Predmetom zákazky je pozáručný autorizovaný servis 2 kusov produkčných rýchlotlačiarní RICOH InfoPrint 4100, TS2 prevádzkovaných v objekte objednávateľa v Bratislave v rozsahu:; 1. Paušálny servis, ktorý predstavuje nástup na poruchu do 4 hodín od požiadavky objednávateľa, na mieste poruchy vykonať diagnostiku zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 48 hodín od nahlásenia poruchy; 2. Poplatok za 1000 vytlačených strán pokrývajúci dodávku a výmenu náhradných dielov s definovanou životnosťou (valce, remene, pásy, koróny, čistiace jednotky a pod.) vrátane práce servisných technikov
Technické vlastnosti: 1. PAUŠÁLNY SERVIS (18 mesiacov od účinnosti zmluvy), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1 Dodávateľ zabezpečí odstránenie porúch, výmenu chybných náhradných dielov (ucelených častí) rýchlotlačiarní bez definovania životnosti tak, aby rýchlotlačiareň uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2 Dodávateľ pre potreby opráv rýchlotlačiarní použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetných rýchlotlačiarní., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3 Paušálny servis zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené so servisnými činnosťami - dopravu, prácu technika, dodávku náhradných dielov bez definovania životnosti., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. POPLATOK ZA VYTLAČENÉ STRANY (3,6 mil. vytlačených strán), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1 Poplatok za vytlačené strany (jednotka je 1000 vytlačených strán) pokrýva dodávku a výmenu náhradných dielov s definovanou životnosťou (valce, remene, pásy, koróny, čistiace jednotky a pod.), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2 Stanovených 3,6 mil. vytlačených strán je kvalifikovaný odhad vytlačených strán za 18 mesiacov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3 Množstvo vytlačených strán bude zrejmé z protokolu o vytlačených stranách s uvedením počtu vytlačených strán na jednotlivých tlačiarňach, podpísaného zodpovedným zástupcom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: 3. SPÔSOB NAHLASOVANIA PORÚCH A SERVISNÉ PODMIENKY, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1 Na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu náhradného dielu, dodávateľ zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.1 nástup na poruchu do 4 hodín od požiadavky objednávateľa, vykonanie diagnostiky zariadenia na mieste poruchy, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 48 hodín od nahlásenia poruchy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.2 objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení a dodávku a výmenu náhradných dielov dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail), v odôvodnených prípadoch (v čase časovo ohraničených hromadných spracovaní) aj v inom čase telefonicky, Hodnota / charakteristika: na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom IV., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie; Technické vlastnosti: 3.1.3 objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.4 dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov. Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, dodávka a výmena náhradných dielov, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.5 dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na opravu, na dodanie a výmenu náhradných dielov do 1 hodiny od ich nahlásenia., Hodnota / charakteristika: na e-mailovú adresu objednávateľa v súlade s článkom 4, bodom 2 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie; Technické vlastnosti: 3.1.6 zodpovedný zamestnanec objednávateľa priebežne potvrdí v protokole o servisnom úkone, vedenom zástupcom dodávateľa, časy rozhodujúce pre priebeh servisného úkonu (čas hlásenia poruchy, čas nástupu na opravu, čas zdržania nezavineného dodávateľom, čas ukončenia servisného úkonu, …). Protokol o servisnom úkone sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch a podpíšu ho zástupcovia obidvoch strán. V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 24 mesiacov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.7 po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon v protokole o servisnom úkone., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.8 Do doby odstránenia poruchy sa bude započítavať nepretržitý čas 7x24 hodín., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: 1. PAUŠÁLNY SERVIS, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 18; Technické vlastnosti: 2. POPLATOK ZA VYTLAČENÉ STRANY (3,6 mil. vytlačených strán), Jednotka: 1000 strán, Minimum: , Maximum: 3600, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
TREND SLOVAKIA, s.r.o. | 3 | 129 960,00 | 20% | EUR | 23. Jún 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.