Obstarávanie

Obnovenie a rozšírenie existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu, alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 650,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 916,66
Zaplatené:
72.32%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48514000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
kompletný predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.; 2. Množstvo: Migrácia z existujúcej platformy TeamViewer Corporate 9 na nové predplatné licencie TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (14) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 kanálov.; 3. Technické vlastnosti: Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na 12 mesiacov.Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory. všetkých licencií počas doby 12 mesiacov.Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac.Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual.Typ licencie – elektronická.Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry.Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia.Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime.Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie.Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupujeVzdialený prístup medzi platformami. Alternatíva k VPN.Zdieľanie súborov.Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku.Konzola pre správu aplikácie.Servisný front;; Automatické hromadné nasadenie aplikácie.Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii.Opakované procesy jedným kliknutím.Správa konfigurácie a oprávnení používateľov.Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov.Podpora virtuálnej tabule.Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup;; Hlasový aj textový chat.Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu.Vzdialený monitoring iných zariadení.Prispôsobenie a integrácia.Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia.Tímová spolupráca a vytváranie správ.Prispôsobenie a dizajn spoločnosti.Tmavý režim grafického rozhranie .; 4. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka.Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine alebo češtine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň;; Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje svoju IKT infraštruktúru na platforme Teamviewer. Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO ďalej povinne zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nákup nevyhnutného upgrade existujúceho riešenia a všetkého nového softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti riešenia vrátane už existujúceho prostredia pre zabezpečenie plnej kompatibility a spolupráce oboch riešení. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO povinne zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 3 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia relevancie predložených dôkazov a dokladov ekvivalencie aj pomocou nezávislých externých konzultantov a v prípade nejasností si môže vyžiadať od dodávateľa ďalšie podklady alebo testy dokazujúce úplnú ekvivalenciu;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO.; 6. Implementácia: Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila štandardnú prevádzku a jeho zavedené interné IKT procesy;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie prípadne migrácie „na kľúč“ existujúceho riešenia so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie;; Za plnohodnotný ekvivalent považujeme také riešenie, ktoré okrem identických funkcionalít vymenovaných v častiach tohto opisného formulára Funkcionalita a Technické vlastnosti, dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaké alebo lepšie hodnotenie v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Gartner...);; Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
COMTEC s. r. o. 2 2 300,00 20% EUR 21. November 2019 269974

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.