Obstarávanie

Dodávka servisných služieb pre zabezpečenie a podporu prevádzky NIS Medea vo FNsP Žilina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
132 607,00
Konečná suma(Bez DPH):
132 108,00
Zaplatené:
99.62%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72514100-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Dodávka servisných služieb pre zabezpečenie a podporu prevádzky NIS Medea vo FNsP Žilina / 24 mesiacov 1.Rozsah a obsah aplikačného software Aplikačný software Požadované služby budú poskytované na vymenovaný aplikačný software (ďalej len ASW) v tomto rozsahu licencií modulov a licencií pracovných staníc: Licencie ASW modulov StaproMEDEA výrobca: STAPRO s.r.o. Správa systému Poisťovňa /StaproFONS/ lokál MEDEA mail Poisťovňa /StaproFONS/ centrál Centrálny register Rádiodiagnostika /RDG/ Evidencia hospitalizovaných Results Štatistika NCZ IStravovacia prevádzka /Gurmed/- zamestnanecká strava celok Lôžkové oddelenie Stravovacia prevádzka /Gurmed/ - nadstavba pre ID karty Ambulancia Operačné sály GynPor Ústavná lekáreň Sklad liekov na oddeleniach Počet licencií pracovných staníc StaproMEDEA412 licencií 2.Podpora aplikačných software Aplikačný sw StaproMEDEA Pre podporu ASW StaproMEDEA a databázového prostredia firmy Progress Software Corp. v rozsahu modulov a licencií podľa bodu 1, sú požadované nasledujúce služby: Základná podpora aplikačného sw StaproMEDEA - program starostlivosti o aplikáciu zahŕňa: Garancia funkčnosti ASW a db prostredia poskytovanie opravných kódov (hot-fix a patch). Garancia rozvoja ASW a db prostredia poskytovanie update a upgrade. Garancia legislatívnych update poskytovanie legislatívnych upgrade. Servisná garancia garancia dostupnosti servisných služieb. Garancia dostupnosti služby HelpDesk prístup k systému služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov Garancia podpory prevádzky db prostredia. Garancia vybraných služieb: - zabezpečenie migrácie ASW StaproMEDEA na vyššiu verziu db prostredia. Garancia informovanosti poskytovanie informácií o nových sw produktoch. Garancia možnosti účasti užívateľov na vzdelávacích stretnutiach k problematike IS. Preventívne (profylaktické) prehliadky kontrola funkčnosti, zabezpečenie a optimalizácia prevádzky podľa dohodnutých oblastí, vrátane vypracovania správy protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe obstarávateľa: StaproMEDEA klinické moduly1 x ročne StaproFONS /poisťovňa/1 x ročne Konzultačné návštevy - konzultačné služby poskytované v mieste obstarávateľa podľa dohodnutých oblastí alebo pracovísk obstarávateľa, vrátane vypracovania správy protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe obstarávateľa: pracoviská výkazníctva a NCZI1 deň ročne pracoviská podľa potreby1 deň ročne 3.Podpora technických prostriedkov IS Server pre ASW StaproMEDEA Pre podporu servera ASW StaproMEDEA a StaproFONS definovaného v bode 1, sú požadované nasledujúce servisné služby: Servisné služby podľa podmienok programu Základná podpora technických prostriedkov IS (v tabuľke) Preventívne (profylaktické) prehliadky kontrola funkčnosti, zabezpečenie a optimalizácia prevádzky podľa dohodnutých oblastí, vrátane vypracovania správy protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe obstarávateľa: HW servera ASW StaproMEDEA a StaproFONS1 x ročne Konzultačné návštevy poskytované u obstarávateľa a vykonané na HW serveroch StaproMedea a StaproFONS v rozsahu: kontrola prevádzkového zaťaženia a stavu komponentov serverov kontrola čitateľnosti zálohovacích zariadení optimalizácia výkonu serverov nové patches a service pacs pre OS kontrola logov obsadenosť a chybovosť diskov 1 deň ročne Definícia programu podpory prostriedkov IS Program ZÁKLADNÁ PODPORA prostriedkov IS Kategória incidentu Príjem hlásenia Servisná garancia Začatie riešenie Servisný výjazd Havária prerušenie prevádzky HelpDesk 9x5 Počas pracovných dní od 8:00-16:00, inak záznamník. Prijatie odkazu najneskôr nasledujúci pracovný deň o 8:00.Ihneď v rámci pracovnej doby tj. od 8:00 do 16:00.Najneskôr druhý nasledujúci pracovný deň alebo pri príjme hlásenia v pracovný deň do 10:00 najneskôr nasledujúci pracovný deň Významná chyba významné obmedzenie prevádzky. Najneskôr druhý nasledujúci pracovnej deň. Najneskôr siedmy nasledujúci pracovnej deň

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
STAPRO SLOVENSKO s.r.o. 1 132 108,00 0% EUR 10. August 2015 51299

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Výzva na rokovanie 25. August 2015 25. August 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218600/content/97262/download","filename":"Zápisnice.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 9. September 2015 9. September 2015 []
Odkaz na oznámenie Odkaz na oznámenie 26. August 2015 26. August 2015 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 9. September 2015 9. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218609/content/97490/download","filename":"Zápisnica.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápisnica z rokovania 25. August 2015 25. August 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218606/content/97425/download","filename":"STAPRO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie 25. August 2015 25. August 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218603/content/97343/download","filename":"Zápisnice.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.