Obstarávanie

Poloautomatické zariadenie na uskladnenie a výdaj náradia, nástrojov, prípravkov a spotrebného materiálu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 900,00
Konečná suma(Bez DPH):
53 333,33
Zaplatené:
80.93%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42965100-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom obstarania je Poloautomatické zariadenie na uskladnenie a výdaj náradia, nástrojov, prípravkov a spotrebného materiálu vyššej hmotnosti a väčších rozmerov. Zariadenie musí svojou konštrukciou a systémom pohybu (systém rotujúcich protiľahlých políc) maximálne využiť dostupnú výšku priestoru s dôrazom na bezpečnosť obsluhy (príjem a výdaj predmetov sa uskutočňuje vždy v rovnakej, ergonomickej výške cez pracovné okno zariadenia).  Zariadenie musí poskytnúť vysokú úroveň bezpečnosti uschovaných predmetov i obsluhujúceho personálu a vďaka svojej konštrukcii neumožniť prístup k uloženým; predmetom pre neautorizované osoby. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je povinnosť predávajúceho vyhotoviť a dodať písomnú dokumentáciu súvisiacu s predmetom zmluvy (protokol o odovzdaní - prevzatí predmetu zmluvy so zaznamenaním zaškolenia obsluhy v počte min. 3 osôb, návody na použitie a údržbu, technické osvedčenie a TUV certifikát). Požadovaná záruka na tovar je min. 24 mesiacov.; Automatické zariadenie na uskladnenie a výdaj náradia, nástrojov, prípravkov a spotrebného materiálu – požadovaná špecifikácia:; - rotujúce police musia umožňovať rozdelenie na menšie ukladacie polia v horizontálnom aj vertikálnom smere;; - zariadenie svojou konštrukciou nesmie dovoliť prístup k inej než sprístupnenej polici. Zároveň musí zariadenie umožniť definovať a upravovať prístupové práva jednotlivým užívateľom k vybraným policiam;; - bezpečnosť obsluhy a uložených predmetov musí zabezpečovať sústava elektronických ochranných prvkov;; - dvere zariadenia musia byť automatické, pohyb ovládaný elektronicky. Blokovanie a ochrana uložených predmetov musí byť zabezpečená aj v prípade výpadku elektrického prúdu;; - prístup do zariadenia podmienený identifikáciou obsluhy (PIN kód, resp. RfID karta, bezkontaktný čip, atď);; - zariadenie musí byť ovládané prostredníctvom osobného počítača za pomoci dotykového displeja;; - súčasťou dodávky zariadenia je aj riadiaci a skladový softvér, ktorý umožňuje správu databázy uložených predmetov, vrátane popisov, vizuálneho vyobrazenia a doplňujúcich parametrov. Softvér tiež musí umožňovať základné manažérske výstupy v podobe prehľadu prístupov, výdajov, príjmov a podobne;; - riadiaci softvér musí umožniť prideliť prístupové práva užívateľovi (skupine užívateľov) – k výrobkov, policiam;; - riadiaci softvér musí byť integrovateľný do IT systému prevádzkovateľa;; - ochrana obsluhy zabezpečená v niekoľkých úrovniach – optické senzory, bezpečnostné tlačidlá, elektronické senzory – ochrana obsluhy i uložených predmetov;; - počet ukladacích úrovní min 24, počet ukladacích polí 24 až 1 248;; - elektrické pripojenie 230 V;; - certifikát TUV pre zariadenie, certifikát výrobcu umožňujúci zvárať konštrukčné celky (ISO EN 1090 a ISO 3834);; Zariadenie; Šírka zariadenia: max. 3 600 mm; Hĺbka zariadenia: max. 1 350 mm; Výška zariadenia: max.5 000 mm; Počet ukladacích úrovní: min. 24; Nosnosť police: min. 300 kg

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
COMMERC SERVICE spol. s r.o. 2 64 000,00 20% EUR 1. August 2019 263721

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.