Obstarávanie

HW maintenance zariadení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 948,40
Konečná suma(Bez DPH):
97 916,66
Zaplatené:
65.3%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická podpora hardvérového vybavenia formou poskytovania požadovaných servisných služieb, súvisiacich opráv nahlásených problémov a služieb centrálneho nahlasovania a správy problémov zariadení, ku ktorým potrebujeme mať zabezpečenú podporu v rozsahu garantovanej doby opravy alebo náhradného riešenia NBD on site (8x5 NBD) (ďalej len „zariadenia“). Súčasťou služieb je aj prístup k technickým aktualizáciám výrobcov zariadení.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Používanie autorizovaných náhradných dielov a certifikovaných technikov na opravu zariadení; Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Servisné pokrytie hardvérových incidentov v režime 8x5 - oprava alebo nasadenie náhradného riešenia nasledujúci pracovný deň od nahlásenia na pracovisku obstarávateľa; Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Prístup k technickým aktualizáciám výrobcov zariadení (nové verzie strojových kódov zariadení – firmvér, nové verzie riadiacich a manažovacích systémov zariadení a softvéru zariadení); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: počas celého obdobia servisu; Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Prístup k podporným a vývojovým štruktúram výrobcov zariadení počas celého obdobia servisu; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie jednotného kontaktného bodu hardvérových incidentov v rozsahu 8x5, s prijatím hlásenia incidentov cez web, email, alebo telefonicky v slovenskom jazyku; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie centrálneho sledovania riešenia nahlásených hardvérových incidentov; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie základnej užívateľskej podpory za účelom odfiltrovania bežných a opakovaných incidentov; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Kategorizácia problémových hlásení a ich presmerovanie na riešiteľské tímy; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Informovanie užívateľa o stave riešenia incidentu počas celého cyklu incidentu; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Eskalácia incidentov na ďalšie úrovne servisnej podpory a informovanie užívateľa o vyriešení incidentu; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Ukončenie a uzatvorenie hlásenia v centrálnom Service Desku; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie vyhodnocovania priebehu a plnenia riešení; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Verejný obstarávateľ požaduje možnosť nahlásiť incident viacerými spôsobmi v režime 24x7: Telefonicky; E-mailom; Cez web rozhranie (z internej siete alebo cez Internet).; Technické vlastnosti: Priebežné informovanie o stave incidentu, Hodnota / charakteristika: Min. v rozsahu: Registrácia incidentu, Pridelenie riešiteľskému tímu, Riešenie incidentu, Čakanie na náhradné diely, Vyriešenie incidentu, Akceptácia zo strany obstarávateľa a uzatvorenie incidentu.; Technické vlastnosti: Sledovanie riešenia požiadaviek, Hodnota / charakteristika: Možnosť sledovať stav riešenia súčasných požiadaviek, ako aj celú históriu požiadaviek obstarávateľa v minulosti prostredníctvom webovej aplikácie.; Technické vlastnosti: Monitorovanie, Hodnota / charakteristika: Možnosť vstupovať do systému Service Desk na úrovni monitorovania všetkých incidentov s cieľom kontroly a analýzy poskytovania služieb.; Technické vlastnosti: Pravidelné reportovanie, Hodnota / charakteristika: Min. v rozsahu: Počet vyriešených incidentov po uplynutí definovanej doby na riešenie; Počet registrovaných incidentov podľa komunikačného kanála; Počet registrovaných interakcií podľa služieb;; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Prehľad otvorených otázok a problémov, ktoré sú riešené.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: diskové pole HP EVA P6350, (AP889B) SN: CZ32420734 - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: server HPE blades BL460c G8 (735151-B21), SN CZJ4100229, CZJ4100225, CZJ402042P, CZJ4100226, CZJ4100224, CZJ4100221, CZJ4100227, CZJ410022B, CZJ4100222,CZJ4100228, CZJ4100223, CZJ410022C - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: blade server HPE BL660c G8 (679118-B21) SN CZJ5500QN6, CZJ5500QN7- na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: rack server HPE DL380 G9, SN CZJ647088S, CZJ6150TKQ - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: load ballancer F5-BIG-BT-5250V SN f5-zgla- qdac - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Atos IT Solutions and Services s.r.o. 4 117 500,00 20% EUR 4. December 2020 293095

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.