Obstarávanie

Poskytovanie služieb v oblasti verejného obstarávania


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
79 200,00
Zaplatené:
99.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79418000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná poradenská činnosť pri procesoch obvyklých vo verejnom obstarávaní (v zmysle Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Verejný obstarávateľ požaduje predovšetkým vykonávanie zadávania nadlimitných zákaziek podľa finančného limitu § 4 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení a podlimitných zákaziek podľa finančného limitu § 4 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení. Zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby, ktoré nespĺňajú podmienky podľa § 4 ods. 2 alebo ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. bude verejný obstarávateľ realizovať predovšetkým vlastnými kapacitami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby požiadať o vykonanie zadávania takejto zákazky poskytovateľa služby. Tým nie je dotknutá povinnosť poskytovateľa služby metodicky riadiť a dohliadať nad prípravou a zadávaním aj zákaziek podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. Zadávanie podlimitných zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby postupom podľa § 92 zákona č. 25/2006 Z. z. bude verejný obstarávateľ realizovať predovšetkým vlastnými kapacitami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby požiadať o vykonanie zadávania takejto zákazky poskytovateľa služby. Tým nie je dotknutá povinnosť poskytovateľa služby metodicky riadiť a dohliadať nad prípravou a zadávaním aj zákaziek podľa § 92 zákona č. 25/2006 Z. z. Cieľom procesov verejného obstarávania je zefektívňovanie a optimalizácia vykonávaných procesov tak, aby podľa požiadaviek verejného obstarávateľa prinášali úsporu nákladov pri nákupe požadovaných komodít. Poradenské služby pre oblasť verejného obstarávania zahŕňa najmä súčinnosť pri príprave zadávacích podmienok v nadväznosti na hlavný predmet činnosti verejného obstarávateľa zdravotníctvo a s tým súvisiacich hlavných predpokladaných predmetov zákazky (lieky, špeciálny zdravotnícky materiál, zdravotnícka technika, oprava a údržba zdravotníckej techniky, ďalšie súvisiace služby, atd.). Verejný obstarávateľ predpokladá skúsenosti tímu kľúčových expertov so zadávaním zákaziek rovnakého resp. podobného predmetu predpokladaných zákaziek, komplexnú podporu a riadenie verejného obstarávania, v prípade potreby bezodkladné denné osobné konzultácie s určenými zodpovednými zamestnancami verejného obstarávateľa, analýzu procesov verejného obstarávania, posúdenie súladu realizovaných postupov s platnou legislatívou, prípravu dokumentácie pre jednotlivé postupy verejného obstarávania, komplexnú prípravu a realizáciu jednotlivých postupov verejného obstarávania vrátane realizácie elektronických aukcií.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PRO - TENDER s.r.o. 1 79 200,00 0% EUR 28. Október 2014 47360

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 6. November 2014 6. November 2014 []
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602250/content/229632/download","filename":"vyhodnotenie_PU-zapisnica.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602250/content/229633/download","filename":"vyhodnotenie_PU-zapisnica-2.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602256/content/230015/download","filename":"sprava_o_zakazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 20. August 2014 20. August 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602241/content/229615/download","filename":"SP - KOMPLET.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602241/content/229616/download","filename":"oznam_do_profilu_o_SP.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602247/content/229984/download","filename":"Otvaranie-ostatne-zapisnica.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602247/content/229985/download","filename":"Otvaranie-kriteria-zapisnica.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602259/content/230283/download","filename":"vyhodnotenie_odovodnenie nezrusenia zakazky.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 8. Október 2014 8. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602244/content/229825/download","filename":"informacia_o_vyhodnoteni_ponuk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov PRO-TENDER, s.r.o. 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602262/content/230472/download","filename":"ponuka-PT.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 6. November 2014 6. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602253/content/229860/download","filename":"vyhodnotenie_ponuk-zapisnica-ostatne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/602253/content/229861/download","filename":"vyhodnotenie_ponuk-zapisnica-kriteria.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.