Obstarávanie

Komplexný interoperabilný systém ŽSR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 267 085,00
Konečná suma(Bez DPH):
13 267 085,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie Komplexného interoperabilného systému ŽSR (ďalej len "predmet zákazky", "predmet plnenia" alebo "Dielo") pozostávajúce z nasledujúcich častí: a) dodanie Detailnej funkčnej špecifikácie, vývoj, implementačné práce, testovanie, školenie, záručné služby pre moduly, ktoré sú súčasťou funkčných celkov TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát, Manažment operatívneho riadenia a Informovanosť, b) dodanie IT infraštruktúry a systémového SW (všetok softvér, t. j. nie len systémový softvér, sa ďalej označuje ako "SW") pre funkčné celky TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát a Informovanosť. Súčasťou dodávky bude odovzdanie dodacích listov k príslušnému dodaniu hardvéru (ďalej len "HW"), technickej a prevádzkovej dokumentácie. V súlade s obchodnými podmienkami verejného obstarávateľa uvedenými v zmluve o dielo (ďalej len "ZoD") je v rámci požadovanej IT infraštruktúry zahrnutá jej inštalácia, integrácia, nastavenie parametrov užívateľského rozhrania a uvedenie do prevádzky na testovacom pracovisku i produkčnom prostredí, školenie pre správcov systému a záručné služby, c) poskytnutie IT služieb a TSI Consultingu (body 9.1. a 9.2. časti C kapitoly B súťažných podkladov), čo zahŕňa: - zabezpečenie podporných služieb pre celý Komplexný interoperabilný systém (ďalej aj "KIS"), - integrácia celého KIS do existujúcej architektúry ŽSR ako aj integrácia všetkých modulov v rámci KIS, - návrh a implementácia integračného rozhrania a väzieb KIS, - návrh komunikačnú a IT architektúry, - testovanie integračných väzieb medzi jednotlivými modulmi a zabezpečenie integrácie na tretie strany. Súčasťou tejto integrácie bude dohľad nad overovacím testovaním (overovacia prevádzka) dátovej výmeny pomocou CI (aj bez LI CI) s dopravcami a zahraničnými MI, - konzultačná a metodická podpora vo fáze implementácie, návrh monitoringu, zálohovania dát, - poradenstvo pre ŽSR architektonickou kanceláriou v rámci konzultačnej a metodickej podpory, - poradenstvo v oblasti legislatívy EÚ/ES v procese implementácie TSI TAF/TAP požiadaviek, - monitorovanie aktuálneho vývoja a zmien v oblasti legislatívy EU d) poskytnutie Projektového manažmentu, čo zahŕňa: - vytvorenie Implementačného plánu projektu - spracovanie a odovzdanie Hodnotiacich správ dielčich implementácií počas celej realizácie KIS a projektového reportingu a spracovanie Záverečnej hodnotiacej správy. Predmet zákazky musí zabezpečiť dodanie nových modulov, úpravu a rozšírenie programového vybavenia a infraštruktúry informačných technológií verejného obstarávateľa, vybudovanie rozhraní, poskytnutie služieb a dodanie iných výstupov v zmysle ZoD za účelom splnenia povinností, ktoré pre verejného obstarávateľa vyplývajú z Nariadenia Komisie EÚ číslo 1305/2014 z 11.12.2014 (TSI TAF) a Nariadenia Komisie EÚ číslo 454/2011 z 5.5.2011 (TSI TAP) v platnom znení. Po riadnom vykonaní Diela v zmysle ZoD by mala byť najmä zabezpečená interoperabilná komunikácia medzi manažérmi infraštruktúry a železničnými podnikmi, poskytnutá softvérová podpora na dosiahnutie prevádzkovej interoperability pre objednanie vlakovej trasy, prípravy a jazdy vlaku, informovanie cestujúcich a skvalitnenie poskytovania informácií pre zákazníkov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 3 13 267 085,00 Neuvedené EUR 13. Júl 2020 281527

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke ODSTRÁNENIE PROTIPRÁVNEHO STAVU 5. December 2019 5. December 2019 []
Ponuky uchádzačov essential data, s. r. o. 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097379/content/1073975/download","filename":"U1.rar"}]
Iný dokument k zákazke Oprava informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch 12. Február 2019 12. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024814/content/914029/download","filename":"KIS_oprava SP.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 401608.pdf 12. Február 2019 12. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024840/content/914158/download","filename":"Odpovede na otázky VO 401608.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti ZÁPISNICA Z VYHODNOTENIA SPLNENIA PODMIENOK ÚČASTI 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097360/content/1073598/download","filename":"KIS_zapisnica_vyhodnotenie_PU + opatovne vyhodnotenie_U2.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 27. Marec 2019 27. Marec 2019 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK 29. Apríl 2019 29. Apríl 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3035374/content/939025/download","filename":"INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097370/content/1070440/download","filename":"Správa o zákazke §24.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 9. Apríl 2019 9. Apríl 2019 []
Ponuky uchádzačov DITEC, a.s. 16. Júl 2020 16. Júl 2020 []
Ponuky uchádzačov TEMPEST a.s. 16. Júl 2020 16. Júl 2020 []
Iný dokument k zákazke Vysvetľovanie ponúk 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3099187/content/1073977/download","filename":"vysvetľovanie ponúk + ospravedlnenia.rar"}]
Zápisnica Zápisnica časť Ostatné 12. Apríl 2019 12. Apríl 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3033906/content/936128/download","filename":"KIS_zapisnica_vyhodnotenie_OSTATNE.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady v znení opravy č. 1 13. Február 2019 13. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024844/content/914177/download","filename":"SP KIS_v zneni opravy_1.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 16. Júl 2020 16. Júl 2020 []
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk časť Ostatné 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097359/content/1070433/download","filename":"KIS_zapisnica_otvaranie_OSTATNE.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk ZÁPISNICE Z VYHODNOTENIA PONÚK 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097369/content/1073963/download","filename":"KIS_zapisnice_vyhodnotenie_ponuk_profil.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk časť Kritériá 16. Júl 2020 16. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097363/content/1070436/download","filename":"KIS_zapisnica_otvaranie_KRITERIA.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 19. Február 2019 19. Február 2019 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK 8. Január 2020 8. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3073524/content/1022286/download","filename":"KIS_informacia_o_vysledku_vyhodnotenia_ponuk_OVP_profil.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.