Obstarávanie

Predĺženie podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 754,00
Konečná suma(Bez DPH):
24 403,33
Zaplatené:
79.35%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48620000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
kompletný predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Požadované vlastnosti: - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 24x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Standard for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.- Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 40x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platné kontrakty 462931642, 465391857 končia ku dňu 31.12.2020;; - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 8x Academic Production Support Coverage for VMware Virtual SAN 7 Advanced for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.- Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 2x Academic Basic Support Coverage for VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 Per Instance do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.; 2. Kompatibilta: - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell). - Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019. - Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication;; - Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.; 3. Architektúra Virtual SAN: - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network.- Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb.- Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;; - Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby.- Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell).- Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI.; - Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM.- Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole.- Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri.- Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.; 4. Vysoká dostupnosť: - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite.- Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky.- Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;; -Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov.- Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning.- Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja.- Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora.; - Riešenie Virtual SAN musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky.- Riešenie Virtual SAN musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa.- Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa Virtual SAN na vzdialenú lokalitu.- Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra Virtual SAN.; 5. Bezpečnosť: - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia.- Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov.- Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora;; 6. Manažment: -Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí, virtualizačných clustrov a Virtual SAN súčasne.-Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického web. rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov.-Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.; 7. Podpora: - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. - Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; - Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom.- Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.- Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne na úrovni Advanced pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor).; - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má pre účely plnenia zmluvy k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou minimálne úrovne VCP alebo VTSP na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 8. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").; 9. Implementácia: - Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
airo, s. r. o. 2 29 284,00 20% EUR 12. November 2020 291123

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.