Technická podpora hardvérového vybavenia formou poskytovania požadovaných servisných služieb, súvisiacich opráv nahlásených problémov a služieb centrálneho nahlasovania a správy problémov zariadení, ku ktorým potrebujeme mať zabezpečenú podporu v rozsahu garantovanej doby opravy alebo náhradného riešenia NBD on site (8x5 NBD) (ďalej len „zariadenia“). Súčasťou služieb je aj prístup k technickým aktualizáciám výrobcov zariadení.
Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Používanie autorizovaných náhradných dielov a certifikovaných technikov na opravu zariadení; Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Servisné pokrytie hardvérových incidentov v režime 8x5 - oprava alebo nasadenie náhradného riešenia nasledujúci pracovný deň od nahlásenia na pracovisku obstarávateľa; Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Prístup k technickým aktualizáciám výrobcov zariadení (nové verzie strojových kódov zariadení – firmvér, nové verzie riadiacich a manažovacích systémov zariadení a softvéru zariadení); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: počas celého obdobia servisu; Technické vlastnosti: Služby technickej podpory, Hodnota / charakteristika: Prístup k podporným a vývojovým štruktúram výrobcov zariadení počas celého obdobia servisu; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie jednotného kontaktného bodu hardvérových incidentov v rozsahu 8x5, s prijatím hlásenia incidentov cez web, email, alebo telefonicky v slovenskom jazyku; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie centrálneho sledovania riešenia nahlásených hardvérových incidentov; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie základnej užívateľskej podpory za účelom odfiltrovania bežných a opakovaných incidentov; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Kategorizácia problémových hlásení a ich presmerovanie na riešiteľské tímy; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Informovanie užívateľa o stave riešenia incidentu počas celého cyklu incidentu; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Eskalácia incidentov na ďalšie úrovne servisnej podpory a informovanie užívateľa o vyriešení incidentu; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Ukončenie a uzatvorenie hlásenia v centrálnom Service Desku; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie vyhodnocovania priebehu a plnenia riešení; Technické vlastnosti: Služby Service Desku, Hodnota / charakteristika: Verejný obstarávateľ požaduje možnosť nahlásiť incident viacerými spôsobmi v režime 24x7: Telefonicky; E-mailom; Cez web rozhranie (z internej siete alebo cez Internet).; Technické vlastnosti: Priebežné informovanie o stave incidentu, Hodnota / charakteristika: Min. v rozsahu: Registrácia incidentu, Pridelenie riešiteľskému tímu, Riešenie incidentu, Čakanie na náhradné diely, Vyriešenie incidentu, Akceptácia zo strany obstarávateľa a uzatvorenie incidentu.; Technické vlastnosti: Sledovanie riešenia požiadaviek, Hodnota / charakteristika: Možnosť sledovať stav riešenia súčasných požiadaviek, ako aj celú históriu požiadaviek obstarávateľa v minulosti prostredníctvom webovej aplikácie.; Technické vlastnosti: Monitorovanie, Hodnota / charakteristika: Možnosť vstupovať do systému Service Desk na úrovni monitorovania všetkých incidentov s cieľom kontroly a analýzy poskytovania služieb.; Technické vlastnosti: Pravidelné reportovanie, Hodnota / charakteristika: Min. v rozsahu: Počet vyriešených incidentov po uplynutí definovanej doby na riešenie; Počet registrovaných incidentov podľa komunikačného kanála; Počet registrovaných interakcií podľa služieb;; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Prehľad otvorených otázok a problémov, ktoré sú riešené.
Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: diskové pole HP EVA P6350, (AP889B) SN: CZ32420734 - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: server HPE blades BL460c G8 (735151-B21), SN CZJ4100229, CZJ4100225, CZJ402042P, CZJ4100226, CZJ4100224, CZJ4100221, CZJ4100227, CZJ410022B, CZJ4100222,CZJ4100228, CZJ4100223, CZJ410022C - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: blade server HPE BL660c G8 (679118-B21) SN CZJ5500QN6, CZJ5500QN7- na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: rack server HPE DL380 G9, SN CZJ647088S, CZJ6150TKQ - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: load ballancer F5-BIG-BT-5250V SN f5-zgla- qdac - na obdobie 12 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Atos IT Solutions and Services s.r.o. | 4 | 117 500,00 | 20% | EUR | 4. December 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.