Obstarávanie

Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only – nové licencie pre vzdelávaciu inštitúciu alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 500,00
Konečná suma(Bez DPH):
10 375,00
Zaplatené:
83.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
kompletný predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.; 2. Množstvo: Nové trvalé licencie a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 16 procesorových soketov Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only;; Nové predplatné a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 licencii pre Veeam Agent pre Microsoft Windows.; 3. Technické vlastnosti: Plná licencia pre počítače s časovým obmedzením podpory na 1 rok;; Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 5.0 a novšie;; Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 7 a novšie, Linux verzia jadra 2.6 a novšie v aktuálnych distribúciach Debian, RHEL, Centos a Ubuntu;; Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual;; Typ licencie – elektronická, EDU;; Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;; Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);; Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu, minimálne do AWS a Microsoft Azure;; Priamo obnova súborov z 19 najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix;; Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;; Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu;; Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov;; Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;; Natívna integrácia objektových úložísk onsite a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure;; Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;; Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;; Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;; Afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry;; Replikácia kópie alebo s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru;; Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača;; Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);; Integrovaná centrálna správa agentov;; Modul plug-in webového klienta do vSphere;; Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia;; Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí;; Podpora technológie Change Block Tracking.; 4. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov;; Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii;; Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora) od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;; Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine pre celú komunikáciu (elektronickú, písomnú aj telefonickú) minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň;; Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine;; Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu. ponúkaného riešenia najvyššej kategórie v Slovenskej republike (Gold partnerstvo), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a edu sektor);; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má pre účely plnenia zmluvy k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO povinne zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 3 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej povinne zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti riešenia vrátane už existujúceho pre zabezpečenie plnej kompatibility a spolupráce oboch riešení. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia relevancie predložených dôkazov a dokladov ekvivalencie aj pomocou nezávislých externých konzultantov a v prípade nejasností si môže vyžiadať od dodávateľa ďalšie podklady alebo testy dokazujúce úplnú ekvivalenciu;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO.; 6. Implementácia: Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila štandardnú prevádzku a jeho zavedené interné IKT procesy;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie prípadne migrácie „na kľúč“ existujúceho riešenia so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie;; Za ekvivalent považujeme také riešenie, ktoré okrem identických funkcionalít vymenovaných v častiach tohto opisného formulára Funkcionalita a Technické vlastnosti, dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaké alebo lepšie hodnotenie v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Gartner...);; Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
AutoCont SK a.s. 3 12 450,00 20% EUR 19. September 2019 265868

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.