Obstarávanie

Technická podpora informačno-poradenského centra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
255 840,00
Konečná suma(Bez DPH):
173 583,33
Zaplatené:
67.84%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Predmetom zákazky/zmluvy je technická podpora informačno-poradenského centra.; Objednávateľ priebežne rieši zlepšovanie komunikácie s klientom v súvislosti s agendou, ktorú klientom poskytuje a legislatívnymi zmenami, ktoré často vyžadujú zmeny aj na strane informačno-poradenského centra a iných oddelení komunikujúcich s klientmi. Objednávateľ ako hlavný komunikačný bod s klientom využíva call centrum obsluhujúce telefonický kanál, e-mail s SMS kanál.; Cieľ zákazky/zmluvy je zabezpečenie technickej podpory pre zmenové požiadavky Informačno-poradenského centra objednávateľa a pružné zabezpečenie požiadaviek a zmien na funkcionalitu systému.; 2. Záručná doba je minimálne 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia predmetnej časti plnenia.; Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy je odstraňovanie vád predmetu zmluvy počas min. 24 mesačnej záručnej doby, a to najneskôr do 8 hodín od telefonického nahlásenia vady objednávateľom, ktoré objednávateľ následne potvrdí e-mailovou správou.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1.1 Základná správa systému, Hodnota / charakteristika: Inštalácia updatov, bugfixov, security updatov s minoritným dopadom na produkčnú prevádzku.; Technické vlastnosti: 1.2 Pokročilá správa systému, Hodnota / charakteristika: Inštalácie upgradov a migrácií spojených s prechodom na nový hardware, operačné systémy, databázy, ktoré majú zásadný vplyv na produkčné prostredie.; Technické vlastnosti: 1.3 Zapracovanie prevádzkových požiadaviek, Hodnota / charakteristika: Špecifikácia nových prevádzkových požiadaviek užívateľa a technicko-funkčný upgrade pre potreby schválenia zadávateľom.; Technické vlastnosti: 1.4 Konfigurácia systému, Hodnota / charakteristika: Konfigurovanie nových služieb/agentských skupín/reportov, úpravy aktuálnej konfigurácie; Technické vlastnosti: 1.5 Základné úpravy SW, Hodnota / charakteristika: Úpravy software pre integráciu Genesys/NICE/Alcatel na iné systémy, nastavenie plug-inov do jestvujúcich aplikácií.; Technické vlastnosti: 1.6 Testovanie, Hodnota / charakteristika: Testovanie nových funkčností, ktoré nevie verejný obstarávateľ testovať samostatne; napríklad disaster testy, simulované záťažové testy a pod.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Odstraňovanie záručných vád, Hodnota / charakteristika: - dodávateľ v súlade s čl. III bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy telefonický kontakt, e-mailovú adresu na hlásenie; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: záručných vád objednávateľom; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - dodávateľ v súlade s čl. III. bodom 8 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie odstráni záručné vady najneskôr do 8 hodín od telefonického nahlásenia vady objednávateľom; objednávateľ následne; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: potvrdí dodávateľovi telefonické nahlásenie záručnej vady e-mailovou správou na e-mailovú adresu v súlade s čl. III. bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Hlásenie záručnej vady bude obsahovať opis vady, dátum a čas hlásenia vady a meno osoby, ktorá vadu hlási.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1.1 Základná správa systému, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 80, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.2 Pokročilá správa systému, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.3 Zapracovanie prevádzkových požiadaviek, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.4 Konfigurácia systému, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 1280, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.5 Základné úpravy SW, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 640, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.6 Testovanie, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.7 Základná pracovná pozícia agenta Genesys CIM + Inbound Voice, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.8 Základná pracovná pozícia agenta Agentská desktop aplikácia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.9 Základná pracovná pozícia agenta Nice recording licencia + IP DR link licencia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.10 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia E-mail + Ticketing, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.11 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia CHAT, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.12 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia Co-browse, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.13 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys ICON (detailný reporting), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.14 Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Outbound, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.15 Rozšírenie základnej pozície agenta Nice quality management, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 1.16 Rozšírenie ostatných komponentov systému GVP port - kanál IVR systému, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ALCASYS, a.s. 3 208 300,00 20% EUR 26. Marec 2020 274290

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.