Funkčná špecifikácia
1. Úroveň licencie: Standard (Physical or Virtual Nodes), Množstvo: 4 fyzické CPU, SKU: RH00004, Account #: 5733402, Začiatok obdobia: 19.12.2019, Začiatok obdobia: 18.12.2020; 2. Podpora: Požaduje sa technická podpora, ktorá je poskytovaná výrobcom pre tovary a služby v predmete zákazky v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a e-mailom.Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované technické informácie a podpora pre tovary a služby v predmete zákazky ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu vyššej ako základnej úrovne v Slovenskej republike pre tovary a služby v predmete zákazky, ktorý je oprávnený takéto plnenie poskytovať aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor);; Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy;; Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.; 3. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, prístup k dokumentácii, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; 4. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.; 5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná