Predmetom zákazky je dodanie Komplexného interoperabilného systému ŽSR (ďalej len "predmet zákazky", "predmet plnenia" alebo "Dielo") pozostávajúce z nasledujúcich častí: a) dodanie Detailnej funkčnej špecifikácie, vývoj, implementačné práce, testovanie, školenie, záručné služby pre moduly, ktoré sú súčasťou funkčných celkov TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát, Manažment operatívneho riadenia a Informovanosť, b) dodanie IT infraštruktúry a systémového SW (všetok softvér, t. j. nie len systémový softvér, sa ďalej označuje ako "SW") pre funkčné celky TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát a Informovanosť. Súčasťou dodávky bude odovzdanie dodacích listov k príslušnému dodaniu hardvéru (ďalej len "HW"), technickej a prevádzkovej dokumentácie. V súlade s obchodnými podmienkami verejného obstarávateľa uvedenými v zmluve o dielo (ďalej len "ZoD") je v rámci požadovanej IT infraštruktúry zahrnutá jej inštalácia, integrácia, nastavenie parametrov užívateľského rozhrania a uvedenie do prevádzky na testovacom pracovisku i produkčnom prostredí, školenie pre správcov systému a záručné služby, c) poskytnutie IT služieb a TSI Consultingu (body 9.1. a 9.2. časti C kapitoly B súťažných podkladov), čo zahŕňa: - zabezpečenie podporných služieb pre celý Komplexný interoperabilný systém (ďalej aj "KIS"), - integrácia celého KIS do existujúcej architektúry ŽSR ako aj integrácia všetkých modulov v rámci KIS, - návrh a implementácia integračného rozhrania a väzieb KIS, - návrh komunikačnú a IT architektúry, - testovanie integračných väzieb medzi jednotlivými modulmi a zabezpečenie integrácie na tretie strany. Súčasťou tejto integrácie bude dohľad nad overovacím testovaním (overovacia prevádzka) dátovej výmeny pomocou CI (aj bez LI CI) s dopravcami a zahraničnými MI, - konzultačná a metodická podpora vo fáze implementácie, návrh monitoringu, zálohovania dát, - poradenstvo pre ŽSR architektonickou kanceláriou v rámci konzultačnej a metodickej podpory, - poradenstvo v oblasti legislatívy EÚ/ES v procese implementácie TSI TAF/TAP požiadaviek, - monitorovanie aktuálneho vývoja a zmien v oblasti legislatívy EU d) poskytnutie Projektového manažmentu, čo zahŕňa: - vytvorenie Implementačného plánu projektu - spracovanie a odovzdanie Hodnotiacich správ dielčich implementácií počas celej realizácie KIS a projektového reportingu a spracovanie Záverečnej hodnotiacej správy. Predmet zákazky musí zabezpečiť dodanie nových modulov, úpravu a rozšírenie programového vybavenia a infraštruktúry informačných technológií verejného obstarávateľa, vybudovanie rozhraní, poskytnutie služieb a dodanie iných výstupov v zmysle ZoD za účelom splnenia povinností, ktoré pre verejného obstarávateľa vyplývajú z Nariadenia Komisie EÚ číslo 1305/2014 z 11.12.2014 (TSI TAF) a Nariadenia Komisie EÚ číslo 454/2011 z 5.5.2011 (TSI TAP) v platnom znení. Po riadnom vykonaní Diela v zmysle ZoD by mala byť najmä zabezpečená interoperabilná komunikácia medzi manažérmi infraštruktúry a železničnými podnikmi, poskytnutá softvérová podpora na dosiahnutie prevádzkovej interoperability pre objednanie vlakovej trasy, prípravy a jazdy vlaku, informovanie cestujúcich a skvalitnenie poskytovania informácií pre zákazníkov.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi | 3 | 13 267 085,00 | Neuvedené | EUR | 13. Júl 2020 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Iný dokument k zákazke | ODSTRÁNENIE PROTIPRÁVNEHO STAVU | 5. December 2019 | 5. December 2019 | [] | |
Ponuky uchádzačov | essential data, s. r. o. | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097379/content/1073975/download","filename":"U1.rar"}] | |
Iný dokument k zákazke | Oprava informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch | 12. Február 2019 | 12. Február 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024814/content/914029/download","filename":"KIS_oprava SP.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odpovede na otázky VO 401608.pdf | 12. Február 2019 | 12. Február 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024840/content/914158/download","filename":"Odpovede na otázky VO 401608.pdf"}] | |
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti | ZÁPISNICA Z VYHODNOTENIA SPLNENIA PODMIENOK ÚČASTI | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097360/content/1073598/download","filename":"KIS_zapisnica_vyhodnotenie_PU + opatovne vyhodnotenie_U2.pdf"}] | |
Informácia o otváraní ponúk | Informácia o otváraní ponúk | 27. Marec 2019 | 27. Marec 2019 | [] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK | 29. Apríl 2019 | 29. Apríl 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3035374/content/939025/download","filename":"INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097370/content/1070440/download","filename":"Správa o zákazke §24.pdf"}] | |
Informácia o otváraní ponúk | Informácia o otváraní ponúk | 9. Apríl 2019 | 9. Apríl 2019 | [] | |
Ponuky uchádzačov | DITEC, a.s. | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [] | |
Ponuky uchádzačov | TEMPEST a.s. | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [] | |
Iný dokument k zákazke | Vysvetľovanie ponúk | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3099187/content/1073977/download","filename":"vysvetľovanie ponúk + ospravedlnenia.rar"}] | |
Zápisnica | Zápisnica časť Ostatné | 12. Apríl 2019 | 12. Apríl 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3033906/content/936128/download","filename":"KIS_zapisnica_vyhodnotenie_OSTATNE.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Súťažné podklady v znení opravy č. 1 | 13. Február 2019 | 13. Február 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024844/content/914177/download","filename":"SP KIS_v zneni opravy_1.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [] | |
Zápisnica z otvárania ponúk | Zápisnica z otvárania ponúk časť Ostatné | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097359/content/1070433/download","filename":"KIS_zapisnica_otvaranie_OSTATNE.pdf"}] | |
Zápisnica o vyhodnotení ponúk | ZÁPISNICE Z VYHODNOTENIA PONÚK | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097369/content/1073963/download","filename":"KIS_zapisnice_vyhodnotenie_ponuk_profil.pdf"}] | |
Zápisnica z otvárania ponúk | Zápisnica z otvárania ponúk časť Kritériá | 16. Júl 2020 | 16. Júl 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3097363/content/1070436/download","filename":"KIS_zapisnica_otvaranie_KRITERIA.pdf"}] | |
Informácia o otváraní ponúk | Informácia o otváraní ponúk | 19. Február 2019 | 19. Február 2019 | [] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK | 8. Január 2020 | 8. Január 2020 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3073524/content/1022286/download","filename":"KIS_informacia_o_vysledku_vyhodnotenia_ponuk_OVP_profil.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.