Dodávka servisných služieb pre zabezpečenie a podporu prevádzky NIS Medea vo FNsP Žilina / 24 mesiacov 1.Rozsah a obsah aplikačného software Aplikačný software Požadované služby budú poskytované na vymenovaný aplikačný software (ďalej len ASW) v tomto rozsahu licencií modulov a licencií pracovných staníc: Licencie ASW modulov StaproMEDEA výrobca: STAPRO s.r.o. Správa systému Poisťovňa /StaproFONS/ lokál MEDEA mail Poisťovňa /StaproFONS/ centrál Centrálny register Rádiodiagnostika /RDG/ Evidencia hospitalizovaných Results Štatistika NCZ IStravovacia prevádzka /Gurmed/- zamestnanecká strava celok Lôžkové oddelenie Stravovacia prevádzka /Gurmed/ - nadstavba pre ID karty Ambulancia Operačné sály GynPor Ústavná lekáreň Sklad liekov na oddeleniach Počet licencií pracovných staníc StaproMEDEA412 licencií 2.Podpora aplikačných software Aplikačný sw StaproMEDEA Pre podporu ASW StaproMEDEA a databázového prostredia firmy Progress Software Corp. v rozsahu modulov a licencií podľa bodu 1, sú požadované nasledujúce služby: Základná podpora aplikačného sw StaproMEDEA - program starostlivosti o aplikáciu zahŕňa: Garancia funkčnosti ASW a db prostredia poskytovanie opravných kódov (hot-fix a patch). Garancia rozvoja ASW a db prostredia poskytovanie update a upgrade. Garancia legislatívnych update poskytovanie legislatívnych upgrade. Servisná garancia garancia dostupnosti servisných služieb. Garancia dostupnosti služby HelpDesk prístup k systému služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov Garancia podpory prevádzky db prostredia. Garancia vybraných služieb: - zabezpečenie migrácie ASW StaproMEDEA na vyššiu verziu db prostredia. Garancia informovanosti poskytovanie informácií o nových sw produktoch. Garancia možnosti účasti užívateľov na vzdelávacích stretnutiach k problematike IS. Preventívne (profylaktické) prehliadky kontrola funkčnosti, zabezpečenie a optimalizácia prevádzky podľa dohodnutých oblastí, vrátane vypracovania správy protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe obstarávateľa: StaproMEDEA klinické moduly1 x ročne StaproFONS /poisťovňa/1 x ročne Konzultačné návštevy - konzultačné služby poskytované v mieste obstarávateľa podľa dohodnutých oblastí alebo pracovísk obstarávateľa, vrátane vypracovania správy protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe obstarávateľa: pracoviská výkazníctva a NCZI1 deň ročne pracoviská podľa potreby1 deň ročne 3.Podpora technických prostriedkov IS Server pre ASW StaproMEDEA Pre podporu servera ASW StaproMEDEA a StaproFONS definovaného v bode 1, sú požadované nasledujúce servisné služby: Servisné služby podľa podmienok programu Základná podpora technických prostriedkov IS (v tabuľke) Preventívne (profylaktické) prehliadky kontrola funkčnosti, zabezpečenie a optimalizácia prevádzky podľa dohodnutých oblastí, vrátane vypracovania správy protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe obstarávateľa: HW servera ASW StaproMEDEA a StaproFONS1 x ročne Konzultačné návštevy poskytované u obstarávateľa a vykonané na HW serveroch StaproMedea a StaproFONS v rozsahu: kontrola prevádzkového zaťaženia a stavu komponentov serverov kontrola čitateľnosti zálohovacích zariadení optimalizácia výkonu serverov nové patches a service pacs pre OS kontrola logov obsadenosť a chybovosť diskov 1 deň ročne Definícia programu podpory prostriedkov IS Program ZÁKLADNÁ PODPORA prostriedkov IS Kategória incidentu Príjem hlásenia Servisná garancia Začatie riešenie Servisný výjazd Havária prerušenie prevádzky HelpDesk 9x5 Počas pracovných dní od 8:00-16:00, inak záznamník. Prijatie odkazu najneskôr nasledujúci pracovný deň o 8:00.Ihneď v rámci pracovnej doby tj. od 8:00 do 16:00.Najneskôr druhý nasledujúci pracovný deň alebo pri príjme hlásenia v pracovný deň do 10:00 najneskôr nasledujúci pracovný deň Významná chyba významné obmedzenie prevádzky. Najneskôr druhý nasledujúci pracovnej deň. Najneskôr siedmy nasledujúci pracovnej deň
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
STAPRO SLOVENSKO s.r.o. | 1 | 132 108,00 | 0% | EUR | 10. August 2015 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Iný dokument k zákazke | Výzva na rokovanie | 25. August 2015 | 25. August 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218600/content/97262/download","filename":"Zápisnice.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy | 9. September 2015 | 9. September 2015 | [] | |
Odkaz na oznámenie | Odkaz na oznámenie | 26. August 2015 | 26. August 2015 | [] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 9. September 2015 | 9. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218609/content/97490/download","filename":"Zápisnica.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Zápisnica z rokovania | 25. August 2015 | 25. August 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218606/content/97425/download","filename":"STAPRO.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odôvodnenie | 25. August 2015 | 25. August 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/218603/content/97343/download","filename":"Zápisnice.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.