Zaistenie služieb pozáručnej podpory, servisu, pripojenia na Telerádiologické komunikačné centrum T3C a softvérových aktualizácií systému TomoCon PACS nainštalovaného u objednávateľa.
Technické vlastnosti: Aktualizácie, pozáručná podpora a servis existujúceho komplexného SW systému digitálnej bezfilmovej technológie zdravotníckeho zariadenia - TomoCon PACS, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora bude zahŕňať udržiavanie správnej funkčnosti systému ako aj odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému, aktualizácie a konzultácie., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Odstraňovanie porúch systému bude vykonávať dodávateľ na základe požiadavky vznesenej oprávnenou osobou objednávateľa a to podľa závažnosti poruchy buď diaľkovým prístupom alebo servisným zásahom v predmetnom pracovisku objednávateľa., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Pravidelná kontrola systému bude vykonávaná dodávateľom minimálne 1x ročne na pracovisku objednávateľa a každý pracovný deň diaľkovým prístupom. Predmetom pravidelnej kontroly bude najmä kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Konzultácie budú znamenať možnosť správcu systému objednávateľa klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky alebo listom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systém, pričom dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania a to všetko v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00. Podpora je iba pre správcu systému objednávateľa, nie pre radových pracovníkov. Správca systému objednávateľa sa bude na dodávateľa obracať iba vo veciach, ktoré nie je schopný vyriešiť samostatne., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Aktualizácia systému bude zahŕňať poskytnutie každej novej verzie systému, a to vždy do jedného mesiaca po jej vydaní. Na základe požiadavky objednávateľa vykoná dodávateľ zaškolenie obsluhy systému v pracovisku objednávateľa pri každej aktualizácii., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ bude garantovať časovú funkčnosť systému v roku minimálne 98% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti). Za nefunkčnosť systému sa nepovažuje čas potrebný na jeho pravidelnú prehliadku a údržbu. Za nefunkčnosť sa nepovažujú tie skutočnosti podmieňujúce funkčnosť systému/systémov, ktoré dodávateľ nemôže ovplyvniť, ako napríklad výpadky v dodávke elektrickej energie, nefunkčnosť, znížená funkčnosť alebo preukázateľná nefunkčnosť príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má priamy vplyv na funkčnosť systému, ďalej zakázané, neprimerané a nekompetentné, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: zásahy do systému zo strany miestnej obsluhy alebo opomenutie predpísaných relevantných činností zo strany miestnej obsluhy alebo nevykonanie odôvodnených miestnych technických a organizačných opatrení na predchádzanie nefunkčnosti systému. Dodávateľ bude vykonávať servis v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi ( Zákona 18/2018Z.z. „GDPR“ ) a normami STN a EN (STN EN ISO/IEC rady 27.001 a STN EN ISO 12052:2017) a podľa pokynov objednávateľa., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Odstraňovanie porúch systému (pod poruchou sa rozumie úplná nefunkčnosť systému) bude vykonávať dodávateľ na základe písomnej požiadavky vznesenej objednávateľom e-mailom alebo listom a pre oprávnené osoby aj telefonicky na pracovisko podpory dodávateľa dostupného 24/365. Objednávateľ je povinný overiť si prijatie písomnej požiadavky dodávateľom, ak dodávateľ nepotvrdil príjem požiadavky., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje poruchu, ktorá bráni používaniu systému, odstrániť v čo najkratšej možnej lehote, zahájenie odstránenia poruchy je do: - 60 minút v pracovnom čase = pracovných dňoch od 8:00 do 16:00, diaľkovým prístupom, 4 hodín na mieste (čas sa nepočíta počas dní pracovného pokoja a mimo pracovného času) podľa potreby pri ohlásení poruchy, ktorú nie je schopný správcasystému objednávateľa vyriešiť samostatne ani dodávateľ diaľkovým prístupom. V odôvodnených prípadoch môžu byť s písomným/e-mail súhlasom objednávateľa tieto lehoty primerane predĺžené., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ bude povinný poruchu odstrániť a to najneskôr do 8 hodín od nástupu na servis na mieste, za predpokladu funkčnej príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má bezprostredný dopad na funkčnosť systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Objednávateľ zaistí všestrannú súčinnosť a dostupnosť systému pre diaľkový servis porúch i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí fyzickú súčinnosť a fyzickú dostupnosť systému pre servis porúch v sídle objednávateľa i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí pre PACS server podsystém pre trvalé sledovanie a diaľkový prístup, napr. pre servery IBM: Integrated Management Module - IMM (virtual media key), pre HP a Dell obdobné podsystémy, plus pripojenie na internet., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Aktualizácie systémov poskytnuté dodávateľom podľa tejto zmluvy budú vždy klinicky overené a CE certifikované., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Pri servise systému prostredníctvom diaľkového prístupu bude dodávateľ povinný dodržiavať všetky objednávateľom a právnymi predpismi stanovené bezpečnostné zásady., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Ak dodávateľ spôsobí objednávateľovi hrubým porušením tejto povinnosti škodu, je povinný ju bez zbytočného omeškania napraviť. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis systému po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa a to tak, aby v čo najmenšej miere obmedzil prevádzku pracoviska., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Po ukončení servisného zásahu vypíše dodávateľ protokol, v ktorom môže špecifikovať príčinu poruchy a navrhnúť objednávateľovi technické a organizačné opatrenia na ich predchádzanie. Objednávateľ je povinný relevantné a odôvodnené opatrenia realizovať alebo realizovať obdobné opatrenia a tak predchádzať opakovaným poruchám na systéme, inak je povinný hradiť náklady na opätovné servisné zásahy., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Monitorovanie a diaľková správa systému, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora zahŕňa udržiavanie správnej funkčnosti systému v súlade s vyššie uvedenými bodmi, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora zahŕňa odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému a konzultácie, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Predmetom pravidelnej kontroly je najmä kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Konzultácie znamenajú možnosť správcu systému objednávateľa klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky, listom alebo faxom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00 h., Hodnota / charakteristika: áno
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
TatraMed Software s.r.o. | 2 | 14 973,00 | 20% | EUR | 25. Február 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.