Obstarávanie

OOPP potrebné na celoplošné testovanie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 828,00
Konečná suma(Bez DPH):
6 827,00
Zaplatené:
99.98%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
4

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Ochranné pracovné prostriedky rozdelení na 4 časti: 1. ochranných overalov vo veľkosti "L"- 51ks 2.ochranných overalov vo veľkosti "XL" - 200ks 3.ochranných overalov vo veľkosti "L"30Ks, ochranných overalov vo veľkosti "XXL"-77ks a ochranných overalov vo veľkosti "XXXL" - 43ks 4.jednorazových rukavíc 100bal. a ochranných overalov vo veľkosti "XL" - 145ks

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
4. November 2020
Vestník:
235/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
3. November 2020
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
6 981,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
R.M.L. TRENČÍN, s.r.o.
IČO:
36349631
Názov:
EUROMARK safe s. r. o.
IČO:
46803106
Názov:
STROJÁRSKE CENTRUM, s.r.o.
IČO:
36289248
Názov:
DAMITO s.r.o.
IČO:
44148542

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

V rámci prijatých opatrení vyhláseného núdzového stavu prijatých uznesením vlády SR č. 298/2020 za účelom zabezpečenia celoplošného testovania v podmienkach Zboru väzenskej a justičnej stráže bolo potrebné zabezpečiť osobné ochranné pracovné prostriedky (ochranné overaly a rukavice) pre zdravotnícky a administratívny personál. Aby príslušníci a zamestnanci Zboru väzenskej a justičnej stráže, ktorí zabezpečovali celoplošné testovanie neboli vystavení riziku Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže rozhodlo obstarať potrebné osobné ochranné pracovné prostriedky prostredníctvom dodávateľov, ktorí vedeli požadované osobné ochranné pracovné prostriedky dodať neodkladne.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DAMITO s.r.o. 1 3 672,00 Neuvedené EUR 16. November 2020 294706
STROJÁRSKE CENTRUM, s.r.o. 1 1 340,00 Neuvedené EUR 12. November 2020 294705
EUROMARK safe s. r. o. 1 1 560,00 Neuvedené EUR 30. Október 2020 294704
R.M.L. TRENČÍN, s.r.o. 1 255,00 Neuvedené EUR 30. November 2020 294703

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia priameho rokovacieho konania 12. November 2020 12. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3117272/content/1109384/download","filename":"Odôvodnenie PRK.docx"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 12. November 2020 12. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3117270/content/1109382/download","filename":"Sprava o zakazke__7.docx"}]
Iný dokument k zákazke Ojednávky 12. November 2020 12. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3117274/content/1109386/download","filename":"Objednávky.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 12. November 2020 12. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3117276/content/1109389/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia.docx"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.