Obstarávanie

Dovybavenie školskej jedálne gastrozariadeniami


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Základná škola Ulica 17. novembra 31, Sabinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
9 270,83
Zaplatené:
37.08%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39312000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
22.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Účinné odsávanie pár vznikajúcich pri príprave jedál

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Materiál, Hodnota / charakteristika: potravinársky nezávadná oceľ STN 17241; Technické vlastnosti: Vývod odsávania, Hodnota / charakteristika: hore; Technické vlastnosti: Nerezové štrbinové filtre tuku, Hodnota / charakteristika: požadujú sa; Technické vlastnosti: Vrátane osvetlenia, Hodnota / charakteristika: požaduje sa; Technické vlastnosti: Vrátane ventilátora odsávania, Hodnota / charakteristika: požaduje sa; Technické vlastnosti: Možnosť regulácie otáčok, Hodnota / charakteristika: požaduje sa

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Napätie, Jednotka: V, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 230; Technické vlastnosti: Dĺžka, Jednotka: mm, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2000; Technické vlastnosti: Hĺbka, Jednotka: mm, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1300; Technické vlastnosti: Výška, Jednotka: mm, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 400; Technické vlastnosti: Hrúbka plechu, Jednotka: mm, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
EUROGASTROP s.r.o. 4 11 125,00 20% EUR 8. Júl 2019 262444

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.