Obstarávanie

Pozáručný autorizovaný servis digitálnych fotokopírovacích strojov RICOH


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ekonomická univerzita v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 940,00
Konečná suma(Bez DPH):
14 540,83
Zaplatené:
69.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50310000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
celý predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je pozáručný autorizovaný servis digitálnych fotokopírovacích  strojov  a produkčných rýchlotlačiarní RICOH  prevádzkovaných v objekte objednávateľa v Bratislave v rozsahu:; 1. Paušálny servis, ktorý zahŕňa odstránenie poruchy najneskôr do 48 hodín od nahlásenia, náhradné diely bez definovania životnosti, tonery, diagnostika 2x ročne, prácu servisných technikov.; 2. Poplatok za vytlačené strany, predpokladaný výkon 1 400 000 strán A4/rok čierna tlač  a 150 000 strán A4/rok farebná tlač, kvartálna fakturácia  s mesačnou splatnosťou.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Paušálny servis:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1 Dodávateľ s osvedčením o servisnom zastúpení RICOH s technikmi vyškolenými aj na produkčné tlačiarne 1357EX zabezpečí odstránenie porúch, výmenu chybných náhradných dielov (ucelených častí) bez definovania životnosti tak, aby tlačiareň uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2     Dodávateľ pre potreby opráv použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetných tlačiarní., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3  V rámci paušálneho servisu dodávateľ vykoná aj diagnostiku tlačiarní 1x za 6 mesiacov v nasledovnom rozsahu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - overenie správnej funkčnosti, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - kontrola chybových kódov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - diagnostický protokol - správa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - testovanie riadiaceho panelu,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - preskúšanie komplexného chodu tlačiarne, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.4   Paušálny servis zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené so servisnými činnosťami - dopravu, prácu technika, dodávku náhradných dielov bez definovania životnosti a dodávku originálnych tonerov podľa požiadaviek objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.5 V rámci paušálneho servisu dodávateľ poskytne náhradnú tlačiareň počas dlhodobej opravy, resp. nedostupnosti náhradných dielov, prípadne zapožičia ďalšiu tlačiareň v prípade nepostačujúcich výrobných kapacít objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. POPLATOK ZA VYTLAČENÉ STRANY, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1 Poplatok za vytlačené strany pokrýva dodávku a výmenu náhradných dielov s definovanou životnosťou (valce, remene, pásy, koróny, čistiace jednotky a pod.), prípadné zapožičanie náhradnej tlačiarne  a dodávku tonerov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2 Stanovených:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1 550 000 vytlačených  strán je kvalifikovaný odhad vytlačených strán, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3 Množstvo vytlačených strán bude zrejmé z protokolu o vytlačených stranách s uvedením počtu vytlačených strán na jednotlivých tlačiarňach, podpísaného zodpovedným zástupcom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. SPÔSOB NAHLASOVANIA PORÚCH, DODÁVKY TONEROV A SERVISNÉ PODMIENKY, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1 Na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu náhradného dielu, alebo dodávku toneru dodávateľ zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.1 objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení a dodávku a výmenu náhradných dielov a tonerov dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 15,00 h elektronicky (e-mail);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.2 objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov a tonerov prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.3 dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov. Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a)  miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, dodávka a výmena náhradných dielov a tonerov, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.5     dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na opravu, na dodanie a výmenu náhradných dielov do 1 hodiny od ich nahlásenia;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.6 zodpovedný zamestnanec objednávateľa priebežne potvrdí v protokole o servisnom úkone, vedenom zástupcom dodávateľa, časy rozhodujúce pre priebeh servisného úkonu (čas hlásenia poruchy, čas nástupu na opravu, čas zdržania nezavineného dodávateľom, čas ukončenia servisného úkonu, ...). Protokol o servisnom úkone sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch a podpíšu ho zástupcovia obidvoch strán. V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.7 po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť  opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon v protokole o servisnom úkone. Potvrdený protokol bude prílohou k faktúre predkladanej dodávateľom., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1.MP pro 1357EX, výr. č. V5200400065,rok obstarania 2010,poč. stav 2/2021 - 18470181, čierna, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov čiernych, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1 200 000; Technické vlastnosti: 2. MPC 7500, výr. č.M7981001523, rok obstarania 2008, poč. stav 2/2021 - 601636 čierna a 630071 farba, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov čiernych, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80 000; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov farebných, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 70 000; Technické vlastnosti: 3. MPC 2800/336, výr. č.V1493800336, rok obstarania 2009, poč. stav 2/2021 - 130672 čierna a 106083 farba, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov čiernych, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60 000; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov farebných, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40 000; Technické vlastnosti: 4. MPC 2800/323, výr. č.V1493800323, rok obstarania 2009, poč. stav 2/2021 - 178442 čierna a 222687 farba, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov čiernych, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60 000; Technické vlastnosti: predpokladaný počet výtlačkov farebných, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40 000

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Impromat-Slov spol. s r.o. 1 17 449,00 20% EUR 25. Marec 2021 303070

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.