Obstarávanie

Informačný systém poskytovateľov sociálnych služieb - prenájom 12 mesiacov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
"V Kaštieli", Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 500,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Modul Sociálna časť slúži na evidenciu klientov. Poskytuje nasledujúce funkcie: výpočet úhrad za pobyt, výpočet vratiek a evidencia neprítomnosti klienta, evidencia doplatkov za lieky, evidencia finančných depozít, evidencia hmotných depozít, hromadná výplatnica, hromadné vyúčtovanie, export dát do Microsoft Wordu a Microsoft Excelu, PDF,  uzávierka, tlač, nastavenia a číselníky, prehľady, podklady pre štatistiky.....; Komplexná evidencia klientov zariadenia sociálnych služieb (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť; Generovanie a evidencia zmlúv s klientmi; Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, evidencia a výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, mesačné vyúčtovanie klientov vrátane tlačových zostáv pre ekonomické účely; Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán; Účasť klientov na akciách vrátane hodnotenia a tlačových výstupov; Modul Dokumentácia klienta slúži pre vedenie sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie klienta. Poskytuje nasledujúce funkcie: tvorba formulárov dokumentácie (Prvý kontakt pri príjme do zariadenia, Anamnéza, Barthelov index, Neuromentálny index, Záznam o priebehu adaptácie a ďalšie), tvorba individuálnych plánov – evidencia osobných cieľov klienta a ich hodnotenie, tvorba plánov starostlivosti a rizikových plánov, sledovanie realizácie poskytnutej starostlivosti vrátane napojenia na terminály na čiarový kód, tvorba ošetr. plánov podľa taxonómie NANDA-I, ďalej; Evidencia liekov s možnosťou hromadných objednávok, evidencia diét a diagnóz; Evidencia záznamov a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň (denné hlásenie); Vedenie ošetrovateľskej dokumentácie (anamnéza, prekladová správa, hodnotenie pádov a dekubitov, ošetrovateľské plány vrátane ich realizácie a hodnotenia; Možnosť evidovať a objednávať inkontinenčné pomôcky vrátane tlače poukazov; Plánovací kalendár intervencií, realizácia ošetrovateľských plánov, evidencia záznamov a hodnotení starostlivosti, evidencia a objednávky liekov a LOP; Nastavenie vlastných skupín a zmien podľa prevádzkových podmienok (fond, zaokrúhľovanie, tolerancia, časy a dĺžky zmien, prestávky, delenie príplatkov), automatické odpočítavanie prestávok; Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora; Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania; Možnosť sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov; Tlač mesačných výkazov, celkové a súhrnné zostavy, export mesačných výkazov do mzdových programov; Komplexná evidencia všetkých zamestnancov - osobné údaje, kontakty adresy, plánovanie služieb, spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov, tvorba podkladov pre spracovanie miezd / príplatky za víkendy, nočné, sviatky, dovolenky, PN/; Nástroje k hodnoteniu zamestnancov, stanovenie potrieb ďalšieho vzdelávania jednotlivcov, vzdelávací harmonogram celej organizácie; Modul Stravovacia časť slúži na evidenciu stravovacej agendy. Poskytuje nasledujúce funkcie: normovanie receptúr jedál, vytvorenie rozboru podľa kategórií stravníkov,  zostavovanie spotreby stravných lístkov, vystavenie príjemky, výdajky, odpis výdajky zo skladu potravín, evidencia skutočnej spotreby a stravovacích noriem, sledovanie platieb za stravu, uzávierky, tlač, nastavenia a číselníky jedál s možnosťou úprav. Tlač mesačných výkazov, celkové a súhrnné zostavy, export mesačných výkazov; Nástroje pre objednávanie stravy pre zamestnancov, klientov, vyúčtovanie stravného, tlač stravných lístkov a pokladničných dokladov; Prepojenie modulov - stravovací - sociálny - zdravotný (evidencia neprítomnosti klientov, zmeny zamestnancov, načítanie počtov porcií); V stravovacej prevádzke prevod dát zo SW - PROMYS; V sociálnej prevádzke prevod dát zo SW - PT - prístrojová technika (SEDD); Evidencia dodávateľov; Modul Sklady slúži na evidenciu skladov. Poskytuje nasledujúce funkcie: evidencia skladov a ich položiek v priemerných cenách, príjem, výdaj, hromadný príjem, hromadný výdaj, uzávierky, tlač, nastavenia a číselníky.; Program je určený pre osobné počítače s operačným systémom Microsoft Windows. Program plne podporuje zdieľanie dát prostredníctvom sieťovej prevádzky. Základný program umožňuje zálohovanie, obnovu dát zo zálohy, nastavenie užívateľských účtov a prístupových práv. Súčasťou programu je aj servisný modul umožňujúci opravu a komprimáciu databázy a vytvorenie servisného súboru.; Poskytnutie užívateľskej príručky pre používanie príslušného modulu v elektronickej podobe, ktorú si môže nadobúdateľ vytlačiť v slovenskom jazyku; Možnosť zdieľania dát sociálnej , opatrovateľskej, ošetrovateľskej dokumentácie navzájom,možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov; Prepojenie s ďalšími programami / Word, Excel, PDF a pod. možnosť generovať dokumenty pomocou šablón vo Worde, vytvorenie zmluvy aj podľa vlastnej šablóny; Dodávateľ poskytne objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Modul Sociálna oblasť do 200 klientov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Modul Stravovacia časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Modul Sklady, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Modul Manažérska časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Modul Dokumentácia klienta, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Modul zamestnanci, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Vykazovanie ZP, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: HW a SW vo forme čítačky bez kontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Záznamy budú z čítačky sťahované do programu automaticky v pravidelných intervaloch, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Čípovy prívesok, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: Prenosné ručné elektronické zariadenia na zaznamenávanie vykonanej starostlivosti klientom v reálnom čase. Zariadenie umožní prenos záznamov do PC s inštalovaným SW Starostlivosť o klientov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: Ochrany silikónový obal k prenosnému miniterminálu, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: Prenos záznamov z dochádzkovej čítačky do programu, Jednotka: automaticky v pravidelných intervaloch, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Aktualizácia systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IReSoft, s.r.o 1 0,00 0% EUR 24. Október 2019 268035

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.