Obstarávanie

Zabezpečenie audítorských služieb pre Program spolupráce INTERACT III 2014-2020


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
117 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
117 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre Program spolupráce INTERACT III 2014 2020 vykonávaných v rámci uvedeného programu. Požadované audítorské služby súvisia s overovaním vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov u prijímateľov mimo územia Slovenskej republiky a budú vykonávané ako audit operácií. Audítorské služby pri zabezpečovaní auditu operácií bude úspešný uchádzač poskytovať prostredníctvom overovania vybraných žiadostí o platbu u prijímateľov - INTERACT kancelárie mimo územia Slovenskej republiky. INTERACT kancelárie Programu spolupráce INTERACT III 2014 2020 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom zadávania čiastkových zákaziek formou písomných objednávok na základe Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu spolupráce INTERACT III 2014 2020.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Ernst & Young, s. r. o. 2 117 000,00 Neuvedené EUR 4. Október 2018 235753

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača č. 1 10. Október 2018 10. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045321/content/816145/download","filename":"Ponuka_PwC_Slovensko.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Rámcová dohoda na zabezpečenie audítorských služieb pre Program spolupráce INTERACT III 2014-2020 č. 2017/203 9. Október 2018 9. Október 2018 []
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 10. Október 2018 10. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045292/content/816125/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk_2018_03_23.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 10. Október 2018 10. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045301/content/816134/download","filename":"Zapisnica o vyhodnoteni ponuk.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045301/content/816135/download","filename":"Tab_č. 1_ Hodnotenie formálnej zhody.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045301/content/816136/download","filename":"Tab_č. 2_ Hodnotenie_požiad_PZ.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045301/content/816137/download","filename":"Tab_č. 3_ Návrh na plnenie kritéria_otv..pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 10. Október 2018 10. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045314/content/816138/download","filename":"Zápisnica_splnenie_podmienok účasti.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045314/content/816139/download","filename":"Tab_č.4_§_32.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045314/content/816140/download","filename":"Tabulka_č.5_§_33.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045314/content/816141/download","filename":"Tabulka_č.6_§_34.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 17. Február 2018 17. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945386/content/774044/download","filename":"SP_Zabezpečenie_audit_sluzieb_INTERACT_III_FINAL.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda na zabezpečenie audítorských služieb pre Program spolupráce INTERACT III 2014-2020 č. 2017/203 9. Október 2018 9. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1043802/content/836983/download","filename":"RD_2017-203_audit_služby_INTERACT III 2014_MF_EY_profil.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 18. Máj 2018 18. Máj 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/985420/content/744577/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodn.ponúk.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 9. Október 2018 9. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1043820/content/836984/download","filename":"Správa o zákazke_audit.služby_INTERACT III.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača č. 2 10. Október 2018 10. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1045325/content/816146/download","filename":"Ponuka_Ernst_Young.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.