Obstarávanie

Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 666,00
Konečná suma(Bez DPH):
166 666,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212100-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Kontrola finančných výdavkov (účtovných dokladov) na realizovaných projektoch. Účtovné doklady sú poskytnuté prijímateľmi dotácie v rámci finančného vyúčtovania projektu. Finančné výdavky je potrebné skontrolovať jednotlivo (každý doklad). Audítor kontroluje výdavky z hľadiska ich formálnych náležitostí a z hľadiska oprávnených nákladov. Pri posúdení formálnych náležitostí a oprávnenosti nákladov sa riadi Zmluvou uzatvorenou medzi poskytovateľom a prijímateľom dotácie, Finančnou príručkou poskytovateľa a rozpočtom. Kontrola sa uskutočňuje v súlade s Medzinárodným štandardom pre uisťovacie zákazky (ISAE 3000 - Uisťovacie zákazky iné ako audit alebo preverenie historických finančných informácií) a v súlade s audítorskými postupmi, metódami, technikami a Etickým kódexom audítorov v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
RENTABIL BRATISLAVA spol. s r.o. 3 166 666,00 Neuvedené EUR 6. November 2020 291874

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda 26. November 2020 26. November 2020 []
Súťažné podklady Informácia k zverejňovaniu - Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií 19. August 2020 19. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3105204/content/1085086/download","filename":"Informácia k zverejňovaniu na profile - Audit finančných výdavkov.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 16. Október 2020 16. Október 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3113075/content/1101326/download","filename":"Oznámenie o vyhodnotení ponúk - Audit finančných výdavkov - na profil.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.