Obstarávanie

Servisné služby na produkty QES Signer


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 576,00
Konečná suma(Bez DPH):
108 166,66
Zaplatené:
66.53%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora produktov QES Signer na obdobie 24 mesiacov

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Hotline - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní produktov QES Signer, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií potrebných pri práci s produktami QES Signer, Hodnota / charakteristika: Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod; Technické vlastnosti: Pohotovosť - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri výskytoch kritických, závažných a nepodstatných incidentov súvisiacich s produktami QES Signer v stanovenom čase podľa typu incidentu, Hodnota / charakteristika: Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod; Technické vlastnosti: Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami:, Hodnota / charakteristika: Kritický incident : Doba reakcie do 4 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 8 hod; Technické vlastnosti: Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami:, Hodnota / charakteristika: Závažný incident : Doba reakcie do 8 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 40 hod; Technické vlastnosti: Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami:, Hodnota / charakteristika: Nepodstatný incident/Prevádzková podpora: Doba reakcie do 24 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 80 hod (v rozsahu: max 2 požiadavky/kal. mesiac, s časom na vyriešenie do 3 človekohodín/kal. mesiac; Technické vlastnosti: Prevádzková podpora - pravidelná profylaktika, Hodnota / charakteristika: min. 2x ročne čistenie logov (vždy ku koncu polroka), monitoring vyťaženosti

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Servisné služby typu Service desk, Servisný zásah, Update a Upgrade na produkty QES Signer (tri rozmnoženiny programu, ktorý Objednávateľ používa v súčasnosti vo verzii 4.6.11 v dvoch dátových centrách), Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Disig, a.s. 3 129 800,00 20% EUR 20. Február 2020 272963

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.