Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.; 2. Množstvo: Nové trvalé licencie a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 16 procesorových soketov Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only;; Nové predplatné a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 licencii pre Veeam Agent pre Microsoft Windows.; 3. Technické vlastnosti: Plná licencia pre počítače s časovým obmedzením podpory na 1 rok;; Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 5.0 a novšie;; Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 7 a novšie, Linux verzia jadra 2.6 a novšie v aktuálnych distribúciach Debian, RHEL, Centos a Ubuntu;; Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual;; Typ licencie – elektronická, EDU;; Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;; Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);; Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu, minimálne do AWS a Microsoft Azure;; Priamo obnova súborov z 19 najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix;; Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;; Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu;; Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov;; Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;; Natívna integrácia objektových úložísk onsite a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure;; Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;; Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;; Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;; Afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry;; Replikácia kópie alebo s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru;; Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača;; Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);; Integrovaná centrálna správa agentov;; Modul plug-in webového klienta do vSphere;; Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia;; Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí;; Podpora technológie Change Block Tracking.; 4. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov;; Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii;; Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora) od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;; Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine pre celú komunikáciu (elektronickú, písomnú aj telefonickú) minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň;; Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine;; Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu. ponúkaného riešenia najvyššej kategórie v Slovenskej republike (Gold partnerstvo), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a edu sektor);; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má pre účely plnenia zmluvy k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO povinne zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 3 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej povinne zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti riešenia vrátane už existujúceho pre zabezpečenie plnej kompatibility a spolupráce oboch riešení. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia relevancie predložených dôkazov a dokladov ekvivalencie aj pomocou nezávislých externých konzultantov a v prípade nejasností si môže vyžiadať od dodávateľa ďalšie podklady alebo testy dokazujúce úplnú ekvivalenciu;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO.; 6. Implementácia: Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila štandardnú prevádzku a jeho zavedené interné IKT procesy;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie prípadne migrácie „na kľúč“ existujúceho riešenia so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie;; Za ekvivalent považujeme také riešenie, ktoré okrem identických funkcionalít vymenovaných v častiach tohto opisného formulára Funkcionalita a Technické vlastnosti, dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaké alebo lepšie hodnotenie v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Gartner...);; Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná