Obstarávanie

Obstaranie zvýšenia počtu licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán E3 o 100 ks


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 276,00
Konečná suma(Bez DPH):
13 541,66
Zaplatené:
63.64%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72513000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
100.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predĺženie platnosti licencií Microsoft Office 365 E3 na dobu 9 mesiacov; Verejný obstaravateľ̌ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Microsoft Office 365 plán E3. Pre zabezpečenie spravneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Office 365 a ich obnovenie.; Zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365 aj po predĺžení platností licencií, e-mailová komunikácia, zdieľané kalendáre, kontakty, zdieľané úlohy, DLP politika, informácia o dostupnosti a prepojenie s kalendárom, okamžité správy, audio a video konferencie, zdieľané miesto pre spoluprácu, tímové stránky, vytváranie pracovných postupov (workflows), centrálne vyhľadávanie v rámci celej platformy, možnosť kontrolovaného zdieľania obsahu s externým prostredím.; Licencie oprávňujúce nasadenie platformy tak v cloudovej, hybridnej a aj on-premise variante (lokálne nasadenie).; Súlad poskytovaných služieb s certifikáciami ISO 27001, ISO 27018 a štandardnými zmluvnými doložkami EU pre ochranu osobných údajov.; Špičková antivírová a antispamová ochrana e-mailov, synchronizácia kontaktov, e-mailov, kalendárov a úloh do mobilných zariadení.; eDiscovery nástroje pre možnosť interného vyšetrovania.; Priama integrácia s lokálnym Microsoft Active Directory vrátane Single Sign-On a s podporou viac-faktorovej autentifikácie.; Možnosť vytvárania virtuálnych tímov priamo užívateľom (bez potreby zásahu administrátora) poskytujúcich zdieľanú emailovú schránku, kalendár, úložisko dokumentov, poznámkový blok a plánovač úloh.; Kancelársky balík Microsoft Office pre užívateľa v poslednej verzii obsahujúci minimálne Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook s možnosťou inštalácie na PC, Mac, Android, iOS a Windows Mobile vrátane práv na komerčné využívanie mobilných aplikácií a možnosťou inštalácie na viacero PC, Mac, Android, iOS, Windows Mobile súčasne.; Možnosť zálohovania užívateľských dokumentov z PC na cloudové úložisko, synchronizácia medzi zariadeniami a aplikácie pre prístup z Windows, OSX, Android, iOS, a Windows Mobile. Kapacita cloudového úložiska 1TB pre každého používateľa.; Šifrovanie dokumentov a emailov s možnosťou stanovovať kvalitatívne parametre ako nedá sa vytlačiť, nedá sa preposlať, nedá sa upravovať, ktorý používatelia majú prístup, a podobne a zároveň možnosť centrálneho nastavenia firemných vzorov šifrovania využiteľných v Office aplikáciách.; Možnosť organizovať Broadcast s kapacitou až 10.000 účastníkov, online broadcastov je možné sa zúčastniť kedykoľvek s použitím webového klienta, ktorý je k dispozícií zdarma pre externých používateľov.; Automatické verziovanie a história práce s každým dokumentom priamo v rozhraní kancelárskeho balíka Microsoft Office.; Online prezentácie pre zákazníkov i kolegov obsahujúce zvuk, obraz, zdieľanie obrazovky a virtuálne tabule s kapacitou pre 250 účastníkov. Online schôdzí je možné sa zúčastniť kedykoľvek s použitím webového klienta, ktorý je k dispozícií zdarma pre externých používateľov.; Poštová schránka s veľkosťou 100 GB pre každého používateľa a neobmedzený archív s možnosťou nastavenia automatických archivačných pravidiel a DLP politík.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: AAA-04073 Office 365 EntE3 User CSS (Microsoft Office 365 plán E3), Jednotka: počet používateľov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 100

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SOFTIP, a. s. 2 16 250,00 20% EUR 2. September 2019 265160

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.