Obstarávanie

Pozáručná podpora a servis pre TomoCon PACS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 981,75
Konečná suma(Bez DPH):
12 477,50
Zaplatené:
83.28%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zaistenie služieb pozáručnej podpory, servisu, pripojenia na Telerádiologické komunikačné centrum T3C a softvérových aktualizácií systému TomoCon PACS nainštalovaného u objednávateľa.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Aktualizácie, pozáručná podpora a servis existujúceho komplexného SW systému digitálnej bezfilmovej technológie zdravotníckeho zariadenia - TomoCon PACS, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora bude zahŕňať udržiavanie správnej funkčnosti systému ako aj odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému, aktualizácie a konzultácie., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Odstraňovanie porúch systému bude vykonávať dodávateľ na základe požiadavky vznesenej oprávnenou osobou objednávateľa a to podľa závažnosti poruchy buď diaľkovým prístupom alebo servisným zásahom v predmetnom pracovisku objednávateľa., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Pravidelná kontrola systému bude vykonávaná dodávateľom minimálne 1x ročne na pracovisku objednávateľa a každý pracovný deň diaľkovým prístupom. Predmetom pravidelnej kontroly bude najmä kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Konzultácie budú znamenať možnosť správcu systému objednávateľa klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky alebo listom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systém, pričom dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania a to všetko v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00. Podpora je iba pre správcu systému objednávateľa, nie pre radových pracovníkov. Správca systému objednávateľa sa bude na dodávateľa obracať iba vo veciach, ktoré nie je schopný vyriešiť samostatne., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Aktualizácia systému bude zahŕňať poskytnutie každej novej verzie systému, a to vždy do jedného mesiaca po jej vydaní. Na základe požiadavky objednávateľa vykoná dodávateľ zaškolenie obsluhy systému v pracovisku objednávateľa pri každej aktualizácii., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ bude garantovať časovú funkčnosť systému v roku minimálne 98% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti). Za nefunkčnosť systému sa nepovažuje čas potrebný na jeho pravidelnú prehliadku a údržbu. Za nefunkčnosť sa nepovažujú tie skutočnosti podmieňujúce funkčnosť systému/systémov, ktoré dodávateľ nemôže ovplyvniť, ako napríklad výpadky v dodávke elektrickej energie, nefunkčnosť, znížená funkčnosť alebo preukázateľná nefunkčnosť príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má priamy vplyv na funkčnosť systému, ďalej zakázané, neprimerané a nekompetentné, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: zásahy do systému zo strany miestnej obsluhy alebo opomenutie predpísaných relevantných činností zo strany miestnej obsluhy alebo nevykonanie odôvodnených miestnych technických a organizačných opatrení na predchádzanie nefunkčnosti systému. Dodávateľ bude vykonávať servis v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi ( Zákona 18/2018Z.z. „GDPR“ ) a normami STN a EN (STN EN ISO/IEC rady 27.001 a STN EN ISO 12052:2017) a podľa pokynov objednávateľa., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Odstraňovanie porúch systému (pod poruchou sa rozumie úplná nefunkčnosť systému) bude vykonávať dodávateľ na základe písomnej požiadavky vznesenej objednávateľom e-mailom alebo listom a pre oprávnené osoby aj telefonicky na pracovisko podpory dodávateľa dostupného 24/365. Objednávateľ je povinný overiť si prijatie písomnej požiadavky dodávateľom, ak dodávateľ nepotvrdil príjem požiadavky., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje poruchu, ktorá bráni používaniu systému, odstrániť v čo najkratšej možnej lehote, zahájenie odstránenia poruchy je do: - 60 minút v pracovnom čase = pracovných dňoch od 8:00 do 16:00, diaľkovým prístupom, 4 hodín na mieste (čas sa nepočíta počas dní pracovného pokoja a mimo pracovného času) podľa potreby pri ohlásení poruchy, ktorú nie je schopný správcasystému objednávateľa vyriešiť samostatne ani dodávateľ diaľkovým prístupom. V odôvodnených prípadoch môžu byť s písomným/e-mail súhlasom objednávateľa tieto lehoty primerane predĺžené., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ bude povinný poruchu odstrániť a to najneskôr do 8 hodín od nástupu na servis na mieste, za predpokladu funkčnej príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má bezprostredný dopad na funkčnosť systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Objednávateľ zaistí všestrannú súčinnosť a dostupnosť systému pre diaľkový servis porúch i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí fyzickú súčinnosť a fyzickú dostupnosť systému pre servis porúch v sídle objednávateľa i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí pre PACS server podsystém pre trvalé sledovanie a diaľkový prístup, napr. pre servery IBM: Integrated Management Module - IMM (virtual media key), pre HP a Dell obdobné podsystémy, plus pripojenie na internet., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Aktualizácie systémov poskytnuté dodávateľom podľa tejto zmluvy budú vždy klinicky overené a CE certifikované., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Pri servise systému prostredníctvom diaľkového prístupu bude dodávateľ povinný dodržiavať všetky objednávateľom a právnymi predpismi stanovené bezpečnostné zásady., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Ak dodávateľ spôsobí objednávateľovi hrubým porušením tejto povinnosti škodu, je povinný ju bez zbytočného omeškania napraviť. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis systému po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa a to tak, aby v čo najmenšej miere obmedzil prevádzku pracoviska., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Po ukončení servisného zásahu vypíše dodávateľ protokol, v ktorom môže špecifikovať príčinu poruchy a navrhnúť objednávateľovi technické a organizačné opatrenia na ich predchádzanie. Objednávateľ je povinný relevantné a odôvodnené opatrenia realizovať alebo realizovať obdobné opatrenia a tak predchádzať opakovaným poruchám na systéme, inak je povinný hradiť náklady na opätovné servisné zásahy., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Monitorovanie a diaľková správa systému, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora zahŕňa udržiavanie správnej funkčnosti systému v súlade s vyššie uvedenými bodmi, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora zahŕňa odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému a konzultácie, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Predmetom pravidelnej kontroly je najmä kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Konzultácie znamenajú možnosť správcu systému objednávateľa klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky, listom alebo faxom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systému., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00 h., Hodnota / charakteristika: áno

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TatraMed Software s.r.o. 2 14 973,00 20% EUR 25. Február 2020 273253

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.