Obstarávanie

Endoskopické zostavy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
421 823,00
Konečná suma(Bez DPH):
421 823,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33168000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
3

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka endoskopických zostáv (zariadenia zadefinované v bode 2. časti C. súťažných podkladov - časti č.1 až č.3) vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby Kliniky otorinolaryngológie a chirurgie hlavy a krku UNM (časť č.1), Kliniky hrudníkovej chirurgie UNM (časť č.2) a Kliniky detskej chirurgie UNM (časť č.3). Predmet zákazky je rozdelený do 3 samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť, alebo jednu ponuku na dve ucelené časti alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č.1 až č.3). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú špecifikáciu zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ULTRAMED s.r.o. 2 176 000,00 Neuvedené EUR 31. August 2021 311979
ULTRAMED s.r.o. 2 75 500,00 Neuvedené EUR 31. August 2021 311978
RADIX spol. s r.o. 2 170 323,00 Neuvedené EUR 18. August 2021 311977

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva č. 507/2021 31. August 2021 31. August 2021 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva č. 506/2021 31. August 2021 31. August 2021 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva č. 484/2021 19. August 2021 19. August 2021 []
Jednotný európsky dokument - výzva Endoskopické zostavy 22. Február 2021 22. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131239/content/1138343/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131239/content/1138344/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk - časť č.3 20. Júl 2021 20. Júl 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3155512/content/1192173/download","filename":"info o výsledku - profil - časť 3.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Jednotný európsky dokument - výzva - doc 22. Február 2021 22. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131240/content/1138345/download","filename":"jed-vyzva.docx"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 15. November 2021 15. November 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3175384/content/1233830/download","filename":"Suma plnenia - RADIX - časť 3.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 15. November 2021 15. November 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3175385/content/1233831/download","filename":"Suma plnenia - ULTRAMED - časť 2.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. September 2021 6. September 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3163188/content/1208167/download","filename":"14_2 správa o zákazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 22. Február 2021 22. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131237/content/1138338/download","filename":"Súťažné podklady na zverejnenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131237/content/1138339/download","filename":"Prílohy súťažných podkladov.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131237/content/1138340/download","filename":"Kúpna zmluva s prílohami.docx"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk - časť č.1 3. August 2021 3. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3157874/content/1196714/download","filename":"09_18 info o výsledku - profil - časť 1.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk - časť č.2 20. Júl 2021 20. Júl 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3155513/content/1192175/download","filename":"info o výsledku - profil - časť 2.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.