Obstarávanie

zabezpečenie optimálnej funkcionality systému PACS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
72212180-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie optimálnej funkcionality systému PACS pre archivačné riešenie pre uchovávanie a zdieľanie dát získaných z digitálnych RDG modalít pre potreby FNsP F. D. Roosevelta Banská Bystrica vrátane nevyhnutnej aktualizácie softvéru, archivácie dát, ktoré boli zhromaždené počas existencie súčasného systému, zabezpečenie funkčnosti, spoľahlivosti, dostupnosti systému a to všetko v zmysle efektivity a minimalizácie nákladov, vrátane servisnej podpory na obdobie 36 mesiacov.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
29. August 2018
Vestník:
171/2018
Predpoklad uzatvorenia v:
10. Október 2018
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
207 996,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
DATAMEDICAL s. r. o.
IČO:
44620896

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 81 písm. b) tovar, stavebné práce alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt, ak 1. predmetom zákazky je vytvorenie alebo nadobudnutie jedinečného umeleckého diela alebo umeleckého výkonu, 2. z technických dôvodov neexistuje hospodárska súťaž a za predpokladu, že neexistuje ani žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania alebo 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania

Vysvetlenie:

Nevyhnutnosť zadania identifikovanej podlimitnej zákazky u určitého, výlučného, vybraného poskytovateľa služby a daná, primárna existencia technických dôvodov, pre ktoré predmet vyššie identifikovanej podlimitnej zákazky na poskytnutie služby vyplývajú z technických dôvodov, ktoré spôsobujú situáciu výlučnosti: Ide o prípad, keď pre iný hospodársky subjekt, je technicky nemožné dosiahnuť požadované ciele z dôvodu potreby použitia osobitného know-how, ktoré má k dispozícií len jeden hospodársky subjekt. Technické dôvody vyplývajú z osobitných požiadaviek na integrovateľnosť, kompatibilitu a interoperabilitu všetkých súvisiacich informačných systémov zapojených do cieľovej integrovanej architektúry využívanej vo FNsPBB. Úplné znenie odôvodnenia použitia priameho rokovacieho konania zverejňuje verejný obstarávateľ na svojom profile (pod predmetnou zákazkou), ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie .

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 5. Október 2018 5. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1041488/content/824487/download","filename":"Správa o Zákazke § 24 zákona o VO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oprava administratívnej chyby v odôvodnení 3. September 2018 3. September 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1027348/content/810076/download","filename":"Zdôvodnenie PRK.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zdôvodnenie aplikácie postupu priameho rokovacieho konania podľa § 81 písm. b) ods. 2 30. August 2018 30. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1026502/content/809495/download","filename":"Zdôvodnenie PRK.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.