Obstarávanie

Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 396,40
Konečná suma(Bez DPH):
3 194,44
Zaplatené:
59.19%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50413200-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Výkon pravidelných kontrol, skúšok a pozáručného servisu elektrickej požiarnej signalizácie ( EPS) v rozsahu špecifikovanom nižšie :; 1. Typy a periodicita výkonu kontrol :; kontroly EPS podľa § 15, ods. 2, pís. b, c a d vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z. o EPS,; mesačná kontrola ( vykoná dodávateľ - fyzická osoba s osobitným oprávnením ( FOOO)),; štvrťročná kontrola ( vykonáva FOOO),; ročná kontrola ( vykonáva FOOO).; 2. Pozáručný servis systému EPS v rozsahu 36 mesiacov zahŕňa:; odstránenie nedostatkov a závad, ktoré dodávateľ zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách ( náhradné diely nie sú súčasťou ),; odstránenie nahlásených technických porúch ( náhradné diely nie sú súčasťou),; upgrade a update systému,; úprava a rozšírenie systému,; Zariadenia EPS, ktorých kontrola a údržba je predmetom zákazky sa nachádzajú v objekte objednávateľa.; Objednávateľ požaduje preškolenie obslužného personálu (3 zamestnancov) na prevádzku a kontrolu EPS.; O vykonaní ročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie vydá fyzická osoba s osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie Správu o periodickej odbornej prehliadke a skúške zariadení EPS, podľa § 15 odsek 7. vyhlášky MV SR 726/2002 Z. z. ; O vykonaní štvrťročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie vydá fyzická osoba s osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie Protokol o vykonaní periodickej odbornej prehliadky systému EPS.; Po vykonaní úkonov uvedených v bode 1. a 2. je dodávateľ povinný vykonať v prítomnosti oprávneného zamestnanca objednávateľa, odskúšanie schopnosti prevádzky skúšaného resp. opravovaného zariadenia.; Dodávateľ je povinný všetky zásahy do EPS viesť písomne v prevádzkovej knihe EPS, prípadne vykonať zmeny v príslušnej projektovej dokumentácii.; Dodávateľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom.; Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy riadne, v dohodnutom termíne, v požadovanej kvalite a berie na seba plnú zodpovednosť voči príslušnej tretej osobe v prípade nevykonania predmetu zmluvy podľa bodu 1. a 2. v zmysle príslušných právnych predpisov.; V prípade nevykonania úkonov v bode 1. a 2. dodávateľ uhradí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z mesačnej celkovej ceny za každý deň omeškania až do jeho skutočného vykonania. V prípade nevykonania predmetu zmluvy v dohodnutom čase (24 resp. 48 hodín) uhradí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 25,00 € za hodinu až do jeho skutočného vykonania.; Jednotlivé časti EPS sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Elektrická požiarna signalizácia (EPS) systém Fixera MHÚ 110/LITES, Hodnota / charakteristika: 1 ks ústredňa, 5 ks signálne tlačidlá MHA 141, 49 ks optické hlásiče MHG 243 (262), 3 tepelné hlásiče MHG 362, 1 ks telefónny vyvolávač ATH, 2 ks zábleskový maják

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet miest inštalácie , Jednotka: miesto plnenia, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Elektrická požiarna signalizácia ( EPS) systém Fixera MHÚ 110/LITES, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DIAFAN, s.r.o. 4 3 833,33 20% EUR 29. November 2019 270457

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.