Obstarávanie

Administratívne riadenie projektu "Elektronizácia služieb Mesta Košice"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
111 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
109 947,50
Zaplatené:
99.05%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79421000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú odborné poradenské služby a odborné konzultácie pri realizácii projektu "Elektronizácia služieb Mesta Košice" za stranu verejného obstarávateľa Mesto Košice. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovať poradenské a konzultačné služby v oblasti projektového riadenia a riadenia projektovej kancelárie, v oblasti metodiky riadenia projektu a riadenia kvality projektu. Verejný obstarávateľ požaduje poradenské služby v nasledujúcich oblastiach: - Podpora projektového riadenia realizácie projektu Elektronizácia služieb Mesta Košice, zahŕňajúca priebežnú kontrolu súladu realizácie s finančným a časovým plánom a koordinácia realizácie projektu vrátane príslušných reportov pre verejného obstarávateľa. - Zaistenie riadenia projektovej dokumentácie. - Podpora verejného obstarávateľa pri operatívnych činnostiach súvisiacich s plánovaním, sledovaním a vyhodnocovaním finančného plánu (rozpočtu) za projekt Elektronizácia služieb Mesta Košice. - Služby odborného dozoru/QA (Quality Assurance) zabezpečujúce odbornú garanciu projektu a kontrolu kvality jednotlivých častí projektu. - Služby asistencie projektovému manažérovi. Pri uvedených expertných službách je vyhovujúce a relevantné, ak sa uvedené aktivity vykonávajú v priestoroch verejného obstarávateľa a je možná okamžitá iterácia expertov s verejným obstarávateľom alebo dodávateľom projektu Elektronizácia služieb Mesta Košice. Z tohto dôvodu bude nevyhnutná minimálne 80% fyzická alokácia expertov v priestoroch verejného obstarávateľa (v Košiciach). Táto požiadavka platí pre všetky služby vzťahujúce sa na túto zákazku. Minimálny požadovaný rozsah poskytovaných služieb je definovaný v Prílohe č. 1 zmluvy, ktorá je súčasťou Prílohy č. 4 súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Greyson Consulting s.r.o. 2 131 937,00 20% EUR 2. Marec 2015 52724

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 18. December 2014 18. December 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481536/content/377531/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-vysledok-profil.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Greyson Consulting s.r.o. 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481554/content/377571/download","filename":"Ponuka Greyson.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481524/content/377512/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-zoznam subdodavatelov.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Dignitas, spol. s r.o. 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481518/content/377496/download","filename":"Ponuka Dignitas.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481533/content/377524/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-SP-zverejnenie.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481545/content/377557/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-zapisnica-2-PU.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481539/content/377544/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-zapisnica-1-otvaranie-ostatne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481539/content/377545/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-zapisnica-4-otvaranie-kriteria.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481551/content/377567/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-sprava_o_zakazke-par 21.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy 18. November 2015 18. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481530/content/377521/download","filename":"Administratívne riadenie projektu ESKE_akceptačné protokoly.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481542/content/377550/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-profil-odovodnenie_nezrusenia.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 4. Marec 2015 4. Marec 2015 []
Súťažné podklady Súťažné podklady 14. Október 2014 14. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481515/content/172113/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-SP-info.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Zmluva o poskytovaní služieb projektového manažmentu v oblasti informačných technológií 18. November 2015 18. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481527/content/377517/download","filename":"Suma skutocne uhradeneho plnenia §49a.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 4. Marec 2015 4. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481548/content/377563/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-zapisnica-3-vyhodnotenie-ostatne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/481548/content/377564/download","filename":"KE-2014-03-PZv-eMesto-PR-zapisnica-5-vyhodnotenie-Kriteria.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.