Obstarávanie

Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 843 889,00
Konečná suma(Bez DPH):
47 446 922,00
Zaplatené:
227.62%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79400000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
9

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Časť I: Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII - Komplexná podpora programovej, architektonickej a projektovej kancelárie (PMO) ÚPPVII, podpora odboru riadenia projektov a ostatných IT projektov ÚPPVII v aktivitách informatizácie a zefektívňovania verejnej správy (VS) v rámci operačných programov financovaných z EŠIF, ale najmä Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) a Operačného programu Efektívna verejná správa (OPEVS). Ďalej komplexná podpora odboru riadenia IT projektov v aktivitách projektového riadenia a prípravy štúdií, reformných zámerov v rámci operačných programov financovaných z EŠIF, ale najmä OPII a OPEVS. Časť II: Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej správy (VS) najmä v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) a Operačného programu Efektívna verejná správa (OPEVS) podľa Národnej koncepcie informatizácie verejnej správy (NKIVS) - poradenské služby Project quality assurance. Časť III: Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva - Komplexná odborná podpora v oblasti riadenia, programovania, monitorovania a hodnotenia pre sekciu Centrálny koordinačný orgán (CKO), ktorá pôsobí v rámci ÚPPVII.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
KPMG Slovensko Advisory, k.s. 5 3 038 592,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262048
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 5 2 962 627,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262047
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 5 2 201 404,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262046
Deloitte Advisory s.r.o. 5 7 468 342,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262045
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 5 5 736 960,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262044
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 5 4 715 010,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262043
Deloitte Advisory s.r.o. 6 7 920 835,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262042
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 6 6 982 480,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262041
PricewaterhouseCoopers Advisory s.r.o. 6 6 420 672,00 Neuvedené EUR 14. Február 2020 262040

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 30. Júl 2019 30. Júl 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3050308/content/970947/download","filename":"informacia o vysledku vyhodnotenia ponuk a poradie uchadzacov.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady Odborné poradenské služby (oprava) - 3.11.2018 3. November 2018 3. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3004986/content/874866/download","filename":"SP Odborne poradenske sluzby 3.11.2018.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Iný dokument k zákazke Informácia o zrušení výsledku vyhodnotenia ponúk 16. December 2019 16. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3070845/content/1015560/download","filename":"Informácia o zrušení výsledku vyhodnotenia ponúk odborne poradenske časť I.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Zmluva Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej správy 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080128/content/1034703/download","filename":"480_2020 - text.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 18. Január 2019 18. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3019543/content/904219/download","filename":"Zapisnica otvaranie ponuk - odborne poradenske sluzby.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 20. November 2018 20. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3008518/content/882890/download","filename":"Sútažné podklady UPPVII Odborné poradenské služby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3008518/content/882891/download","filename":"Časť I Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3008518/content/882892/download","filename":"Časť II Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej správy.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3008518/content/882893/download","filename":"Časť III Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva.pdf"}]
Zmluva Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080084/content/1034547/download","filename":"479_2020 - text.pdf"}]
Zmluva Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080155/content/1034724/download","filename":"472_2020 - text.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 18. Január 2019 18. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3019542/content/904218/download","filename":"Zapisnica otvaranie ponuk - odborne poradenske sluzby.pdf"}]
Zmluva Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej správy 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Súťažné podklady Súťažné podklady - Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 26. November 2018 26. November 2018 []
Súťažné podklady Súťažné podklady - Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 4. December 2018 4. December 2018 []
Súťažné podklady Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 25. September 2018 25. September 2018 []
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 411910.pdf 2. November 2018 7. Január 2019 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 9. Január 2020 9. Január 2020 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponuk a poradie uchadzačov - oprava 7. August 2019 7. August 2019 []
Iný dokument k zákazke Informácia o zrušení výsledku vyhodnotenia ponúk 13. December 2019 13. December 2019 []
Zmluva Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Zmluva Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080081/content/1034538/download","filename":"477_2020 - text.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Vysvetlenie súťažných podkladov 22. November 2018 22. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009060/content/883986/download","filename":"Vysvetlenie súťažných podkladov.pdf"}]
Zmluva Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080135/content/1034708/download","filename":"473_2020 - text.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Vysvetlenie súťažných podkladov II 26. November 2018 26. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009569/content/884829/download","filename":"Vysvetlenie súťažných podkladov II.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 24. Február 2020 24. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3081072/content/1036495/download","filename":"Správa o zákazke .pdf"}]
Zmluva Podpora riadenia kvality v projektoch a aktivitách informatizácie verejnej správy 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080130/content/1034704/download","filename":"482_2020 - text.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 27. November 2018 27. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009938/content/885985/download","filename":"Sútažné podklady UPPVII Odborné poradenské služby.pdf"}]
Zmluva Komplexná odborná podpora Centrálneho koordinačného orgánu ÚPPVII v oblasti programového a projektového manažérstva 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080153/content/1034723/download","filename":"471_2020 - text.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk a o posúdení splnenia podmienok účasti 17. Február 2020 17. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080157/content/1034727/download","filename":"PDF Zapisnica z vyhodnotenia ponúk -09012020.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 19. December 2018 19. December 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3014449/content/894559/download","filename":"Sútažné podklady UPPVII Odborné poradenské služby.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII 17. Február 2020 17. Február 2020 []
Stanovisko k Žiadosti o nápravu Stanovisko k Žiadosti o nápravu 23. November 2018 23. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009352/content/884460/download","filename":"Vybavenie žiadosti o nápravu.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komplexná odborná podpora riadenia IT projektov ÚPPVII 17. Február 2020 17. Február 2020 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.