz, Matko, oznamenie PS,2016.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 22. Marec 2016 22. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636305/content/598023/download","filename":"hpsc253.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informačná povinnosť podľa § 41 ods. 1 zákona „Kritériá“ 1. Február 2016 1. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/489542/content/371959/download","filename":"Informačná povinnosť podľa § 41 ods. 1 zákona „Kritériá“.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 2. Marec 2016 2. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/628916/content/479006/download","filename":"hpsc226.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informacia § 41 2. Január 2016 2. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/489535/content/371953/download","filename":"Informacia §41.pdf"}]
Správa o zákazke správa o zákazke odborné prehliadky, kontroly, pozáručný servis požiarnych systémov na ZŠ O. Nepelu 21. Marec 2016 21. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/635822/content/583547/download","filename":"Správa.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuky uchádzačov - kritériá 22. Marec 2016 22. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636453/content/601531/download","filename":"01_Specifikacia ceny - cennik.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 22. Marec 2016 22. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636308/content/598106/download","filename":"hpsc255.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 22. Marec 2016 22. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636460/content/601705/download","filename":"11_Zoznam subdodavatelov.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 28. December 2015 28. December 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/489531/content/371948/download","filename":"sutazne_podklady.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.