Obstarávanie

Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy, pre Centrum sociálnych služieb EDEN


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
190 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
145 735,00
Zaplatené:
76.7%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55500000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania stravy v súlade so zásadami zdravej výživy a s prihliadnutím na vek a zdravotný stav fyzických osôb podľa stravných jednotiek (náklady na suroviny) vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb EDEN, na dobu jedného roku od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky: 1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nediel, sviatkov a prázdnin a to: a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant a večera, a v prípade potreby b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte, bielkovinovej diéte, výživnej diéte a špeciálnych diétach - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera a druhá večera 2. Zabezpečiť pestrosť stravy vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál 3. Distribuovať stravu do zariadenia vozidlom/vozidlami a v nádobách, ktoré spĺňa/spĺňajú hygienické kritériá v zmysle potravinového kódexu. 4. Dovoz stravy v časoch: - raňajky do 7:00 hod. - obedy do 11:00 hod. - večere do 17:30 hod. 5. Periodicita podávania dennej stravy: 5x denne, pričom desiata bude dovážaná s raňajkami a olovrant s obedom, II. večera bude zabezpečená s večerou I.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LPJ-GASTRO, s.r.o. 3 174 882,00 20% EUR 6. Máj 2015 52211

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 6. Máj 2015 6. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522212/content/186030/download","filename":"uchadzaci_zakazky_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522212/content/186031/download","filename":"vyhodnotenie_splnenia_podmienok_ucasti_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522212/content/186032/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia PÚ.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 6. Máj 2015 6. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522221/content/183372/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Zmluva Zmluva 6. Máj 2015 6. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522227/content/183387/download","filename":"Rámcová dohoda o poskytovaní služieb stravovania.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 6. Máj 2015 6. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522218/content/183369/download","filename":"zapisnica_z_otvarania_ponuk_kriteria_5943878944.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 25. Február 2015 25. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522203/content/185601/download","filename":"Súťažné podklady.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522203/content/185602/download","filename":"Príloha č.4 SP Návrh Rámcovej dohody.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Vysvetlenie podľa § 38 zákona 10. Marec 2015 10. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522206/content/185703/download","filename":"Vysvetlenie.pdf"}]
Ponuky uchádzačov elektronické ponuky uchádzačov 6. Máj 2015 6. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183392/download","filename":"uchadzaci_zakazky_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183393/download","filename":"vyhodnotenie_ponuk_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183394/download","filename":"vyzva_na_ucast_v_elektronickej_aukcii_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183395/download","filename":"uchadzaci_elektronickej_aukcie_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183396/download","filename":"priebeh_elektronickej_aukcie_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183397/download","filename":"protokol_o_vyslednom_poradi_elektronickej_aukcie_po_jednanie_komise_5943878944.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522215/content/183398/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 9. Apríl 2015 9. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522209/content/185828/download","filename":"Informácia o výsledku Vo § 44 ods. 2.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. Máj 2015 6. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/522224/content/183375/download","filename":"správa podľa § 21.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.