2. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie služieb v oblasti nakladania s odpadmi, t.j. zber, preprava, zhodnocovanie a zneškodňovanie odpadu vrátane dohľadu nad týmito činnosťami a nasledujúcej starostlivosti o miesta zneškodňovania. Druhy a rozsah nebezpečných odpadov a odpadov v členení podľa klasifikácie v zmysle Katalógu odpadov, pre jednotlivé časti predmetu zákazky, sú uvedené v Prílohe č. 3.01 až 3.10 súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený do častí: Časť 1 Okres Gelnica, Časť 2 Okres Košice a Košice okolie, Časť 3 Okres Michalovce, Časť 4 Okres Sobrance, Časť 5 Okres Spišská Nová Ves, Časť 6 Okres Trebišov, Časť 7 Okres Poprad, Časť 8 Okres Prešov, Časť 9 Okres Vranov nad Topľou, Časť 10 Okres Martin. 2.1 Minimálny požadovaný rozsah služieb požadovaný pre každú časť predmetu zákazky: Ide najmä o službu zabezpečenia zberu odpadu, vrátane predbežného triedenia a dočasného uloženia odpadu na účely prepravy do zariadenia na spracovanie nebezpečných a ostatných odpadov podľa Prílohy č. 3.01 až 3.10 súťažných podkladov na danej stanici. Súčasťou poskytovaných služieb je: - určenie presného množstva preberaného odpadu pomocou váhy pred jeho odvozom, - správne vyplnenie Sprievodných listov nebezpečných odpadov pred odvozom odpadu, a to zapísanie katalógového čísla odpadu v zhode s jeho názvom a prílohy č. 1 zmluvy, príslušný Y kód, presné množstvo odpadu, kontaktné osoby dopravcu a pôvodcu odpadu. Sprievodné listy je nutné vyplniť pre každú stanicu osobitne ako pre samostatný subjekt, aj keď pôjde o odvoz z miesta, kde sa nachádza na rovnakej adrese viac staníc Záchrannej služby. - vystavenie preberacieho protokolu resp. iného dokladu (vážneho alebo dodacieho listu) pri odvoze ostatného odpadu bez nebezpečných vlastností, - zabezpečenie odvozu odpadu zo všetkých miest plnenia podľa harmonogramu, ktorý bude dohodnutý s úspešným uchádzačom. - V prípade, ak je na rovnakej adrese viac staníc Záchrannej služby, verejný obstarávateľ požaduje, aby bol odvoz odpadu z takejto skupiny staníc považovaný za jeden odvoz a teda bol aj účtovaný ako jeden odvoz. Táto požiadavka je premietnutá v Prílohe č. 3.01 až 3.10 súťažných podkladov tak, že bunka Cena za 1 odvoz bez DPH (€) je zlúčená pre skupinu staníc Záchrannej služby, pre ktoré verejný obstarávateľ požaduje účtovať odvoz odpadu ako jeden. - V prípade potreby, v rámci odvozu odpadu, zabezpečenie prepravy určitých nebezpečných vecí v súlade so Zákonom NR SR č. 56/2012 Z. z. v znení z. č. 317/2012 Z. z. a z. č. 345/2012 Z. z. 2.2 Množstvo 2.2.1 Predpokladané množstvá odpadu a predpokladaná frekvencia odvozu odpadu za rok sú uvedené v Prílohe č. 3.01 až 3.10 súťažných podkladov. 2.2.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá odpadu a predpokladanú frekvenciu odvozu odpadu za nezáväzné, uchádzačovi nevzniká nárok na poskytnutie celého rozsahu predmetnej časti predmetu zákazky, tak ako je definovaný v Prílohe č. 3.01 až 3.10 súťažných podkladov. 2.2.3 Odvoz odpadu bude realizovaný na základe harmonogramu, ktorý bude dohodnutý s úspešným uchádzačom. Zostavenie harmonogramu bude vychádzať z predpokladaného množstva a predpokladanej frekvencie odvozu odpadu, s ohľadom na požiadavky uvedené v bodoch 2.2.4 až 2.2.11. Aktualizácia harmonogramu vyplývajúca z meniacich sa potrieb verejného obstarávateľa bude možná v súlade s Návrhom zmluvy. V prípade potreby odvozu mimo harmonogram bude tento nahlásený telefonicky alebo e mailom. 2.2.4 Podľa harmonogramu bude odvoz odpadu na staniciach Záchrannej služby Košice v prípade vzniku odpadov s katalógovým číslom 18 01 03 a 18 01 06 uskutočnený raz do týždňa podľa §9 ods.1 Vyhlášky č. 553/2007 Z.z. Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Ak vymenované druhy odpadov v danom týždni na prevádzke nevzniknú, odvoz bude realizovaný podľa potreby, minimálne však raz za mesiac. Harmonogram odvozu bude prispôsobený približným množstvám uvedeným v Prílohe č. 3.01 až 3.10 súťažných podkladov. 2.2.5 Odvoz ostatných nebezpečných odpadov a odpadov bez nebezpečných vlastností bude zabezpečený podľa potreby, minimálne raz do roka. 2.2.6 Odpad s katalógovým číslom 15 01 10 bude z každej stanice Záchrannej služby Košice odvezený minimálne 2 krát za rok. 2.2.7 Odpady z opravárenskej dielne Záchrannej služby v Košiciach a odpady z administratívnej budovy budú odvážané podľa potreby, minimálne raz do roka. 2.2.8 Odpady s katalógovým číslom 13 05 02, 13 05 06 a 13 05 08 z čistenia odlučovača ropných látok budú odvážané podľa potreby, približne raz za 2 roky. 2.2.9 Odpady s katalógovým číslom 16 02 13 elektrozariadenia a svetelné zdroje, ako aj 16 02 14 budú odvážané podľa vzniku. 2.2.10 Maximálne povolené množstvo na odvoz nebezpečných odpadov je 0,600 t za rok na jednu stanicu Záchrannej služby Košice na základe rozhodnutia príslušného Obvodného úradu životného prostredia. 2.2.11 Maximálne povolené množstvo na odvoz na prepravu nebezpečných odpadov je 0,600 t za rok na jednu stanicu Záchrannej služby Košice na základe rozhodnutia príslušného Obvodného úradu životného prostredia. okresného úradu, odboru ochrany zložiek životného prostredia. 2.3 Súčinnosť verejného obstarávateľa 2.3.1 Pracovníci Záchrannej služby Košice: - zabezpečia označenie obalov s odpadom na odvoz katalógovým číslom resp. názvom odpadu (väčšinou plastové vrecia), - zabezpečia v každom prípade označenie obalov s odpadom na odvoz názvom stanice, aby bol známy pôvodca odpadu.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
KOSIT a.s. | 3 | 9 887,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 28 178,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 12 239,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 4 254,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 2 588,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 15 092,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 19 815,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 3 | 12 337,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
EBA, s.r.o. | 3 | 7 538,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 | |
KOSIT a.s. | 4 | 4 050,00 | 20% | EUR | 9. Február 2015 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Suma skutočne uhradeného plnenia | Suma skutočne uhradeného plnenia | 20. Marec 2017 | 20. Marec 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/791564/content/648117/download","filename":"Informácia o plnení zmluvy - §64a, písm. d-odpady EBA r.2016.pdf"}] | |
Ponuky uchádzačov | KOSIT a.s. | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87881/content/42175/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-ponuka-KOSIT.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | 23. Január 2015 | 23. Január 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87887/content/42364/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-vysledok-profil.pdf"}] | |
Ponuky uchádzačov | EKOMAR SK s.r.o. | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87906/content/42241/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-ponuka-EKOMAR_SK.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [] | |
Zápisnica z otvárania ponúk | Zápisnica z otvárania ponúk | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87893/content/42389/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-zapisnica-1-otvaranie-Ostatne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87893/content/42390/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-zapisnica-4-otvaranie-Kriteria.pdf"}] | |
Suma skutočne uhradeného plnenia | Suma skutočne uhradeného plnenia | 8. August 2016 | 8. August 2016 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/700427/content/422291/download","filename":"Informácia o plnení zmluvy - §64a, písm. d-odpady KOSIT.pdf"}] | |
Suma skutočne uhradeného plnenia | Suma skutočne uhradeného plnenia | 3. Apríl 2018 | 3. Apríl 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/963588/content/769687/download","filename":"Informácia o plnení zmluvy - §64a, písm. d-odpady KOSITr.2017.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 13. Február 2015 | 13. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87878/content/42186/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-sprava_o_zakazke-par 21.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Súťažné podklady | 16. December 2014 | 16. December 2014 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87884/content/42191/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-SP-komplet.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Súťažné podklady | 13. November 2014 | 13. November 2014 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87869/content/42189/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-SP-profil-info.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [] | |
Ponuky uchádzačov | Marius Pedersen, a.s. | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87875/content/42307/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-ponuka-ponuka-Marius_Pedersen.pdf"}] | |
Zápisnica | Zápisnica | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87897/content/42207/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-zapisnica-3-vyhodnotenie-o.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87897/content/42208/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-zapisnica-5-vyhodnotenie-Kriteria.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ | Dodatok č.2 k ZoPS 02/2015 | 30. Január 2019 | 30. Január 2019 | [] | |
Suma skutočne uhradeného plnenia | Suma skutočne uhradeného plnenia | 8. August 2016 | 8. August 2016 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/700425/content/422285/download","filename":"Informácia o plnení zmluvy - §64a, písm. d-odpady EBA.pdf"}] | |
Ponuky uchádzačov | EBA, s.r.o. | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87872/content/42145/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-ponuka-EBA.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ | Dodatok č.1k ZoPS č. 03/2015 | 8. Február 2019 | 8. Február 2019 | [] | |
Suma skutočne uhradeného plnenia | Suma skutočne uhradeného plnenia | 20. Marec 2017 | 20. Marec 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/791605/content/648405/download","filename":"Informácia o plnení zmluvy - §64a, písm. d-odpady KOSITr.2016.pdf"}] | |
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti | Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti | 12. Február 2015 | 12. Február 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/87890/content/42194/download","filename":"ZS Ke-2014-36-PZv-odpad-zapisnica-2-PU.pdf"}] | |
Suma skutočne uhradeného plnenia | Suma skutočne uhradeného plnenia | 3. Apríl 2018 | 3. Apríl 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/963590/content/769689/download","filename":"Informácia o plnení zmluvy - §64a, písm. d-odpady EBA r.2017.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.