Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: Podpora pre on-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.; 2. Množstvo: Podpora a predĺženie predplatného v rozsahu 38 procesorových pätíc Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only.; 3. Úroveň služby: Basic Maintenance; 4. Dlžka trvania: 1 rok; 5. Čísla kontraktov: #01618168 (4 sokety), #01618176 (32 soketov), #01618178 (2 sokety); 6. Technické vlastnosti: Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 5.0 a novšie.Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 7 a novšie.Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual.Typ licencie – elektronická, EDU.Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách.Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;; Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery).Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu aspoň do AWS a Microsoft Azure.Priamo obnova súborov z 19 najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix.Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;; Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu.Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov.Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC.Natívna integrácia lokálnych objektových úložísk a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure.Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;; Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov.Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy.Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice.Konfigurovateľná afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry.Replikácia kópie s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru. Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača;; Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing).Integrovaná centrálna správa agentov.Modul plug-in webového klienta do vSphere.Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia.Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí.Podpora technológie Change Block Tracking.; 7. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka.Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora) od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;; Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň.Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine.Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike (Gold partnerstvo) pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor);; Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 8. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje svoju IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme Vmware a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.; 9. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná