Obstarávanie

Kancelársky materiál a kancelárske potreby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
164 770,00
Konečná suma(Bez DPH):
164 770,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup spotrebného kancelárskeho materiálu, kancelárskych potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papierových alebo lepenkových registrov, rýchloviazačov, formulárov, kancelárskeho papiera a iných druhov tlačeného papierenského tovaru, rôznych tlačovín a galvanických článkov. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Tibor Varga TSV PAPIER 1 164 770,00 Neuvedené EUR 9. Marec 2022 319146

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Rámcová dohoda - Kancelársky materiál a kancelárske potreby 10. Marec 2022 10. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205518/content/1289024/download","filename":"ZM_2022_0104_podpisana verzia.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 30. December 2021 30. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3183730/content/1252014/download","filename":"Inform. o výsledku vyhodn. ponúk a poradie uchádzačov.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 25. November 2021 25. November 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3177122/content/1238095/download","filename":"00 SP Kancelársky materiál a kancelárske potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3177122/content/1238096/download","filename":"01 Príloha č. 1 k č. A.1 - Všeobecné informácie o uchádzačovi.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3177122/content/1238097/download","filename":"02 Príloha č. 2 k č. 1 - JED - formulár.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3177122/content/1238098/download","filename":"03 Príloha č. 1 k časti A.2 a Príloha č. 1 k časti B.2 - Návrh na pln. kritéria a Špecif. ceny.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3177122/content/1238099/download","filename":"04 Príloha č. 1 k č. B.3 - Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 17. Marec 2022 17. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3206935/content/1291826/download","filename":"Odôvodnenie jedného uchádzača.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 11. Marec 2022 11. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205962/content/1289825/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Zápisnica Zápisnice 11. Marec 2022 11. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205970/content/1289833/download","filename":"1. Zápisinica on-line otvarania ponuk.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205970/content/1289835/download","filename":"2. Zápisnica z vyhodnotenia PPZ.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205970/content/1289836/download","filename":"3. Zápisnica z vyhodnotenia PÚ.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205970/content/1289837/download","filename":"4. Zápisnica z vyhodnotenia ponúk Finálna.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.