Obstarávanie

Stravovacie služby formou stravných poukážok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
155 913,00
Konečná suma(Bez DPH):
155 913,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovacích služieb dodaním stravných poukážok pre zamestnancov verejného obstarávateľa na obdobie 48 mesiacov (odo dňa účinnosti uzatvorenej zmluvy). Súčasťou predmetu zákazky sa okrem zabezpečenia stravovacích služieb formou stravných poukážok okrem iného rozumie i dodanie stravných poukážok do sídla verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť stravné poukážky v nominálnej hodnote 3,60 EUR za 1 stravnú poukážku v predpokladanom množstve 640 000 kusov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GGFS s.r.o. 3 155 913,00 Neuvedené EUR 14. November 2019 290069

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva o zabezpečení stravovania zamestnancov 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068805/content/1010828/download","filename":"Zmluva o zabezpečení stravovania zamestnancov formou stravných poukážok - text.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Zmluva o zabezpečení stravovania zamestnancov 2. December 2019 2. December 2019 []
Súťažné podklady Súťažné podklady - oprava č. 1 28. Február 2019 28. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3027373/content/923234/download","filename":"Súťažné podklady oprava č. 1.docx"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 12. Jún 2019 12. Jún 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3042510/content/954465/download","filename":"Informácia o výsledku.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068851/content/1011008/download","filename":"Správa o VO.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 11. Marec 2019 11. Marec 2019 []
Súťažné podklady Súťažné podklady 30. Január 2019 30. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3021570/content/907657/download","filename":"Súťažné podklady final.docx.pdf"}]
Jednotný európsky dokument - výzva Stravovacie služby formou stravných poukážok 6. Marec 2019 6. Marec 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3028051/content/924396/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3028051/content/924397/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica - po eaukcii 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068845/content/1011001/download","filename":"Zápisnica po euakcii.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068843/content/1010997/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti.doc.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 11. Marec 2019 11. Marec 2019 []
Súťažné podklady Súťažné podklady - word 25. Február 2019 25. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3026670/content/921921/download","filename":"Súťažné podklady final.docx"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068847/content/1011002/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068842/content/1010996/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.doc.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 419246.pdf 6. Marec 2019 6. Marec 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3028055/content/924400/download","filename":"Odpovede na otázky VO 419246.pdf"}]
Zápisnica o zasadnutí poroty Zápisnica o zasadnutí poroty 2. December 2019 2. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068844/content/1010998/download","filename":"Zápisnica z hodnotenia ponúk.doc.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068844/content/1010999/download","filename":"Zápisnica z hodnotenia ponúk č. 2.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3068844/content/1011000/download","filename":"Zápisnica z hodnotenia ponúk č. 3.doc.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.