Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.; 2. Množstvo: Migrácia z existujúcej platformy TeamViewer Corporate 9 na nové predplatné licencie TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (14) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 kanálov.; 3. Technické vlastnosti: Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na 12 mesiacov.Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory. všetkých licencií počas doby 12 mesiacov.Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac.Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual.Typ licencie – elektronická.Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry.Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia.Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime.Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie.Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupujeVzdialený prístup medzi platformami. Alternatíva k VPN.Zdieľanie súborov.Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku.Konzola pre správu aplikácie.Servisný front;; Automatické hromadné nasadenie aplikácie.Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii.Opakované procesy jedným kliknutím.Správa konfigurácie a oprávnení používateľov.Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov.Podpora virtuálnej tabule.Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup;; Hlasový aj textový chat.Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu.Vzdialený monitoring iných zariadení.Prispôsobenie a integrácia.Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia.Tímová spolupráca a vytváranie správ.Prispôsobenie a dizajn spoločnosti.Tmavý režim grafického rozhranie .; 4. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka.Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine alebo češtine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň;; Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje svoju IKT infraštruktúru na platforme Teamviewer. Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO ďalej povinne zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nákup nevyhnutného upgrade existujúceho riešenia a všetkého nového softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti riešenia vrátane už existujúceho prostredia pre zabezpečenie plnej kompatibility a spolupráce oboch riešení. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO povinne zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 3 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia relevancie predložených dôkazov a dokladov ekvivalencie aj pomocou nezávislých externých konzultantov a v prípade nejasností si môže vyžiadať od dodávateľa ďalšie podklady alebo testy dokazujúce úplnú ekvivalenciu;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO.; 6. Implementácia: Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila štandardnú prevádzku a jeho zavedené interné IKT procesy;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie prípadne migrácie „na kľúč“ existujúceho riešenia so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie;; Za plnohodnotný ekvivalent považujeme také riešenie, ktoré okrem identických funkcionalít vymenovaných v častiach tohto opisného formulára Funkcionalita a Technické vlastnosti, dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaké alebo lepšie hodnotenie v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Gartner...);; Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná