Obstarávanie

Modernizácia verejného osvetlenia v obci Remeniny


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Remeniny
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 968,00
Konečná suma(Bez DPH):
49 994,16
Zaplatené:
96.2%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Projekt rekonštrukcie vznikol na základe auditu verejného osvetlenia ktorý poukázal na nedostatky a nevyhovujúci stav súčasného osvetlenia. Rekonštrukcia sústavy verejného osvetlenia obce je nevyhnutná z dôvodu veľmi zlého technického stavu a nízkej hospodárnosti sústavy. Súčasná sústava VO nie je schopná plniť svoju funkciu a zjavne neposkytuje platnou normou požadované parametre osvetlenia a náležitý stupeň bezpečnosti. V rámci plánovanej rekonštrukcie a modernizácie verejného osvetlenia je potrebné hlavne použiť svietidlá a svetelné zdroje, ktoré budú vyhovovať prísnym kritériám a normám kladeným na moderné verejné osvetlenie. Základným predpokladom dosiahnutia tohto stavu je použitie takých prvkov osvetľovacej sústavy, ktoré budú rešpektovať aj požiadavky na odstránenie nežiaducich svetelných emisií. Väčšina svietidiel je inštalovaná na betónových stožiaroch rozvodnej siete NN v počte 33ks. Betónové stožiare sú vyhovujúce z hľadiska konštrukcie aj výšky. V rámci tejto štúdie nebudú uvažované žiadne výmeny ani doplnenie podperných bodov. Projekt počíta s výmenou všetkých zastaraných kompaktných žiariviek 2x36W na existujúcich svetelných miestach za svietidlá LED technológie a súčasne doplnenie LED svietidiel na miestach, kde súčasný stav nespĺňal svetelno technické normy. Celkovo by malo ísť o doplnenie 22ks svietidiel. Navrhovaný počet svietidiel v obci Remeniny je 56ks. LED technológia postúpila v technickom vývoji a v súčasnej dobe poskytuje adekvátnu náhradu sodíkových výbojok z hľadiska osvetlenosti a intenzity osvetlenia, pričom ale za omnoho nižších požiadaviek na spotrebu el. energie. Technické vyhotovenie moderných LED svietidiel poskytuje množstvo výhod oproti sodíkovým svietidlám napríklad aktívnu tepelnú ochranu svietidla, možnosť plynulej regulácie od 10% - 100% výkonu svietidla, skladajú sa z ľahko vymeniteľných komponentov, lepší merný svetelný výkon ako u sodíkových výbojok od 87lm/W vyššie, možnosť doplnenia elektronických predradníkov prepojených na riadiaci systém, ktorý zjednoduší prevádzku verejného osvetlenia v obce alebo obce. LED moduly majú vyššiu životnosť 60 000 - 100 000 hodín oproti sodíkovým výbojkám 15 000 16 000 hodín. Moderný dizajn svietidiel prináša okrem lepšej estetickej stránky aj environmentálne vlastnosti t.j. priaznivé pre životné prostredie z hľadiska vyžarovania rušivého svetla do horného polpriestoru a vyhotovenia svietidiel z recyklovateľných materiálov. Riadiaci systém verejného osvetlenia: systém riadenia verejného osvetlenia umožňuje diaľkovo ovládať osvetľovaciu sústavu verejného osvetlenia a dohliada na prevádzkové parametre siete verejného osvetlenia. Pred začatím zemných prác je potrebné požiadať o vytýčenie trás podzemných inžinierskych sietí. Pri výmene rozvádzača je potrebné požiadať o zmenu MRK a po ukončení prác o zrušenie odberného miesta pre demontované RVO. V technickej správe, ktorá je prílohou súťažných podkladov, sú uvedené všetky písomné a grafické podklady obsahujúce podrobné vymedzenie predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky: 1.Potvrdenie o kompatibilite navrhovaného riadiaceho systému, vystavené výrobcom regulácie (originál alebo overená kópia) s navrhovaným svietidlom. 2.Katalógové listy svietidiel a výložníkov. 3.Prehlásenia o zhode svietidiel a výložníkov (Overená kópia alebo originál dokladov). 4.Svetelno-technické výpočty vrátane vyplneného formuláru, podpísané zodpovednou vrátane dokladu vzdelaní a odbornej kvalifikácii. 5.Garančné listy výrobcu svietidiel s uvedením záručných podmienok 10 rokov na svietidlo, 5 rokov na elektronický predradník. 6.Oprávnenie o odbornej spôsobilosti v zmysle § 14 ods. 1, písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7.Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v min. výške hodnoty zákazky, max. 200 000,00 €, alebo ekvivalent v inej mene. Predloží úspešný uchádzač pri podpise zmluvy. 8.Popis riadiaceho systému s uvedením vlastností a možností riadiaceho systému 9.Vyplnená tabuľka Technická špecifikácia svietidla a RVO.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
O.S.V.O. comp, a.s. 2 59 993,00 20% EUR 26. November 2015 50149

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov O.S.V.O. comp, a.s. 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456971/content/365450/download","filename":"OSVO.PDF"}]
Zápisnica Zápisnica 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456980/content/365463/download","filename":"16A Zápisnica z vyhodnocovania ponúk.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456968/content/365448/download","filename":"09 Zápisnica z posúdenia spln. účsti.pdf"}]
Zmluva Zmluva 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456965/content/365415/download","filename":"Zmluva Remeniny.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 26. Október 2015 26. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456959/content/365391/download","filename":"Informácia o výsledku.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 12. November 2015 12. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456962/content/365413/download","filename":"nezrušenie postupu.PDF"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 23. September 2015 23. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456953/content/365383/download","filename":"Súťažné podklady Remeniny link.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456977/content/365461/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Vincent Antoš - Elektromontáže 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456974/content/365459/download","filename":"Vincent Antoš.PDF"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 26. November 2015 26. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/456956/content/365389/download","filename":"Správa podľa § 21 ods. 2.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.