Ide o potrebu zabezpečiť pripravenosť informačného systému IS COVID v prevádzke ÚVZ SR z dôvodu evidencie výsledkov plošného testovania s výsledkom pozitívny na antigénny test COVID-19. Systém musí mať dostatočnú kapacitu pre evidenciu pilotného testovania územných obvodov (Bardejov a Orava) a dvoch kôl celoslovenského testovania, pričom musí ísť o realizáciu funkčnej infraštruktúry spôsobilej vzájomným integráciám na iné systémy a prípravu reportov. Vyžaduje sa vysoká bezpečnosť systému a ochrana osobných údajov v zmysle platnej legislatívy a predísť duplicite údajov v systéme.
§ 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo
Ide o mimoriadnu udalosť verejného ohrozenia zdravia vírusom COVID-19 s možným dôsledkom úmrtia pacienta. Mimoriadnu udalosť - situáciu si verejný obstarávateľ nespôsobil sám, ale rieši situáciu s rýchlo sa zvyšujúcim počtom ochorení na vírus COVID 19. Vznik tejto mimoriadnej udalosti v takomto rozsahu verejný obstarávateľ v žiadnom prípade nemohol predvídať. Ide o časovú tieseň, nakoľko vláda Slovenskej republiky má snahu predísť kolapsu zdravotníctva vzhľadom na rýchlo vzrastajúci počet ochorení a nemá príslušnú diferenciálnu diagnostiku potrebnú pre tento vírus a predísť zvyšovaniu úmrtí pacientov a v tejto vzniknutej časovej tiesni verejného ohrozenia zdravia nemožno postupovať podľa § 109 - § 111 alebo podľa § 112 - § 114 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle uznesenia vlády SR č. 678 z 22. októbra 2020 v súvislosti s nutnosťou rozšírenia opatrení v rámci vyhláseného núdzového stavu. Podrobné odôvodnenie je uvedené v dokumentácii na samostatnom doklade.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Asseco Central Europe, a. s. | 1 | 152 500,00 | Neuvedené | EUR | 29. Október 2020 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ | Informácia o zverejnení zmluvy | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115497/content/1105842/download","filename":"potvrdenie.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Výzva na priame rokovacie konanie | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115502/content/1105860/download","filename":"Výzva.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odôvodnenie priameho rokovacieho konania | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115506/content/1105864/download","filename":"Odôvodnenie - PRK .pdf"}] | |
Zápisnica | Zápisnica z priameho rokovacieho konania | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115514/content/1105873/download","filename":"Zápisnica -PRK-final.pdf"}] | |
Zmluva | Zmluva o dielo a o poskytovaní služieb | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115481/content/1105822/download","filename":"Zmluva_celoplosne testovanie_final.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Dosiahnutá úspora | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115526/content/1105885/download","filename":"Úspora PRK PL.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Určenie predpokladanej hodnoty zákazky | 30. Október 2020 | 30. Október 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115508/content/1105866/download","filename":"Určenie výšky predp hodn zákaz PRK PL.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.