Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: - Softvér rozširujúci možnosti hromadnej korešpodencie v aplikáciach Microsoft Outlook, Microsoft Word a Microsoft Publisher cez komunikačnú sieť internet; 2. Množstvo: - 30 ks nových trvalých licencií Mail Merge Toolkit Pro v najnovšej dostupnej verzii (4.3. +) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 hodín prémiovej podpory; 3. Technické vlastnosti: - Plné originálne nepoužité, trvalé licencie pre počítače s časovým obmedzením rozšírenej podpory na 365 dní od nadobudnutia licencií;; - Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov;; - Operačný systém použitia – Windows XP, Windows 7, 8, 10 vrátane ekvivalentných serverových systémov bez potreby špeciálnej licencie;; - Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka: angličtina, nemčina, ruština;; - Typ licencie – elektronická;; - Personalizovaný predmet správy;; - Hromadná korešpondencia s prílohami;; - Posielanie personalizovaných príloh elektronickej mailovej komunikácii;; - Personalizované prílohy správ vo formáte PDF;; - Hromadná korešpondencia využívajúca zoznamy na SharePoint;; - Posielanie personalizovaných príloh priamo z aplikácie Word;; - E-maily s personalizovanými GIF obrázkami;; - Sledovanie výsledkov e-mailových kampaní pomocou služby Google Analytics;; - Posielanie príloh v rôznych formátoch (PDF, HTML, RTF, TXT) )priamo z aplikácie;; - Kompatibilita s Microsoft Office 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003, 2002 (XP); (64-bit, 32-bit);; - Kompatibilita s Microsoft Office 365 a desktopový Outlook, Word a Publisher.; 4. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;; - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň.; 5. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná