Obstarávanie

Zabezpečenie služby Microsoft Premier Support pre informačné systémy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 621,20
Konečná suma(Bez DPH):
115 708,33
Zaplatené:
69.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
hodina
Množstvo:
479.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation nasadených v prostredí IT infraštruktúry objednávateľa.; Podporné služby Microsoft Premier Support sú ponukou spoločnosti Microsoft Corporation so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ. Spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov. Súčasťou služby je riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb pridelenou kontaktnou osobou.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb pridelenou kontaktnou osobou, paušálna cena za celé obdobie, Hodnota / charakteristika: Zahrnuté; Technické vlastnosti: Služby pokrývajú nasledovné oblasti:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: A) CUSTUM PROAKTIVE REMOTE, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Cieľom proaktívnych služieb je predchádzanie potenciálnych problémov a komplexné a kontinuálne zvyšovanie kvality, výkonnosti a spoľahlivosti prevádzky informačných technológií aplikáciou tzv. cyklov zdokonalenia pozostávajúcich z nástrojov a postupov z nasledovných oblastí:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Analýza a posúdenie aktuálneho stavu,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Stabilizácia,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Prevencia a optimalizácia,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Ukončenie daného cyklu zdokonalenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Analýza a posúdenie aktuálneho stavu: Analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pomocou postupov a programov vyvinutých spoločnosťou Microsoft pre zistenie stavu a „zdravia“ systémov pre jednotlivé technológie firmy Microsoft. Spravidla takáto činnosť pozostáva z kontroly nastavenia infraštruktúry pre príslušnú technológiu, zisťovanie úzkych miest, kontrola správnosti a konfigurácie z hľadiska výkonnosti, potenciálnych hrozieb. Predloženie návrhov a odporúčaní pre ďalšiu prevádzku., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Stabilizácia: Riešenie problémov a rizík identifikovaných v predchádzajúcej fáze a implementácia optimalizačných opatrení pre zvýšenie spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Prevencia a optimalizácia: Pomocou opakovaného posúdenia stavu IT sa overuje miera zlepšenia stavu IT oproti prvotnej analýze vykonanej na začiatku cyklu. Cieľom je zotrvať v optimálnom stave IT., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Ukončenie daného cyklu zdokonalenia: Keďže infraštruktúra je neustále meniaci sa ekosystém, ktorý má umožniť prevádzku IT podporujúcu obchodné ciele spoločnosti, rovnako aj proces zlepšovania a zdokonaľovania je kontinuálny a nekončiaci. Po ukončení jedného cyklu sa plánujú v spolupráci so zákazníkom ciele a priority ďalšieho cyklu tak, aby vynaložené prostriedky prinášali konkrétne benefity vo forme efektívnejšej prevádzky IT, vyššej spoľahlivosti a vyššej produktivity práce vďaka lepším znalostiam zamestnancov zákazníka., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: B) SEMINÁRE/WORKSHOPY - VZDELÁVANIE A ZVYŠOVANIE ZNALOSTÍ ZÁKAZNÍKA, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Semináre majú za cieľ poskytovať technické informácie, ktoré obstarávateľovi pomôžu pri návrhu, vývoji a zavedení technológií Microsoft, Vedú ich certifikovaní inštruktori a usporiadané môžu byť u zákazníka alebo v priestoroch dodávateľa. Pokiaľ sú zvolené semináre vo vlastných priestoroch, pred uskutočnením seminára dôjde k oboznámeniu so špecifikáciami pre konfiguráciu prostredia zákazníka. Semináre majú rôzny rozsah. Sú zamerané na technológie spoločnosti Microsoft formou prezentácií kombinovaných s praktickými cvičeniami. Aktuálny zoznam ponúkaných seminárov je publikovaný v katalógu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: služieb Premier support., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: C) RAP (RISK ASSESSMENT PROGRAM), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba RAP (Risk Assessment Program) podrobne analyzuje prostredie objednávateľa z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom je podrobný report s popisom chýb v prostredí objednávateľa s návrhom možných zlepšení. RAP sa skladá z nasledovných krokov:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Zber údajov automatizovaným spôsobom a to konfiguračných nastavení danej technológie, jej topológie a architektúry., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Vyplnením dotazníka pre identifikáciu procesov týkajúcich sa prevádzky a administrácie danej technológie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Automatické vyhodnotenie zozbieraných údajov a ich následné kategorizovanie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Definovanie zdravia alebo kondície systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Definovanie prevádzkových rizík, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Vytvorenie záverečného reportu obsahujúceho všetky nálezy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Vytvorenie plánu odstránenia všetkých nálezov obsahujúceho prioritu vyriešenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: D) REAKTÍVNY SUPPORT - PROBLEM RESOLUTIONV rámci služieb Premier Support je prístup ku špičkovým expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni, pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov, súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft. Incidenty sú riešené a prioritizované v závislosti od ich závažnosti. Nasledujúca tabuľka popisuje postupy pri jednotlivých úrovniach:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Závažnosť a spôsob oznámenia, Hodnota / charakteristika: 1 Ohlásenie iba prostredníctvom telefónu; Technické vlastnosti: Situácia u zákazníka, Hodnota / charakteristika: Katastrofický dopad na podnik: - zákazník prišiel kompletne o zásadné (kľúčové) podnikové procesy a nemôže poriadne pokračovať v práci- situáciu je nutné začať riešiť okamžite; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát maximálne do1 hodiny - čo najrýchlejší presun personálu a ďalších zdrojov spoločnosti Microsoft na pracovisko zákazníka - nepretržité úsilie pri riešení (24 hodín, 7 dní v; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: v týždni), - urýchlená eskalácia na produktové skupiny v rámci spoločnosti Microsoft, - informovanie vyššieho vedenia spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia zákazníka, Hodnota / charakteristika: - informovanie vyššieho vedenia príslušného podniku zákazníka, - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni), - urýchlená spolupráca a reakcie orgánu; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia zákazníka, Hodnota / charakteristika: riadenia zmien; Technické vlastnosti: Závažnosť a spôsob oznámenia, Hodnota / charakteristika: A Ohlásenie iba prostredníctvom telefónu; Technické vlastnosti: Situácia u zákazníka, Hodnota / charakteristika: Kritický dopad na podnik: - podnik zákazníka vykazuje závažné straty alebo poškodenie služieb - situáciu je nutné začať riešiť do 1 hodiny; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát maximálne do 1 hodiny, - personál a ďalšie zdroje spoločnosti Microsoft na pracovisku zákazníka podľa potreby, - nepretržité úsilie pri riešení (24 hodín, 7 dní v týždni),; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: - informovanie vyšších manažérov spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia zákazníka, Hodnota / charakteristika: - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni) - urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien - informovanie vedenia; Technické vlastnosti: Závažnosť a spôsob oznámenia, Hodnota / charakteristika: B Ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu; Technické vlastnosti: Situácia u zákazníka, Hodnota / charakteristika: Stredne závažný dopad na podnik: - podnik zákazníka vykazuje stredne závažné straty alebo narušenie služieb, avšak práca môže primerane pokračovať provizórnym spôsobom - situáciu je nutné začať riešiť; Technické vlastnosti: Situácia u zákazníka, Hodnota / charakteristika: - situáciu je nutné začať riešiť do 2 pracovných hodín; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát maximálne do 2 hodín - úsilie pri riešení počas pracovnej doby; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia zákazníka, Hodnota / charakteristika: - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti počas pracovných hodín - spolupráca a reakcia orgánu riadenia zmien najneskôr do 4 pracovných hodín; Technické vlastnosti: Závažnosť a spôsob oznámenia, Hodnota / charakteristika: C Ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu; Technické vlastnosti: Situácia u zákazníka, Hodnota / charakteristika: Malý dopad na podnik: - podnik zákazníka funguje s menej závažným alebo žiadnym poškodením služieb - situáciu nie je potrebné riešiť skôr ako do 4 pracovných hodín; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát maximálne do 4 hodín - úsilie pri riešení počas pracovnej doby; Technické vlastnosti: Očakávaná reakcia zákazníka, Hodnota / charakteristika: - presné kontaktné údaje o zodpovednej osobe - schopnosť reagovať najneskôr do 24 hodín; Technické vlastnosti: Táto reaktívna podpora zahŕňa aj Rýchlu podporu formou návštevy na pracovisku. Podporu formou návštevy na pracovisku je možné čerpať z pred kontrahovaných hodín. V prípade, že nejde o závažnosti typu 1 a A, schopnosť poskytovať túto podporu závisí od dostupnosti zdrojov. Obsah podpory formou návštevy na pracovisku sa bude líšiť podľa situácie, prostredia a závažnosti dopadu problému na podnik., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: E) RIADENIE PODPORY ZÁKAZNÍKA A PLÁNOVANIE SLUŽIEB PRIDELENOU KONTAKTNOU OSOBOU, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Každému zákazníkovi služby Premier Support je pridelený zamestnanec firmy Microsoft, zodpovedný za riadenie podpory zákazníka (TAM), ktorý úzko spolupracuje s riadiacimi a technickými pracovníkmi vašej organizácie a zaistí že služba Premier Support pokryje špecifické potreby a požiadavky vašej spoločnosti. TAM pravidelne komunikuje s určenými pracovníkmi zákazníka, informuje ich o priebehu riešenia problémov, poskytuje informácie o stave čerpania služieb, spolupracuje s určenými pracovníkmi zákazníka pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizuje školenia a workshopy podľa potrieb, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: zákazníka pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizuje školenia a workshopy podľa potrieb zákazníka, doručuje proaktívne informácie a predstavuje styčný bod pre komunikáciu medzi zákazníkom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach, popísaných v zmluve Premier Support. Ide najmä nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - plánuje, riadi a kontroluje dodávky služieb podpory, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - organizuje aktivity v rámci proaktívnych služieb, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • organizuje štandardizované workshopy z katalógu proaktívnych služieb podľa požiadavky zákazníka v zmysle plnenia zmluvy• v prípade želania zákazníka na špecifický workshop alebo na drobné konzultácie s konzultantmi spoločnosti Microsoft, TAM takéto stretnutie zabezpečí v prijateľnom časovom horizonte a informuje zákazníka akým spôsobom je možné kryť tieto výkony prostredníctvom kontraktu resp. dodá zákazníkovi ponuku tak, aby si mohol tieto služby doobjednať, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • v prípade healthcheck zabezpečuje naplánovanie takejto kontroly, identifikáciu a priradenie adekvátnych zdrojov (certifikovaný odborník firmy Microsoft) a zabezpečuje v spolupráci so zákazníkom vypracovanie tzv. Remediation plan (plán odstránenia nájdených rizík) na základe záverečnej správy (Risk assessment and healthcheck report), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - kontroluje proces riešenia eskalovaných incidentov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • na dennej báze reviduje a konzultuje so zákazníkom eskalované incidenty a zodpovedá za dodanie všetkých potrebných informácií (popis prostredia, riešenia, logy... ) a za efektívne riešenie daného problému • v spolupráci so zákazníkom odsúhlasuje úroveň závažnosti eskalovaných incidentov• informuje zákazníka o priebehu riešenia eskalovaného incidentu a priebežnom čerpaní hodín určených pre reaktívne služby, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • v prípade nespokojnosti zákazníka s priebehom riešenia daného incidentu zodpovedá za všetky potrebné kroky vedúce k vyriešeniu problému k spokojnosti zákazníka, prípadne o poskytnutie adekvátnej náhrady za inžiniera podpory, alebo zabezpečí podporu priamo u zákazníka (onsite)• v prípade, že riešenie problému závisí od spolupráce viacerých dodávateľov, zabezpečuje a zodpovedá za efektívnu komunikáciu medzi dodávateľmi, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • v špecifickom prípade ak nie je dostupné riešenie pre eskalovaný problém je možne zažiadať o dodanie tzv. „custom fixu“ zo strany vývojového tímu pre daný produkt, v takomto prípade je na zodpovednosti príslušného TAMa zostavenie business case-u a sprostredkovanie potrebných informácii medzi zákazníkom a vývojovým tímom spoločnosti Microsoft, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • v prípade, že nastane kritická situácia (incident závažnosti A alebo 1), ktorá má za následok ohrozenie samotného fungovania zákazníckej organizácie, je TAM zodpovedný za okamžité priradenie inžiniera podpory, za rýchlu a efektívnu komunikáciu medzi zákazníkom a inžinierom, monitoruje stav riešenia incidentu, prípadne zabezpečuje tzv. Rapid onsite support service (ROSS) – pomoc pri riešení kritickej situácie priamo u zákazníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - v prípade nedostupnosti TAMa z dôvodu práceneschopnosti alebo čerpania dovolenky príslušný TAM zabezpečí za seba náhradu (backup TAM) a informuje o tomto príslušné kontaktné osoby definované zákazníkom, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - v prípade že Premier support kontrakt obsahuje aj dodávku konzultačných služieb zodpovedá za dodávku týchto služieb v súlade so zmluvou, má na starosti prípravu výkazov prác, preberacích protokolov a dodávku projektovej dokumentácie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - v spolupráci so zákazníkom vypracováva štandardizovaný plán dodávky služieb, ktorý obsahuje časový harmonogram plánovaného čerpania hodín na proaktívne služby, informácie o prostredí zákazníka a o plánovaných projektoch s približným časovým harmonogramom realizácie. Tento plán je priebežne aktualizovaný v spolupráci so zákazníkom, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - na prianie zákazníka poskytuje revíziu projektov (bežiacich alebo plánovaných) z pohľadu podporovateľnosti zo strany spoločnosti Microsoft v objeme pred kontrahovanom kontraktom, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - poskytuje zákazníkovi podporu a pomoc pri zavádzaní metodológií pre riadenie procesov prevádzky IT, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - na vyžiadanie zákazníka pripraví report o stave čerpania hodín z kontraktu, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Reaktívny support - Problem resolution, 1 hodina, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 23; Technické vlastnosti: RAP as a Service - Generic, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Workshop - Generic 3 Day - Open Workshop, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Workshop - Generic 4 Day - Open Workshop, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Designated Support Engineering for SharePoint, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 256; Technické vlastnosti: Designated Support Engineering SMS/SCCM, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 200

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
exe, a.s. 1 138 850,00 20% EUR 14. December 2020 293854

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.