Obstarávanie

Učebnice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Základná škola Mateja Lechkého
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 991,95
Konečná suma(Bez DPH):
7 431,36
Zaplatené:
82.64%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
22112000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
Celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1.,2.,3, 4. a 5. ročníka základnej školy

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Šlabikár spracovaný v dvoch častiach, ktorý vychádza z uplatnenia analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj pracovný zošit. Šlabikár nemá samostatnú čítanku, tá je súčasťou šlabikára v 2. časti. Šlabikár je rozdelený do troch samostatných častí – prípravné obdobie, nácvičné (šlabikárové) obdobie a zdokonaľovacie (čítankové) obdobie. Úlohy sú farebne rozlíšené podľa toho, ktoré spôsobilosti umožňujú žiakom rozvíjať. Šlabikár má nadštandardnú metodickú podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka, návrhy príprav na vyučovanie pre učiteľa, metodické komentáre)., Hodnota / charakteristika: Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť,  Autori: Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová; Technické vlastnosti: Šlabikár spracovaný v dvoch častiach, ktorý vychádza z uplatnenia analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj pracovný zošit. Šlabikár nemá samostatnú čítanku, tá je súčasťou šlabikára v 2. časti. Šlabikár je rozdelený do troch samostatných častí – prípravné obdobie, nácvičné (šlabikárové) obdobie a zdokonaľovacie (čítankové) obdobie. Úlohy sú farebne rozlíšené podľa toho, ktoré spôsobilosti umožňujú žiakom rozvíjať. Šlabikár má nadštandardnú metodickú podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka, návrhy príprav na vyučovanie pre učiteľa, metodické komentáre)., Hodnota / charakteristika: Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť,  Autori: Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová; Technické vlastnosti: Šlabikár spracovaný v dvoch častiach, ktorý vychádza z uplatnenia analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj pracovný zošit. Šlabikár nemá samostatnú čítanku, tá je súčasťou šlabikára v 2. časti. Šlabikár je rozdelený do troch samostatných častí – prípravné obdobie, nácvičné (šlabikárové) obdobie a zdokonaľovacie (čítankové) obdobie. Úlohy sú farebne rozlíšené podľa toho, ktoré spôsobilosti umožňujú žiakom rozvíjať. Šlabikár má nadštandardnú metodickú podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka, návrhy príprav na vyučovanie pre učiteľa, metodické komentáre)., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ,  Autori: Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová; Technické vlastnosti: Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke., Hodnota / charakteristika: Matematika 1 – pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ,  (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke., Hodnota / charakteristika: Matematika 1 – pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ,  (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke., Hodnota / charakteristika: (Matematika 1 – pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ,  (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Pracovné listy by mali obsahovať komplexný súbor aktivít v súlade so ŠVP pre prvý ročník ZŠ ako účelný doplnok pre každého prváka na hodiny etickej výchovy. Zameriava sa na rôzne vzdelávacie oblasti: medziľudské vzťahy, prvky prosociálnosti, ľudská dôstojnosť, pozitívne hodnotenie a naša rodina a žiaci sa v ňom oboznamujú s vybranými oblasťami prostredníctvom atraktívnych aktivít ako práca s príbehom, pohybové aktivity, kreslenie, dopĺňanie, vyfarbovanie, strihanie či lepenie., Hodnota / charakteristika: Etická výchova pre 1. ročník ZŠ - pracovné listy (Autori: E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová); Technické vlastnosti: Pracovný zošit rímsko-katolíckeho náboženstva by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. Mal by rešpektovať ročníkový cieľ, ktorým je spoznávanie lásky milujúceho Boha Otca k svetu a človeku a vytvárania si pozitívneho vzťahu k Bohu. Mal by vhodne prepájať ilustrácie s obsahom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad)  (Autor: D. Balážová); Technické vlastnosti: Pracovný zošit grécko-katolíckeho náboženstva by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. Mal by rešpektovať ročníkový cieľ, ktorým je spoznávanie lásky milujúceho Boha Otca k svetu a človeku a vytvárania si pozitívneho vzťahu k Bohu. Mal by vhodne prepájať ilustrácie s obsahom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad)  (Autor: D. Balážová); Technické vlastnosti: Učebnica musí v plnej miere rešpektovať požiadavky ŠVP – ISCED 1 na jazykové vzdelávanie. Jednotlivé úlohy v učebnici by mali byť zostavené tak, aby mali stúpajúcu náročnosť a aj podľa tejto typológie môže učiteľ okamžite diagnostikovať mieru zvládnutia učiva. Mala by mať graficky členené učivo na jazykové učivo a učivo rozvíjajúce komunikačné kompetencie. Učivo by malo byť zostavené tak, aby žiak na konci druhého ročníka zvládol všetky pojmy a získal všetky kompetencie, ktoré sú určené pre žiaka druhého ročníka., Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica (Autori: E. Dienerová, M. Nosáľová, Z.Hirschnerová); Technické vlastnosti: Učebnica musí byť v súlade so ŠVP – ISCED 1 - vzdelávacia oblasť Jazyk a komunikácia. Didaktická koncepcia učebnice má klásť dôraz na osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby, primeraným spôsobom sprístupňuje vybrané literárnovedné pojmy. Otázky a úlohy k textom musia byť zamerané cielené rozvíjanie čitateľskej gramotnosti., Hodnota / charakteristika: Čítanka pre 2. ročník ZŠ - učebnica (Autori: E. Dienerová, M. Nosáľová, A. Hirková); Technické vlastnosti: Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke., Hodnota / charakteristika: Matematika 2 – pracovný zošit 1,  (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke., Hodnota / charakteristika: Matematika 2 – pracovný zošit 2,  (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke., Hodnota / charakteristika: Matematika 2 – pracovný zošit 3,  (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami rímsko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Pracovný zošit by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) (Autor: Ľ. Pružinská); Technické vlastnosti: Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami pravoslávnej cirkvi schválenými v ISCED. Pracovný zošit by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) (Autori:  Kerekaničová, J. Pilko); Technické vlastnosti: Obsahom učebnice hudobnej výchovy pre 2. ročník by mali byť ľudové piesne, detské hry, koledy, cvičenia zamerané na osvojenie rytmu, ako aj hudobné žánre ako valčík či uspávanka. Učebnica má byť rozšírená o hudobnú terminológiu ako napr. názvy nôt, stupnice, rytmus či tempo... Text môže byť doplnený o piktogramy s pokynmi k jednotlivým cvičeniam, čo pomáha žiakom neustále cibriť ich pozornosť., Hodnota / charakteristika: Hudobná výchova pre 2. ročník ZŠ - učebnica  (Autori: E. Langsteinová, B. Felix); Technické vlastnosti: Didaktická koncepcia učebnice by mala klásť dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním by mala nadväzovať na koncepciu učebnice Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ. V učebnici musí byť učivo členené na jazykovú a komunikačnú zložku. Učebnicu by mali tvoriť tieto štruktúrne komponenty: východiskový text alebo ilustrácia, poučka, súbor úloh zoradený podľa didaktickej náročnosti, diktát, úlohy na opakovanie, úloha určená na skupinovú prácu, cieľový text umiestnený pod čiarou, ktorý je určený učiteľovi, prípadne rodičovi., Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica (Autori: Z. Hirschnerová, R. Adame); Technické vlastnosti: Pracovný zošit zameraný na moderné informatické myslenie, kritické a analytické uvažovanie. Unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného ŠVP a pokrýva celú oblasť programovania pre 3. ročník ZŠ., Hodnota / charakteristika: Informatika – programovanie pre 3. ročník ZŠ (Autori: A. Blaho, I. Kalaš, M. Moravčí); Technické vlastnosti: Prac. učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie. Je zameraná na aktívnu manipuláciu žiakov s materiálmi, s ktorými sa stretávajú v bežnom živote. Spracovanie obsahu má byť postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet. Pracovná učebnica má využívať aj diagnostikovania žiakov. Prac. učebnica má obsah. dostatok úloh na upevňovanie učiva, ale aj doplnkové, zábavné úlohy. Učivo je rozdelené do 4 učebných celkov. Priamo na stranách, pri jednotlivých témach sú uvedené cieľové kompetencie, ktoré vychádzajú z požiadaviek ISCED 1., Hodnota / charakteristika: Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica,  (Autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková); Technické vlastnosti: V prac. učebnici má byť učivo sprac. podľa ŠVP. Cieľové kompetencie podľa ŠVP majú byť v stručnej podobe priamo na stranách. Učivo je rozdelené do 3 tematických celkov. Tematické okruhy musia na seba logicky nadväzovať a byť farebne odlišné. Učivo je radené od najľahších úloh po najťažšie. Pracovná učebnica má poskytovať rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetencií na veku primeranej úrovni. Učebnica má obsahovať úlohy zamerané aj na vlastivedné vychádzky. K učebnici má byť spracovaný multimediálny disk a musí byť dostupná aj príručka pre učiteľa spracovaná aj ako CD., Hodnota / charakteristika: Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica,  (Autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar); Technické vlastnosti: Učebnica by mala byť koncipovaná v súlade s učebnými osnovami grécko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam, Hodnota / charakteristika: Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad)  (autor: M. Baginová); Technické vlastnosti: Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami rímsko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Pracovný zošit by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo – západný obrad)  (autor: M. Baginová); Technické vlastnosti: Tvorivá pracovná učebnica, kreatívnou a zaujímavou formou si žiaci osvoja množstvo praktických vedomostí a zručností. Prepojením teoretických poznatkov s praktickými činnosťami rozvíja kreativitu a sebarealizáciu žiakov. Súčasťou učebnice by mali byť aj poznatky o bezpečnosti na ceste, stravovaní a príprave pokrmov, ľudových tradíciách a remeslách., Hodnota / charakteristika: Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (Autori: M. Vargová, Z. Bruchterová); Technické vlastnosti: Koncepcia učebnice by mala klásť dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním musí nadväzovať na koncepciu učebnice Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ. Učivo musí byť graficky členené na jazykovú a komunikačnú zložku. Súčasťou učebnice by mala byť aj príprava na Testovanie5., Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - učebnica (Autori: Z. Hirschnerová, R. Adame); Technické vlastnosti: Pracovný zošit zameraný na moderné informatické myslenie, kritické a analytické uvažovanie. Unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného ŠVP a pokrýva celú oblasť programovania pre 4. ročník ZŠ., Hodnota / charakteristika: Informatika – programovanie pre 4. ročník ZŠ  (Autori: A. Blaho, I. Kalaš, M. Moravčík); Technické vlastnosti: Obsah pozostáva z prírod.  učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít, sprevádzajú ju motivačné prvky detektívneho pátrania, pestré a výpovedné ilustrácie, fotografie a sprievodné postavičky.K pracovnej učebnici sú vypracované podrobné metodické komentáre vo forme tlačenej publikácie pre učiteľa., Hodnota / charakteristika: Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica  (Autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková); Technické vlastnosti: Pracovná učebnica zameraná na pozorovanie, skúmanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie Slovenska. Učivo usporiadané do troch tematických okruhov. Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...). Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Rozsiahly mapový materiál je obsiahnutý priamo na stranách pracovnej učebnice., Hodnota / charakteristika: Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 1. časť,  (Autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar); Technické vlastnosti: Pracovná učebnica zameraná na pozorovanie, skúmanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie Slovenska. Učivo usporiadané do troch tematických okruhov. Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...). Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Rozsiahly mapový materiál je obsiahnutý priamo na stranách pracovnej učebnice., Hodnota / charakteristika: Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 2. časť,  (Autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar); Technické vlastnosti: Pracovné listy k etickej výchove by mali obsahovať komplexný súbor aktivít v súlade so ŠVP pre štvrtý ročník ZŠ ako účelný doplnok pre každého žiaka na hodiny ETV. Zameriava sa na rôzne vzdelávacie oblasti: medziľudské vzťahy, prvky prosociálnosti, ľudská dôstojnosť, rodina a iné a žiaci sa v ňom oboznamujú s vybranými oblasťami prostredníctvom atraktívnych aktivít ako práca s príbehom, pohybové aktivity, kreslenie, dopĺňanie, vyfarbovanie, strihanie či lepenie., Hodnota / charakteristika: Etická výchova pre 4. ročník ZŠ - pracovné listy   (Autori: E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová); Technické vlastnosti: Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami rímsko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným ŠVP náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad)   (Autori: I. Štibrana, P. Bacigál); Technické vlastnosti: Učebnica by mala byť koncipovaná v súlade s učebnými osnovami evanjelickej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam., Hodnota / charakteristika: Náboženská výchova pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo)   (Autori: I. Peťkovská); Technické vlastnosti: Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami evanjelickej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo)    (Autori: R. Topolčany, I. Topolčanyová, D. Veselá); Technické vlastnosti: Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami pravoslávnej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam., Hodnota / charakteristika: (Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo)   (Autori: J. Zozuľak, V. Zozuľaková); Technické vlastnosti: Pracovná učebnica by mala byť hlavne zameraná na získanie základných vedomostí a zručností z rôznych oblastí ľudskej činnosti. Mala by obsahovať dostatočné množstvo praktických úloh a námetov na prácu s rôznymi materiálmi (papier, kartón, textil, plast, kov) a pomôckami, ktoré rozvíjajú pracovné zručnosti žiakov nevyhnutné pre ich ďalšie životné a spoločenské uplatnenie. Súčasťou učebnice by mali byť aj poznatky z oblasti konštruovania, stravovania a prípravy pokrmov, ľudových tradícií a remesiel., Hodnota / charakteristika: Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica  (Autori: M. Vargová, Z. Bruchterová); Technické vlastnosti: Učebnica má byť tematicky zameraná na slovenské ľudové zvyky a tradície. Kľúčové slová môžu byť v texte zvýraznené farebne a hrubým typom písma, aby si ich žiaci lepšie zapamätali. V učebnici by mali byť aj informácie o hudobných nástrojoch, zvykoch v jednotlivých regiónoch a odkazy na umelecké diela slovenských výtvarníkov., Hodnota / charakteristika: Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ - učebnica   (Autori: E. Langsteinová, B. Felix); Technické vlastnosti: Učebnica pobáda k využívaniu rôznorodých spôsobov a nástrojov učenia. Sprístupnenie gram. obsahu pre žiaka takým spôsobom, kt. podporí ich sebavedomie. Podpora obsahu vzdelávania pomocou videí, zábavných, hravých a napínavých úloh na prezent. a upevňovanie slovnej zásoby. Využívanie metódy CLIL pre rôzne oblasti kurikula a medzikurikulových vzťahov. Podpora formou DVD, videí a aktuálnej modernej online podpory. Využite prirodz. detskej zvedavosti pri objavovaní zauj. tém a reálií v AJ. Oboznámenie sa so životom detí v iných krajinách. Spoznávanie odlišných kultúr a sviatkov v iných krajinách, Hodnota / charakteristika: Učebnica - anglický jazyk pre 3. ročník ZŠ    (Young Explorers 1, Autori: N. Lauder, P. Shipton, S. Torres ); Technické vlastnosti: Učebnica pobáda k využívaniu rôznorodých spôsobov a nástrojov učenia. Sprístupnenie gram. obsahu pre žiaka takým spôsobom, kt. podporí ich sebavedomie. Podpora obsahu vzdelávania pomocou videí, zábavných, hravých a napínavých úloh na prezent. a upevňovanie slovnej zásoby. Využívanie metódy CLIL pre rôzne oblasti kurikula a medzikurikulových vzťahov. Podpora formou DVD, videí a aktuálnej modernej online podpory. Využite prirodz. detskej zvedavosti pri objavovaní zauj. tém a reálií v AJ. Oboznámenie sa so životom detí v iných krajinách. Spoznávanie odlišných kultúr a sviatkov v iných krajinách, Hodnota / charakteristika: Učebnica - anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ   (Young Explorers 1, Autori: N. Lauder, P. Shipton, S. Torres ); Technické vlastnosti: Učebnica pobáda k využ. rôznorodých spôsobov a nástrojov učenia. Kladie dôraz na aktivitu žiakov, ich autonómiu a soc. kompetencie. Obsahuje námety na projekty podpor. tímovú prácu, spoluprácu žiakov, ich kreativitu a rozvíjajú ich myslenie. Lekcie obsahujú aj obrazové, film. materiály sprostred. príbehy a kultúrne poznatky umož. spoznávať hodnoty a rozvíjať krit. myslenie žiakov. Lekcie obsah. piesne, príbehy a didakt. hry slúžiace k zábavnejšej výučbe. Využívanie metódy CLIL pre rôzne oblasti kurikula a medzikurikulových vzťahov. Podpora formou DVD, videí a aktuálnej modernej online podpory., Hodnota / charakteristika: Učebnica - anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ  (Autori: D. Shaw, J. Ramsden, R. Sved); Technické vlastnosti: Vyučovanie s interaktívnou podporou - prepojenie učebnice a PZ s modernou výučbou (interaktívna tabuľa, či využitie tabletov). Plne interaktívne vyučovanie (plná interaktívna podpora vďaka aplikácii Klett LMS - Learning Management System). Interaktívny portál s doplnkovými cvičeniami a aktivitami, členenie na A1.1, A1.2, A2.1., Hodnota / charakteristika: Učebnica - nemecký jazyk pre 5. ročník ZŠ  (Autori: G. Motta, E. Krulak-Kempisty, C. Brass, D. Glück, J.K. Weber, L. Šober, M. Jarabinská); Technické vlastnosti: Učebnica môže byť použí. pri vyučovaní začiatoč. na všetkých typoch škôl a jazyk. kurzoch. Osvojenie tlačenej a písanej azbuky technikou čítania a písania jednou z hlavných úloh vyučovania. Učebnica je vyprac. v súlade s ŠVP. Je rozdelená na tri časti: predazbukové obdobie (2 lekcie), azbukové obdobie (10 lekcií), poazbukové obdobie (10 lekcií). Obsahuje aj lekciový slovník, rusko-slovenský slovník a slovensko-ruský slovník. Učebnica je obohatená o detské ruské piesne, riekanky, porekadlá, vtipy, hádanky. Učebnica obsah. aj zoznámenie sa s časovaním slovies, kt. sa nachádz. v poazbukovej časti, Hodnota / charakteristika: Učebnica - ruský jazyk pre 5. ročník ZŠ  (Autori: Kováčiková, Glendová)

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 2. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 3. Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 4. Matematika 1 – pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 5. Matematika 1 – pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 6. Matematika 1 – pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 7. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ - pracovné listy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20; Technické vlastnosti: 8. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 9. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 10. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40; Technické vlastnosti: 11. Čítanka pre 2. ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40; Technické vlastnosti: 7. Matematika 2 – pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 50; Technické vlastnosti: 8. Matematika 2 – pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 50; Technické vlastnosti: 9. Matematika 2 – pracovný zošit 3, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 50; Technické vlastnosti: 15. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 30; Technické vlastnosti: 16. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3; Technické vlastnosti: 17. Hudobná výchova pre 2. ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 25; Technické vlastnosti: 18. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40; Technické vlastnosti: 19. Informatika – programovanie pre 3. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 20. Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 21. Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 22. Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3; Technické vlastnosti: 23. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo – západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 35; Technické vlastnosti: 24. Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 25. Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40; Technické vlastnosti: 26. Informatika – programovanie pre 4. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 27. Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 28. Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 1. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 29. Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 2. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 30. Etická výchova pre 4. ročník ZŠ - pracovné listy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: 31. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 35; Technické vlastnosti: 32. Náboženská výchova pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 33. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 34. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: 35. Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 36. Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20; Technické vlastnosti: 37. Učebnica - anglický jazyk pre 3. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 38. Učebnica - anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 65; Technické vlastnosti: 39. Učebnica - anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 40. Učebnica - nemecký jazyk pre 5. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: 41. Učebnica - ruský jazyk pre 5. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 50

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
UniKnihy.sk, s.r.o. 1 8 174,50 10% EUR 20. Júl 2020 281468

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.