Obstarávanie

Server


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
226 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
64 930,55
Zaplatené:
28.67%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48820000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Architektúra riešenia má využívať zdieľané diskové úložisko ktoré komunikuje cez štandard iSCSI.; Úložisko musí spĺňať požiadavky na vysokú dostupnosť pre:- napájacie zdroje,- kontrolery poľa,- sieťové pripojenie,- dáta uložené v redundantných štruktúrach RAID1, RAID5 alebo RAID6 tolerujúcich výpadok jedného alebo dvoch diskov v diskovej skupine.; Riešenie musí byť navrhnuté tak aby v prípade výpadku jedného servera nedošlo k výpadku akejkoľvek služby na ktorá je na ňom prevádzkovaná.; Minimálny požadovaný výkon pre prevádzku virtuálnej platformy (aj v prípade výpadku jedného servera) musí spĺňať nasledovné parametre:- 60 vCPU (max. oversubscription 1:3)- 256 GB vRAM- Sieťové pripojenie s priepustnosťou min. 2x10 Gbps; Pripojenie sieťových komponentov server, diskové pole má byť prostrednístvom SFP+ modulov do existujúceho prepínača typu Cisco WS-C4500X-F-32SFP+, Catalyst 4500-X 32 Port 10G IP Base.; Požiadavky na softvérové vybavenie:- Windows Server Datacenter Core 2016- VMware vSphere 6.x Standard (1 CPU)- VMware vCenter Server 6.x- SQL Server Standard Core (4vCPU)- Oracle database EE (1 CPU)- Oracle active data Guard; Požiadavky na pripojenie do verejnej telefónnej siete:Súčasťou riešenia je dodávka Session Border Controllera pre zabezpečenie prestupu do verejnej telefónnej siete cez štandard SIP pre minimálne 10 paralelných kanálov.; Požiadavky na konfiguráciu a inštaláciu:Fyzická inštalácia do 19“ stojana v dátovom centre Telekom, Varšavská 83/24, Bratislava.Inštalácia virtuálneho prostredia, zaradenie do centrálneho managementu.Konfigurácia diskového poľa.; Servisná podpora:Požiadavka pre hardvérovú a softvérovú podporu všetkých dodaných komponentov po dobu 36 mesiacov, režim 24x7, garantovaná doba opravy do 4 hodín.; Nové riešenie má byť založené na virtuálnej platforme s centralizovaným managementom.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Efektívna kapacita diskového priestoru, Jednotka: TB, Minimum: 8, Maximum: , Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IOPS, s.r.o. 4 77 916,67 20% EUR 21. November 2019 269830

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.