Obstarávanie

Monitoring kvality ovzdušia (PM10)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
16 200,00
Zaplatené:
81.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90731400-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
meranie počas roka (8 týždňov)
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Meracie miesto IM - 4 pri prístupovej ceste k západnému portálu tunela v Považskom Chlmci.; Meranie meteorologických parametrov: rýchlosť a smer vetra, teplota vzduchu, vlhkosť vzduchu, atmosferický tlak, úhrn zrážok (zrážkový úhrn musí byť v súlade s predpisom WMO No.8). Doplňujúce meranie intenzity a zloženia dopravy.; Meranie PM10 referenčnou metódou podľa STN EN 12341 (vzorkovanie PM 10 s gravimetrickým stanovením v externom akreditovanom laboratóriu) alebo kontinuálnym analyzátorom podľa STN ISO 10473.; Požadujeme 8 týždňov merania (indikatívne meranie) v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 244/2016 Z. z. o kvalite ovzdušia.; 8 týždňov bude rovnomerne rozložených počas roka 2020.; Z merania požadujeme vyhotoviť správu, kde budú spracované namerané hodnoty v počte 2 ks tlačená forma a 2 ks CD.; Meranie sa uskutoční na meracom bode - prístupová cesta k západnému portálu tunela v Považskom Chlmci zo strany obytnej zóny alebo Priehradnej ulici v Strážove.; Požadujeme predložiť osvedčenie o akreditácii na vykonávanie monitorovania úrovne znečistenia vonkajšieho ovzdušia, odber vzoriek tuhých častíc PM2,5 a PM10, meranie meteorologických parametrov a vyjadrovanie názorov a interpretácií.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Envitech s.r.o. 1 19 440,00 20% EUR 29. Október 2019 268279

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.