Požiadavky na implemenáciu a migráciu recording platformy Kontaktného centra
Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.1 Migrácia alebo zachovanie nahrávok zo súčasného riešenia Zoom CallRec do nového riešenia nahrávania hovorov; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.2 Nahrávanie všetkých hovorov KC (prichádzajúce, odchádzajúce a interné hovory); Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.3 Požadované je riešenie formou aktívneho recordingu s integráciou na Genesys SIP server; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.4 Nahrávanie hovorov aj v prípade práce operátorov z domu; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.5 Retenčná perióda nahrávok je 1 rok; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.6 Inegrácia so systémom Genesys pre zber metadát/busines dát/ získaných zo smerovacích stratégií Genesys a z desktop aplikácie operátorov pri spracovaní hovorov v KC; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.7 Prístup k nahrávkam cez štandardné webové rozhranie (GUI) na základe definovaných pravidiel administrátorom; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.8 Možnosť selekcie nahrávok na základe získaných metadát/business dát/ zo systému Genesys; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.9 Šifrovanie nahrávok na úrovni súborového systému; Technické vlastnosti: 1. Požiadavky na nahrávanie hovorov, Hodnota / charakteristika: 1.10 Plná redundancia a vysoká dostupnosť riešenia; Technické vlastnosti: 2. Požiadavky pre možnú rozšíriteľnosť riešenia, Hodnota / charakteristika: 2.1 Riešenie musí byť rozšíriteľné o modul manažmentu kvality (hodnotenie nahrávok hovorov); Technické vlastnosti: 2. Požiadavky pre možnú rozšíriteľnosť riešenia, Hodnota / charakteristika: 2.2 Riešenie musí byť rozšíriteľné o záznam obrazoviek operátorov (Screen recording); Technické vlastnosti: 2. Požiadavky pre možnú rozšíriteľnosť riešenia, Hodnota / charakteristika: 2.3 Riešenie musí byť rozšíriteľné o live monitoring aktívnych hovorov; Technické vlastnosti: 3. Všeobecné technické požiadavky, Hodnota / charakteristika: 3.1 Flexibilné riešenie so širokými možnosťami prispôsobenia prostredníctvom konfigurácie; Technické vlastnosti: 3. Všeobecné technické požiadavky, Hodnota / charakteristika: 3.2 Otvorené riešenie s dostupnými API na rôznych úrovniach umožňujúce integráciu s internými systémami; Technické vlastnosti: 3. Všeobecné technické požiadavky, Hodnota / charakteristika: 3.3 Riešenie musí poskytovať nástroje pre centralizovanú správu a monitorovanie systému; Technické vlastnosti: 3. Všeobecné technické požiadavky, Hodnota / charakteristika: 3.4 Riešenie musí byť modulárne s možnosťou dodatočnej implementácie rozširujúcich modulov; Technické vlastnosti: 3. Všeobecné technické požiadavky, Hodnota / charakteristika: 3.5 Riešenie nesmie byť závislé na špecifickom type hlasovej infraštruktúry (od špecifického vendora) a musí umožniť otvorenosť pri integrácii s rôznymi hlasovými systémami (od rôznych vendorov).; Technické vlastnosti: 4. Požiadavky pre implementáciu a deployment, Hodnota / charakteristika: 4.1 Implementácia s použitím virtualizácie VMWare; Technické vlastnosti: 4. Požiadavky pre implementáciu a deployment, Hodnota / charakteristika: 4.2 Implementácia formou preddefinovaného obrazu virtuálneho servera, tzv. appliance; Technické vlastnosti: 4. Požiadavky pre implementáciu a deployment, Hodnota / charakteristika: 4.3 Záznam hlasových interakcií a k ním príslušných metadát musí byť ukladaný v infraštruktúre objednávateľa - lokálne úložisko; Technické vlastnosti: 4. Požiadavky pre implementáciu a deployment, Hodnota / charakteristika: 4.4 Vypracovanie migračného plánu popisujúceho spôsob migrácie zo súčasného riešenia na nové so zohľadnením technických a procesných aspektov.; Technické vlastnosti: 4. Požiadavky pre implementáciu a deployment, Hodnota / charakteristika: 4.5 Dizajn a implementácia riešenia musí umožniť budúce rozšírenie v zmysle požiadaviek 2.X bez výrazného zásahu do architektúry riešenia; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.1 Autentifikácia používateľov musí byť voči Microsoft Active Directory; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.2 Systém musí umožňovať riadenie prístupu na základe rolí (RBAC); Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.3 Migrácia alebo rekonfiguráciu súčasných a nových parametrov a nastavení KC pre užívateľov v rozsahu prístupových práv a ďalších súvisiacich oprávnení pre prácu so záznamom hlasových interakcií; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.4 Systém musí umožňovať definovanie vlastných používateľských rolí a skupín; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.5 Systém musí poskytovať rôzne úrovne prístupu k bezpečnostným funkciám - oddelenie zodpovedností (Segregation of duties); Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.6 Systém musí obsahovať centralizované úložisko log záznamov s nastaviteľnou úrovňou logovania; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.7 Systém musí vytvárať centralizované auditné záznamy o vykonávaných konfiguračných zmenách a činnostiach privilegovaných používateľov; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.8 Systém musí zaznamenávať neautorizované aktivity (napr. pokusy o neautorizovaný prístup, zlyhanie udalosti); Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.9 Systém musí zaznamenávať úspešné aj neúspešné pokusy o autentifikáciu používateľa; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.10 Systém musí zaznamenávať zmeny používateľských privilégií a bezpečnostných atribútov; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.11 Log a auditné záznamy musia obsahovať minimálne: dátum a čas udalosti, identifikáciu používateľa alebo systému / komponentu, typ udalosti, výsledok (úspešná / neúspešná); Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.12 Systém musí umožňovať konfigurovať tzv. "triggery" na zasielanie alarmov/notifikácií pri určitých udalostiach; Technické vlastnosti: 5. Bezpečnostné požiadavky, Hodnota / charakteristika: 5.13 Architektúra riešenia musí umožňovať zálohovanie všetkých typov dát za bežnej rutinnej prevádzky systému
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Dimension Data Slovakia, s.r.o. | 3 | 114 083,33 | 20% | EUR | 5. Marec 2021 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.