1. Predmetom zákazky/zmluvy je technická podpora informačno-poradenského centra.; Objednávateľ priebežne rieši zlepšovanie komunikácie s klientom v súvislosti s agendou, ktorú klientom poskytuje a legislatívnymi zmenami, ktoré často vyžadujú zmeny aj na strane informačno-poradenského centra a iných oddelení komunikujúcich s klientmi. Objednávateľ ako hlavný komunikačný bod s klientom využíva call centrum obsluhujúce telefonický kanál, e-mail s SMS kanál.; Cieľ zákazky/zmluvy je zabezpečenie technickej podpory pre zmenové požiadavky Informačno-poradenského centra objednávateľa a pružné zabezpečenie požiadaviek a zmien na funkcionalitu systému.; 2. Záručná doba je minimálne 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia predmetnej časti plnenia.; Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy je odstraňovanie vád predmetu zmluvy počas min. 24 mesačnej záručnej doby, a to najneskôr do 8 hodín od telefonického nahlásenia vady objednávateľom, ktoré objednávateľ následne potvrdí e-mailovou správou.
Technické vlastnosti: 1.1 Základná správa systému, Hodnota / charakteristika: Inštalácia updatov, bugfixov, security updatov s minoritným dopadom na produkčnú prevádzku.; Technické vlastnosti: 1.2 Pokročilá správa systému, Hodnota / charakteristika: Inštalácie upgradov a migrácií spojených s prechodom na nový hardware, operačné systémy, databázy, ktoré majú zásadný vplyv na produkčné prostredie.; Technické vlastnosti: 1.3 Zapracovanie prevádzkových požiadaviek, Hodnota / charakteristika: Špecifikácia nových prevádzkových požiadaviek užívateľa a technicko-funkčný upgrade pre potreby schválenia zadávateľom.; Technické vlastnosti: 1.4 Konfigurácia systému, Hodnota / charakteristika: Konfigurovanie nových služieb/agentských skupín/reportov, úpravy aktuálnej konfigurácie; Technické vlastnosti: 1.5 Základné úpravy SW, Hodnota / charakteristika: Úpravy software pre integráciu Genesys/NICE/Alcatel na iné systémy, nastavenie plug-inov do jestvujúcich aplikácií.; Technické vlastnosti: 1.6 Testovanie, Hodnota / charakteristika: Testovanie nových funkčností, ktoré nevie verejný obstarávateľ testovať samostatne; napríklad disaster testy, simulované záťažové testy a pod.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Odstraňovanie záručných vád, Hodnota / charakteristika: - dodávateľ v súlade s čl. III bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy telefonický kontakt, e-mailovú adresu na hlásenie; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: záručných vád objednávateľom; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - dodávateľ v súlade s čl. III. bodom 8 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie odstráni záručné vady najneskôr do 8 hodín od telefonického nahlásenia vady objednávateľom; objednávateľ následne; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: potvrdí dodávateľovi telefonické nahlásenie záručnej vady e-mailovou správou na e-mailovú adresu v súlade s čl. III. bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Hlásenie záručnej vady bude obsahovať opis vady, dátum a čas hlásenia vady a meno osoby, ktorá vadu hlási.
Technické vlastnosti: 1.1 Základná správa systému, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 80, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.2 Pokročilá správa systému, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.3 Zapracovanie prevádzkových požiadaviek, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.4 Konfigurácia systému, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 1280, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.5 Základné úpravy SW, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 640, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.6 Testovanie, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.7 Základná pracovná pozícia agenta Genesys CIM + Inbound Voice, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.8 Základná pracovná pozícia agenta Agentská desktop aplikácia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.9 Základná pracovná pozícia agenta Nice recording licencia + IP DR link licencia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.10 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia E-mail + Ticketing, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.11 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia CHAT, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.12 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia Co-browse, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.13 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys ICON (detailný reporting), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.14 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Outbound, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.15 Rozšírenie základnej pozície agenta Nice quality management, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.16 Rozšírenie ostatných komponentov systému GVP port - kanál IVR systému, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ALCASYS, a.s. | 3 | 208 300,00 | 20% | EUR | 26. Marec 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.